تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
کد خبر : 58039

شخصیت‌های سریال House of the Dragon را بهتر بشناسید

شخصیت‌های سریال House of the Dragon را بهتر بشناسید

شخصیت‌های سریال House of the Dragon را بهتر بشناسیدشبکه اچ‌بی‌او اخیرا فهرست کامل شخصیت‌های سریال House of the Dragon – خاندان اژدها را اعلام کرده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.
پخش سریال House of t..

سریال House of the Dragonشخصیت‌های سریال House of the Dragon را بهتر بشناسید

شبکه اچ‌بی‌او اخیرا فهرست کامل شخصیت‌های سریال House of the Dragon – خاندان اژدها را اعلام کرده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

پخش سریال House of the Dragon از سال آینده آغاز می‌شود و اخیرا بازیگران تازه‌ای به فصل اول آن اضافه شده‌اند که می‌توانند طرفداران را هیجان‌زده‌‌تر کنند.

پس از موفقیت‌های حیرت انگیز سریال گیم آو ترونز که متاسفانه در فصل پایانی ناامید کننده ظاهر شد، حالا یک نسخه‌ی فرعی از آن در راه است که می‌تواند این مجموعه‌ی پرطرفدار را یک بار دیگر در مرکز توجه قرار دهد.

خاندان اژدها، یک نسخه‌ی پیش درآمد است و ماجراهای آن، سال‌ها قبل از داستان سریال گیم آو ترونز رخ می‌دهد. اتفاقات، پیرامون دوران اوج‌گیری «خاندان تارگرین» جریان خواهد داشت؛ همان خاندانی که افول کرد و به حاشیه رفت اما بعدها، «دنریس» به عنوان تنها دختر پادشاه «ایریس تارگرین دوم»، یک بار دیگر به ملکه‌ی هفت پادشاهی تبدیل شد.

سریال House of the Dragon

شخصیت‌های سریال House of the Dragon

بازی تاج و تخت برای انتخاب بازیگران‌اش مورد تحسین قرار گرفت و با اعلام فهرست هنرپیشگان سریال خاندان اژدها و شخصیت‌هایشان، می‌توان گفت که این بار هم با یک تیم بازیگری باکیفیت رو به رو هستیم.

از بازیگران جدید مجموعه می‌توان به گراهام مک‌تاویش (Graham McTavish) اشاره کرد که سریال غریبه (Outlander) و سه‌گانه هابیت را در کارنامه دارد. بازیگر انگلیسی، جفرسون هال (Jefferson Hall) هم یکی از چهره‌های جدید است که نقش دو برادر دوقلوی لنیستر (Lannister) را بازی می‌کند. انتخاب جفرسون هال از این نظر جالب به نظر می‌رسد که او در سریال اصلی بازی تاج و تخت نیز حضور کوتاهی داشت؛ شخصیت هیو از ویل (Hugh of the Vale) که در همان فصل اول توسط گرگور کلگین (Ser Gregor Clegane) کشته شد.

شبکه اچ‌بی‌او، در کنار اعلام بازیگران، نقش‌های آن‌ها را نیز اعلام کرده است. اگر می‌خواهید شخصیت‌های سریال خاندان اژدها را بهتر بشناسید، فهرست زیر را مطالعه کنید.

– پدی کانسیداین (Paddy Considine) در نقش پادشاه ویسریس تارگرین (Viserys Targaryen)

او از سوی لردهای وستروس انتخاب شده تا به جای پادشاه پیر (جهریس تارگرین) بر تخت پادشاه بنشیند. ویسریس یک مرد مهربان و نجیب است و آرزو دارد که میراث پدربزرگ‌اش را حفظ کرده و آن را جلو ببرد. «اما انسان‌های خوب لزوما پادشاهان خوبی نمی‌شوند».

– اولیویا کوک (Olivia Cooke) در نقش الیسنت هایتاور (Alicent Hightower)

دخترِ آتو هایتاور (دست راست پادشاه و مشاور اعظم او) و یکی از زیباترین زنانِ هفت پادشاهی. او در قلعه‌ی سرخ (Red Keep) و نزدیک به خاندان تارگرین بزرگ شده و در کنار پدرش به پادشاه ویسریس کمک می‌کند تا تصمیمات درستی بگیرد. الیسنت را یک سیاستمدار باهوش نیز می‌توان توصیف کرد.

سریال House of the Dragon

مت اسمیت و اما دآرسی

– اما دآرسی (Emma D’Arcy) در نقش پرنسس رینیرا تارگرین (Rhaenyra Targaryen)

اولین فرزند پادشاه ویسریس؛ خون ولریان (Valyrian) در بدن او جریان دارد و یک اژدهاسوار است. بعضی‌ها می‌گویند که رینیرا یکی از کامل‌ترین انسان‌ها است اما اینکه مرد نیست، یک مشکل بزرگ به حساب می‌آید. از نظر داستانی، رینیرا اولین کسی است که پس از پدرش می‌تواند به حکمرانی برسد اما یک برادر ناتنی هم دارد که مانع این مسئله می‌شود و خود را جانشین به حق پادشاه می‌داند.

– مت اسمیت (Matt Smith) در نقش شاهزاده دیمون تارگرین (Daemon Targaryen)

برادر جوان پادشاه ویسریس که او نیز وارث تاج و تخت است. یک سلحشور بی‌همتا که همانند برادرزاده‌اش می‌تواند اژدها سوالی کند و خون واقعی اژدها در بدن او جریان دارد.

– استیو توسان (Steve Toussaint) در نقش لرد کورلیس ولاریون (Lord Corlys Velaryon)

او که به مار دریا (The Sea Snake) مشهور است، از خط خونی والریان بوده و یکی از مشهورترین ماجراجویان وستروس به حساب می‌آید. لرد کورلیس موفق شده تا خاندان‌اش را به یکی از قدرتمندترین و ثروتمندترین خاندان‌های وستروس تبدیل کند و حتی از لنیسترها پیشی بگیرد. او صاحب بزرگ‌ترین ارتش دریایی جهان هم هست.

سریال House of the Dragon

استیو توسان در نقش مار دریا در سریال House of the Dragon

– ریس ایفانز (Rhys Ifans) در نقش آتو هایتاور (Otto Hightower)

دست راست پادشاه، او یک مرد وفادار است که به ویسریس و سرزمین‌اش خدمت می‌کند. از نگاه هایتاور، بزرگ‌ترین تهدید برای سرزمین وستروس، برادر پادشاه یعنی دیمون تارگرین است که می‌تواند پس از ویسریس، بر تخت پادشاهی می‌نشیند.

– ایو بست (Eve Best) در نقش پرنسس رینیس ولاریون (Rhaenys Velaryon)

یک اژدهاسوار و همسر لرد کورلیس ولاریون؛ ملکه‌ای که هرگز به آنچه سزاوارش بود نرسید. رینیس ولاریون که باید بر تخت پادشاهی می‌نشست، تنها به این دلیل که زن بود کنار رفت تا ویسریس تبدیل به پادشاه شود.

– سونویا میزونو (Sonoya Mizuno) در نقش مایسریا (Mysaria)

مایسریا با دستان خالی به وستروس قدم گذاشت و بارها به عنوان برده به فروش رسیده است. او می‌توانست زیر فشار نابود شود اما تسلیم نشد و در نهایت به قابل اعتمادترین متحدِ شاهزاده دیمون تارگرین تبدیل شد.

– فابین فرانکل (Fabien Frankel) در نقش سِر کریستون کول (Ser Criston Cole)

مردی از منطقه‌ی دورن (Dorn) که از خانواده‌ای معمولی آمده اما تبدیل به لردِ بلک هون (Blackhaven) شده است. او هیچ زمین، ثروت یا لقبی نمی‌خواهد، فقط می‌خواهد که از نام‌اش با افتخار و احترام یاد شود. سِر کریستون کول مهارت فوق العاده‌ای در استفاده از شمشیر هم دارد.

– رایان کُر (Ryan Corr) در نقش سِر هاروین استرانگ (Ser Harwin Strong)

ملقب به استخوان شکسته (Breakbones)؛ گفته می‌شود که هاروین یکی از قوی‌ترین مردان هفت پادشاهی است. او پسر بزرگ لایونل استرانگ (Lyonel Strong) هم هست.

– جفرسون هال در نقش لرد جیسون لنیستر (Lord Jason Lannister)

لردِ قلعه‌ی کسترلی راک (Casterly Rock) و برادر دوقلوی سِر تایلند لنیستر.

– جفرسون هال در نقش تایلند لنیستر (Tyland Lannister)

یک سیاستمدار باهوش و برادر جیسون لنیستر.

سریال House of the Dragon

جفرسون هال در سریال بازی تاج و تخت

– دیوید هوروویچ (David Horovitch) در نقش استاد اعظم مِلوس (Grand Maester Mellos)

مشاور قابل اعتماد پادشاه ویسریس.

– گراهام مک‌تاویش در نقش سِر هارولد وسترلینگ (Ser Harrold Westerling)

سِر هارولد از دوران پادشاه جهریس تارگرین (King Jaehaerys)، در گارد پادشاهی (Kingsguard) خدمت کرده است؛ او نماد جوانمردی و شجاعت به حساب می‌آید.

سریال House of the Dragon

از راست به چپ: متیو نیدهم، دیوید هوروویچ و گراهام مک‌تاویش

– متیو نیدهم (Matthew Needham) در نقش لریس استرانگ (Larys Strong)

پسر جوانِ لایونل استرانگ که برای پدرش کار می‌کند.

– بیل پترسون (Bill Paterson) در نقش لرد لایمن بیزبری (Lord Lyman Beesbury)

لردِ قلعه‌ی هانی هولت (Honeyholt) و خزانه‌دارِ (Master of Coin) پادشاه ویسریس.

– گوین اسپوکس (Gavin Spokes) در نقش لرد لایونل استرانگ

او در واقع قاضی و مسئول قانون‌گذاریِ پادشاه ویسریس است و لردِ قلعه‌ی هارنهال (Harrenhal) است که بزرگ‌ترین قلعه‌ی هفت پادشاهی نیز به حساب می‌آید.

در حال حاضر تایید نشده که آیا شخصیتی از سریال اصلی بازمی‌گردد یا خیر اما ممکن است که در همین فصل یا حتی فصل‌های بعدی، شاهد حضور افتخاری بعضی از ستارگان اصلی گیم آو ترونز باشیم.

سریال House of the Dragon

سریال House Of The Dragon از مرحله‌ی پیش تولید عبور کرده و به مرحله‌ی فیلم‌برداری رسیده است. با این حال، شیوع کرونا ویروس باعث شد تا ساخت مجموعه برای مدتی متوقف شود اما می‌‎توان انتظار داشت که به‌زودی از سر گرفته شود. پس از اتمام فیلم‌برداری، مراحل پسا تولید آغاز می‌شود که با توجه به جلوه‌های ویژه سنگین سریال، احتمالا تا پایان سال جاری میلادی به طول می‌انجامد.

همچنین مطالعه کنید: هر آنچه که باید از سریال House Of The Dragon بدانید

اگرچه تاریخ دقیق پخش فصل اول این سریال هنوز مشخص نشده اما سازندگان تایید کرده‌اند که در سال ۲۰۲۲ از شبکه‌ اچ‌بی‌او پخش می‌شود (احتمال در نیمه‌ی دوم سال).

آیا منتظر پخش سریال House Of The Dragon هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبعhollywoodreporterمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.