تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
کد خبر : 11936

شبکه ۵ تعداد فیلم سینمایی و انیمیشن‌هایش را افزایش داد

شبکه ۵ تعداد فیلم سینمایی و انیمیشن‌هایش را افزایش داد

شبکه ۵ تعداد فیلم سینمایی و انیمیشن‌هایش را افزایش داد انیمیشن‌ها و فیلم‌های سینمایی جدول پخش برنامه‌های شبکه ۵ را تغییر دادند. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، واحد تأمین برنامه شبکه ۵ سیما، با توجه به تعطیلی مدارس در پی شیوع بیماری کرونا ویروس، با هدف سرگرمی و ایجاد نشاط در خانواده‌ها هر روز فیلم سینمایی و انیمیشن برای مخاطبان خود پخش خواهد کرد.
مخاطبان شبکه ۵ هر روز صبح ساعت ۹ شاهد پخش یک فیلم سینمایی خواهند بود و تکرار برنامه “به خانه بر می‌گردیم” پخش نخواهد شد. تاکسی ۵، لاک‌پشت‌های نینجا و… به ترتیب فهرست فیلم‌های سینمایی شبکه ۵ سیما است که در جدول پخش برنامه‌ها قرار گرفته است.
تلویزیون دوز طنز را بالا برد/ “مرد هزار چهره” به شبکه ۳ آمدحمید لولایی به تلویزیون برمی‌گردد/ “شگفت‌انگیز است” به جای “از سرنوشت”+ عکس و تیزرهمچنین این شبکه هر روز یک انیمیشن سینمایی را ساعت ۱۳:۳۰ برای مخاطبان پخش خواهد کرد.
انتهای پیام/

شبکه ۵ تعداد فیلم سینمایی و انیمیشن‌هایش را افزایش داد

انیمیشن‌ها و فیلم‌های سینمایی جدول پخش برنامه‌های شبکه ۵ را تغییر دادند.

شبکه 5 تعداد فیلم سینمایی و انیمیشن‌هایش را افزایش داد – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، واحد تأمین برنامه شبکه ۵ سیما، با توجه به تعطیلی مدارس در پی شیوع بیماری کرونا ویروس، با هدف سرگرمی و ایجاد نشاط در خانواده‌ها هر روز فیلم سینمایی و انیمیشن برای مخاطبان خود پخش خواهد کرد.

مخاطبان شبکه ۵ هر روز صبح ساعت ۹ شاهد پخش یک فیلم سینمایی خواهند بود و تکرار برنامه "به خانه بر می‌گردیم" پخش نخواهد شد. تاکسی ۵، لاک‌پشت‌های نینجا و… به ترتیب فهرست فیلم‌های سینمایی شبکه ۵ سیما است که در جدول پخش برنامه‌ها قرار گرفته است.

تلویزیون دوز طنز را بالا برد/ "مرد هزار چهره" به شبکه ۳ آمدحمید لولایی به تلویزیون برمی‌گردد/ "شگفت‌انگیز است" به جای "از سرنوشت"+ عکس و تیزر

همچنین این شبکه هر روز یک انیمیشن سینمایی را ساعت ۱۳:۳۰ برای مخاطبان پخش خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.