تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 56509

شبکه همراه اول در مناطق زلزله زده خراسان رضوی پایدار است

شبکه همراه اول در مناطق زلزله زده خراسان رضوی پایدار است

شبکه همراه اول در مناطق زلزله زده خراسان رضوی پایدار استشبکه همراه اول در مناطق زلزله زده خراسان رضوی پایدار است و خدمات این اپراتور همانند گذشته بدون اختلال به مشترکان ارائه می‌شود.
در ساعت ۸ و ۳۲ دق..

شبکه همراه اولشبکه همراه اول در مناطق زلزله زده خراسان رضوی پایدار است

شبکه همراه اول در مناطق زلزله زده خراسان رضوی پایدار است و خدمات این اپراتور همانند گذشته بدون اختلال به مشترکان ارائه می‌شود.

در ساعت ۸ و ۳۲ دقیقه امروز دوشنبه ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۰ در حوالی شهر قوچان استان خراسان رضوی زمین لرزه‌ای با شدت ۵.۲ ریشتر به وقوع پیوست. همچنین کانون این زمین لرزه در ۳۰ کیلومتری قوچان و ۱۰۷ کیلومتری مشهد و در عمق ۶ کیلومتری زمین گزارش شده است.

پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله زده

پس از وقوع این زلزله، تیم‌های فنی همراه اول در مناطق زلزله زده حاضر شدند تا از سرویس‌دهی مناسب شبکه اطمینان حاصل کردند. طبق گزارش این تیم، طی این زلزله به شبکه اپراتور همراه اول آسیبی وارد نشده و در حال حاضر بدون هیچگونه قطعی و به شکل نرمال به تمامی مشترکان خود در این استان سرویس‌دهی می‌کند.

گفتنی است اپراتور همراه اول با توجه به شبکه گسترده خود در سراسر کشور اعلام کرد همانند سال‌های قبل برای میزبانی از مشترکان سایر اپراتورها در این مناطق با طرح رومینگ آمادگی دارد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.