تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
کد خبر : 28536

شایعه: گوشی جدید اوپو در TENAA ظاهر شد

شایعه: گوشی جدید اوپو در TENAA ظاهر شد

شایعه: گوشی جدید اوپو در TENAA ظاهر شدجدیدترین گوشی اوپو در سایت TENAA ظاهر شده که دارای ضخامت ۷٫۸۵ میلی‌متری و وزن ۱۶۹ گرم است. البته این مشخصات نمی‌تواند مربوط به گوشی F17 پرو باشد چون اوپو وعده داده که F17 پرو دارای ۷٫۴۸ میلی‌متر ضخامت و ۱۶۴ گرم وزن باشد. با این حال به گفته افشاگر معروف دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) این دستگاه با شماره مدل PEAM00/PEAT00 از شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند. در لیست مشخصات ظرفیت باتری گوشی ۲۱۰۰mAh اعلام شده که مطمئنا اشتباه است و ظرفیت باتری حداقل ۲ برابر این عدد می‌باشد. (استفاده از ۲ سلول باتری در گوشی‌های با شارژ سریع رایج است)

با توجه به چیدمان دوربین سه‌گانه این گوشی از سری A بود. گوشی‌های A72 و A92s هر دو دارای چینش دوربین مشابهی می‌باشند. قابل ذکر است که A92s همان Reno4 Z 5G می‌باشد و در نتیجه این گوشی نیز ممکن است از سری Reno باشد. به هرحال این گوشی دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌باشد. دوربین سلفی گوشی نیز دارای سنسور ۳۲ مگاپیکسلی می‌باشد که درون حفره پانچ در گ..

شایعه: گوشی جدید اوپو در TENAA ظاهر شد

جدیدترین گوشی اوپو در سایت TENAA ظاهر شده که دارای ضخامت ۷٫۸۵ میلی‌متری و وزن ۱۶۹ گرم است. البته این مشخصات نمی‌تواند مربوط به گوشی F17 پرو باشد چون اوپو وعده داده که F17 پرو دارای ۷٫۴۸ میلی‌متر ضخامت و ۱۶۴ گرم وزن باشد. با این حال به گفته افشاگر معروف دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) این دستگاه با شماره مدل PEAM00/PEAT00 از شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند. در لیست مشخصات ظرفیت باتری گوشی ۲۱۰۰mAh اعلام شده که مطمئنا اشتباه است و ظرفیت باتری حداقل ۲ برابر این عدد می‌باشد. (استفاده از ۲ سلول باتری در گوشی‌های با شارژ سریع رایج است)

با توجه به چیدمان دوربین سه‌گانه این گوشی از سری A بود. گوشی‌های A72 و A92s هر دو دارای چینش دوربین مشابهی می‌باشند. قابل ذکر است که A92s همان Reno4 Z 5G می‌باشد و در نتیجه این گوشی نیز ممکن است از سری Reno باشد. به هرحال این گوشی دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌باشد. دوربین سلفی گوشی نیز دارای سنسور ۳۲ مگاپیکسلی می‌باشد که درون حفره پانچ در گوشه چپ نمایشگر قرار گرفته است. نمایشگر ۶٫۴۳ اینچی این دستگاه از نوع آمولد و وضوح آن ۱۰۸۰x2400 پیکسل می‌باشد. در مورد نرخ تازه‌سازی تصویر اطلاعاتی منتشر نشده، اما با توجه به گوشی‌های A72 و A92s و حتی گوشی میان رده A53 که دارای نمایشگر HRR بودند، انتظار می‌رود این گوشی نیز از چنین قابلیتی برخوردار باشد. پردازنده این دستگاه دارای ۸ هسته با فرکانس ۲ گیگاهرتز می‌باشد، اما نوع آن مشخص نشده است. در کنار این پردازنده ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته و گوشی ColorOS مبتنی بر اندروید ۱۰ را اجرا می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.