تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۷:۳۰
کد خبر : 26641

شایعه: مشخصات گوشی ۸T وان‌پلاس در گیک‌بنچ ظاهر شد

شایعه: مشخصات گوشی ۸T وان‌پلاس در گیک‌بنچ ظاهر شد

شایعه: مشخصات گوشی ۸T وان‌پلاس در گیک‌بنچ ظاهر شدپس از گوشی وان‌پلاس Nord همه چشم‌ها به سمت پرچمدار بعدی این شرکت یعنی ۸T دوخته شده است. سال گذشته گوشی‌های ۷T و ۷T پرو وان‌پلاس با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ به بازار عرضه شدند و بنابراین می‌توان با اطمینان گفت که جانشین آنها مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس خواهد بود. علاوه بر این مقایسه اخیرا مشخصات یک گوشی وان‌پلاس در گیک‌بنچ ۵ دیده شده که احتمالا مربوط به ۸T می‌باشد.

شماره مدل دستگاه KB2001 است و تراشه کوالکام آن با کد Kona نام‌گذاری شده که به نظر می‌رسد همان اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس می‌باشد. این دستگاه با ۸ گیگابایت رم توانسته ۹۱۲ امتیاز در بخش تک هسته‌ای و ۳۲۸۸ امتیاز در بخش چند هسته‌ای به دست بیاورد. با توجه به این اعداد می‌توان گفت که گوشی آینده وان‌پلاس تنها یک پیشرفت جزئی نسبت به وان‌پلاس ۸ با پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ داشته است. این مسئله بر خلاف عملکرد گوشی Legion Phone Duel لنوو می‌باشد که به‌تازگی با پردازنده مشابه معرفی شده است. معمولا نمرات اعلام شده به تنهایی نمی‌توانند بازگو کننده کامل عملکرد دستگاه باشند و برای مشاهده قابلی..

شایعه: مشخصات گوشی ۸T وان‌پلاس در گیک‌بنچ ظاهر شد

پس از گوشی وان‌پلاس Nord همه چشم‌ها به سمت پرچمدار بعدی این شرکت یعنی ۸T دوخته شده است. سال گذشته گوشی‌های ۷T و ۷T پرو وان‌پلاس با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ به بازار عرضه شدند و بنابراین می‌توان با اطمینان گفت که جانشین آنها مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس خواهد بود. علاوه بر این مقایسه اخیرا مشخصات یک گوشی وان‌پلاس در گیک‌بنچ ۵ دیده شده که احتمالا مربوط به ۸T می‌باشد.

شماره مدل دستگاه KB2001 است و تراشه کوالکام آن با کد Kona نام‌گذاری شده که به نظر می‌رسد همان اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس می‌باشد. این دستگاه با ۸ گیگابایت رم توانسته ۹۱۲ امتیاز در بخش تک هسته‌ای و ۳۲۸۸ امتیاز در بخش چند هسته‌ای به دست بیاورد. با توجه به این اعداد می‌توان گفت که گوشی آینده وان‌پلاس تنها یک پیشرفت جزئی نسبت به وان‌پلاس ۸ با پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ داشته است. این مسئله بر خلاف عملکرد گوشی Legion Phone Duel لنوو می‌باشد که به‌تازگی با پردازنده مشابه معرفی شده است. معمولا نمرات اعلام شده به تنهایی نمی‌توانند بازگو کننده کامل عملکرد دستگاه باشند و برای مشاهده قابلیت‌های آن باید تا زمان رونمایی رسمی از آن در اواخر شهریور یا اوایل مهر ماه منتظر بمانیم.

وان‌پلاس ۸T با دوربین و باتری بهتر عرضه خواهد شد

طبق گزارش‌های منتشر شده وان‌پلاس از یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی در ۸T استفاده خواهد کرد و این در حالی است که وان‌پلاس ۸ از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. انتظار می‌رود ۸T از ویژگی Super Warp Charging با قابلیت شارژ ۶۵ وات پشتیبانی کند و حداقل یکی از گوشی‌های این خانواده مجهز به صفحه نمایشی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز باشد. همچنین احتمالا این گوشی یکی از اولین دستگاه‌هایی باشد که با اندروید ۱۱ روانه بازار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.