تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
کد خبر : 32176

شایعه: قیمت نسخه‌های مختلف آیفون ۱۲

شایعه: قیمت نسخه‌های مختلف آیفون ۱۲

شایعه: قیمت نسخه‌های مختلف آیفون ۱۲ آیفون ۱۲ برای اولین‌بار در تاریخ اپل دارای ۴ عضو خواهد بود. با وجود نسخه‌های مختلف، هر یک از این گوشی‌ها با وجود مشخصات و حافظه‌های مختلف طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها را پوشش می‌دهند. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط یکی از افشاگران، آیفون ۱۲ مینی با نمایشگر ۵٫۴ اینچی دارای قیمت ۶۴۹ دلاری خواهد بود و بالاترین قیمت هم مربوط به آیفون ۱۲ پرو مکس با ۱۳۹۹ دلار خواهد بود. هر آیفون ۱۲ دارای ۳ حافظه مختلف خواهد بود که ۲ گوشی ارزان‌تر دارای حافظه‌های ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت و ۳ آیفون دیگر دارای حافظه‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی می‌باشند. آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو دارای نمایشگرهای هم‌اندازه می‌باشند و باید دید اختلاف قیمتی ۲۰۰ دلاری آنها به چه دلایلی می‌باشد. آیفون ۱۲ پرو مکس دارای نمایشگر بزرگتر و قیمت گران‌تر است. نسخه پایه این گوشی ۱۱۰۰ دلار و حافظه آن ۱۲۸ گیگابایت می‌باشد. نمایشگر ۶٫۷ اینچی آن نیز بزرگتر از آیفون ۱۱ پرو مکس خواهد بود. پیش از این شایعه شده که آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس ۱ ماه دیرتر نسبت به سایر آیفون‌ها رونمایی شوند. در ادامه می‌توانید قیمت‌های..

شایعه: قیمت نسخه‌های مختلف آیفون ۱۲

آیفون ۱۲ برای اولین‌بار در تاریخ اپل دارای ۴ عضو خواهد بود. با وجود نسخه‌های مختلف، هر یک از این گوشی‌ها با وجود مشخصات و حافظه‌های مختلف طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها را پوشش می‌دهند. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط یکی از افشاگران، آیفون ۱۲ مینی با نمایشگر ۵٫۴ اینچی دارای قیمت ۶۴۹ دلاری خواهد بود و بالاترین قیمت هم مربوط به آیفون ۱۲ پرو مکس با ۱۳۹۹ دلار خواهد بود. هر آیفون ۱۲ دارای ۳ حافظه مختلف خواهد بود که ۲ گوشی ارزان‌تر دارای حافظه‌های ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت و ۳ آیفون دیگر دارای حافظه‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی می‌باشند. آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو دارای نمایشگرهای هم‌اندازه می‌باشند و باید دید اختلاف قیمتی ۲۰۰ دلاری آنها به چه دلایلی می‌باشد. آیفون ۱۲ پرو مکس دارای نمایشگر بزرگتر و قیمت گران‌تر است. نسخه پایه این گوشی ۱۱۰۰ دلار و حافظه آن ۱۲۸ گیگابایت می‌باشد. نمایشگر ۶٫۷ اینچی آن نیز بزرگتر از آیفون ۱۱ پرو مکس خواهد بود. پیش از این شایعه شده که آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس ۱ ماه دیرتر نسبت به سایر آیفون‌ها رونمایی شوند. در ادامه می‌توانید قیمت‌های نسخه‌های مختلف آیفون ۱۲ را مشاهده فرمایید:

  • آیفون ۱۲ مینی: ۶۴ گیگابایت ۶۴۹ دلار، ۱۲۸ گیگابایت ۶۹۹ دلار، ۲۵۶ گیگابایت ۷۹۹ دلار
  • آیفون ۱۲: ۶۴ گیگابایت ۷۴۹ دلار، ۱۲۸ گیگابایت ۷۹۹ دلار، ۲۵۶ گیگابایت ۸۹۹ دلار
  • آیفون ۱۲ پرو: ۱۲۸ گیگابایت ۹۹۹ دلار، ۲۵۶ گیگابایت ۱۰۹۹ دلار، ۵۱۲ گیگابایت ۱۲۹۹ دلار
  • آیفون ۱۲ پرو مکس: ۱۲۸ گیگابایت ۱۰۹۹ دلار، ۲۵۶ گیگابایت ۱۱۹۹ دلار، ۵۱۲ گیگابایت ۱۳۹۹ دلار

آیفون SE

نسل دوم آیفون SE اپل که ارزان‌ترین آیفون حساب می‌شود توانست موفقیت زیادی به‌دست آورد و این در حالی است که رقابت شدیدی نیز میان سامسونگ و وان‌پلاس وجود دارد. آخرین آیفون SE به دلیل عملکرد چشمگیر دوربین، صفحه نمایش با کیفیت و البته طراحی جمع و جور بسیار مورد ستایش قرار گرفت. حالا همه منتظر هستند تا اپل از نسل سوم این آیفون موفق و ارزان قیمت رونمایی کند. با این حال به نظر می‌رسد اپل علاقه‌ای به عرضه یک گوشی ارزان قیمت در سال آینده ندارد. طبق شایعه‌ها اپل قصد ندارد تا آیفون SE را در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه کند و احتمالا علاقه‌مندان باید تا سال ۲۰۲۲ منتظر بمانند. نسل اول آیفون SE در سال ۲۰۱۶ معرفی شد و تقریبا ۴ سال طول کشید تا این شرکت جانشین آن را به بازار عرضه کند، بنابراین معرفی نسل سوم آیفون SE در سال ۲۰۲۲ یا اوایل سال ۲۰۲۳ ‌منطقی به‌نظر می‌رسد.متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی در مورد آیفون SE آینده در دسترس نیست و با نزدیک شدن به تاریخ عرضه آن اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.