تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 55939

شایعه: ریمستر بازی Alan Wake در پاییز امسال منتشر خواهد شد

شایعه: ریمستر بازی Alan Wake در پاییز امسال منتشر خواهد شد

شایعه: ریمستر بازی Alan Wake در پاییز امسال منتشر خواهد شدشایعه انتشار ریمستر بازی Alan Wake از مدت‌ها پیش به گوش می‌رسید و حالا گفته می‌شود که ۵ اکتبر (۱۳ آبان) تاریخ عرضه این نسخه خواهد بود.
اکثر عل..

بازی Alan Wakeشایعه: ریمستر بازی Alan Wake در پاییز امسال منتشر خواهد شد

شایعه انتشار ریمستر بازی Alan Wake از مدت‌ها پیش به گوش می‌رسید و حالا گفته می‌شود که ۵ اکتبر (۱۳ آبان) تاریخ عرضه این نسخه خواهد بود.

اکثر علاقه‌مندان به آثار داستان‌محور، سم لیک را به خوبی می‌شناسند. خالق مکس پین که یکی از اساتید قصه‌گویی و شخصیت‌پردازی در صنعت بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آید. اما او تنها به Max Payne اکتفا نکرد و در سال ۲۰۱۰ به همراه استودیو مشهور رمدی (Remedy) بازی آلن ویک را به گیمرها معرفی نمود. یک اکشن سوم‌شخص ترسناک و دلهره‌آور که با درون‌مایه‌های وحشت روانشناختی و داستان تکان‌دهنده‌اش، به سرعت محبوب شد. حالا پس از گذشت یازده سال از انتشار نسخه اول، به نظر می‌رسد که باید منتظر ریمستر Alan Wake باشیم.

از ماه‌های اخیر تا به امروز، شایعات زیادی مبنی‌بر بازگشت فرنچایز ترسناک و محبوب استودیو رمدی وجود داشته است. طبق این گمانه‌زنی‌ها، نسخه ریمستر آلن ویک به زودی بازمی‌گردد و با تحولات جدید و بهبودهای مختلفی همراه خواهد بود. در اوایل سال جاری، ریمستر بازی Alan Wake در فروشگاه اپیک گیمز دیده شد و حالا به نظر می‌رسد که این اتفاق به زودی به حقیقت تبدیل خواهد شد.

به تازگی در توییتر، تصاویری از یک فروشگاه آنلاین تایوانی به بیرون درز کرده که در آن نسخه ریمستر بازی Alan Wake برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس لیست شده است. به گزارش Windows Central، این فهرست کاملاً حقیقی بوده و تاریخ انتشار آن که به ۵ اکتبر ۲۰۲۱ اشاره دارد، واقعی است. به احتمال قوی Alan Wake Remastered در روزهای آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

ترسناک ترین بازی های واقعیت مجازی که وحشت‌زده‌تان می‌کنند

رمدی به تازگی تولید بازی AAA جدید خود را آغاز کرده است که توسط اپیک گیمز منتشر خواهد شد. با توجه به اخبار فاش‌شده، پروژه جدید سم لیک و رمدی بازی آلن ویک ۲ خواهد بود. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، انتشار ریمستر نسخه اول بازی Alan Wake به هیچ عنوان دور از ذهن نیست و همچنین می‌تواند این سری فراموش‌شده را بار دیگر بر سر زبان‌ها بیاندازد.

منبعGamingboltمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.