تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
کد خبر : 30943

شایعه: رونمایی از سری میت ۴۰ در مهر ماه

شایعه: رونمایی از سری میت ۴۰ در مهر ماه

شایعه: رونمایی از سری میت ۴۰ در مهر ماه هواوی میت ۴۰ و میت ۴۰ پرو احتمالا بزودی معرفی خواهند شد. طبق گزارش‌های جدید انتظار می‌رود سری میت ۴۰ مهر ماه امسال معرفی شود. علاوه بر اشاره ریچارد یو (Richard Yu) مدیرعامل هواوی که پیش از این به سری میت ۴۰ اشاره کرده بود، میت ۴۰ پرو نیز توانسته گواهینامه EEC را برای بلوتوث دریافت کند. حالا باید ببینیم هواوی چه برنامه‌ای برای رونمایی از گوشی‌های جدید خود دارد، اگرچه احتمال می‌رود هر دو گوشی مهر ماه معرفی شوند، اما فروش جهانی و خارج از چین آنها دیرتر آغاز شود. گفته می‌شود میت ۴۰ هواوی دارای نمایشگر ۶٫۵ اینچی و میت ۴۰ پرو دارای صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی می‌باشد. انتظار می‌رود هر دو گوشی دارای رابط کاربری EMUI 11، پشتیبانی از شبکه ۵G و پردازنده Kirin 9000 باشند. در مورد مشکلات و سرنوشت هواوی کاربران به دو دسته تقسیم می‌شوند: برخی باور دارند که نفس‌های این شرکت در بازار جهانی به شمارش افتاده و برخی دیگر می‌گویند این شرکت می‌تواند با مشکلات کنار آید و به آمریکا نشان دهد که تحریم‌ها تاثیری بر فعالیت آنها نداشته است. در این شرایط باید منتظر محصولات جدید این ..

شایعه: رونمایی از سری میت ۴۰ در مهر ماه

هواوی میت ۴۰ و میت ۴۰ پرو احتمالا بزودی معرفی خواهند شد. طبق گزارش‌های جدید انتظار می‌رود سری میت ۴۰ مهر ماه امسال معرفی شود. علاوه بر اشاره ریچارد یو (Richard Yu) مدیرعامل هواوی که پیش از این به سری میت ۴۰ اشاره کرده بود، میت ۴۰ پرو نیز توانسته گواهینامه EEC را برای بلوتوث دریافت کند. حالا باید ببینیم هواوی چه برنامه‌ای برای رونمایی از گوشی‌های جدید خود دارد، اگرچه احتمال می‌رود هر دو گوشی مهر ماه معرفی شوند، اما فروش جهانی و خارج از چین آنها دیرتر آغاز شود. گفته می‌شود میت ۴۰ هواوی دارای نمایشگر ۶٫۵ اینچی و میت ۴۰ پرو دارای صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی می‌باشد. انتظار می‌رود هر دو گوشی دارای رابط کاربری EMUI 11، پشتیبانی از شبکه ۵G و پردازنده Kirin 9000 باشند. در مورد مشکلات و سرنوشت هواوی کاربران به دو دسته تقسیم می‌شوند: برخی باور دارند که نفس‌های این شرکت در بازار جهانی به شمارش افتاده و برخی دیگر می‌گویند این شرکت می‌تواند با مشکلات کنار آید و به آمریکا نشان دهد که تحریم‌ها تاثیری بر فعالیت آنها نداشته است. در این شرایط باید منتظر محصولات جدید این شرکت از جمله میت ۴۰ ماند و پس از عرضه وضعیت آنها را بررسی کرد. طبق شایعه‌ها رونمایی از سری میت ۴۰ زودتر از آبان ماه خواهد بود. هواوی از طرفداران خود خواسته تا کمی منتظر بمانند و قول داده که رونمایی طبق برنامه انجام خواهد شد و این در حالی است که زمان این برنامه را اعلام نکرده است.

در همین حال به گفته منابع آگاه سری میت ۴۰ امسال عرضه نخواهد شد و باید تا سال ۲۰۲۱ برای خرید آن منتظر بمانیم. البته این منابع مشخص نکرده‌اند که این صحبت مربوط به بازار چین است و یا بازار جهانی را هم در بر می‌گیرد. شاید محصولات جدید هواوی امسال در بازار چین عرضه شوند و سال آینده به بازار جهانی راه پیدا کنند. طبق گزارش‌ها هواوی به صورت هوشیارانه‌ای در حال ارزیابی اوضاع است و به نظر تقاضای زیادی برای سری میت ۴۰ وجود نخواهد داشت. شاید به همین دلیل هم سفارش قطعه‌های مورد نیاز برای این سری بین ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.