تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
کد خبر : 29035

شایعه: اولین ویدیو از آیفون ۱۲ منتشر شد

شایعه: اولین ویدیو از آیفون ۱۲ منتشر شد

شایعه: اولین ویدیو از آیفون ۱۲ منتشر شدپس از انتشار اسکرین‌شات‌های آیفون ۱۲، این‌بار نوبت به انتشار ویدیو زنده این گوشی رسیده است. این ویدیو که توسط یکی از افشاگران معروف و قابل اعتماد به نام جان پراسر (Jon Prosser) منتشر شده را در ادامه مشاهده می‌کنید.
https://dl.gamefa.com/user5/Mohsen/Techfars/iPhone%2012%20-%20HERE%20YOU%20GO%21%20Real%20HANDS%20ON%20video%21%20120hz%2C%20LiDAR%2C%20camera%20settings%2C%20more%21%20EXCLUSIVE%20LEAKS%21-720.mp4همان‌طور که از تصویر مشخص است قابلیت پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز در برخی مدل‌ها وجود دارد و اندازه ناچ نسبت به گذشته تغییری نکرده است. با این حال نمایشگر ۶٫۷ اینچی نسبت به اندازه ۶٫۵ اینچی گذشته بزرگتر شده و حاشیه‌های آن نیز به شکل قابل توجهی نازک‌تر شده‌اند. ماژول دوربین پشتی نیز ۱۰ درصد بزرگتر از قبل شده است. طبق این ویدیو لو رفته زوایای فیس‌آیدی گسترده‌تر شده و در زمان که گوشی روی میز قرار گرفته نیز عمل می‌کند. همچنین آیفون ۱۲ پرو مکس مانند گلکسی نوت ۱۰ الترا سامسونگ از سنسور LIDAR برای فوکوس خودکار استفاده می‌کند. علاوه بر این‌ها پش..

شایعه: اولین ویدیو از آیفون ۱۲ منتشر شد

پس از انتشار اسکرین‌شات‌های آیفون ۱۲، این‌بار نوبت به انتشار ویدیو زنده این گوشی رسیده است. این ویدیو که توسط یکی از افشاگران معروف و قابل اعتماد به نام جان پراسر (Jon Prosser) منتشر شده را در ادامه مشاهده می‌کنید.

همان‌طور که از تصویر مشخص است قابلیت پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز در برخی مدل‌ها وجود دارد و اندازه ناچ نسبت به گذشته تغییری نکرده است. با این حال نمایشگر ۶٫۷ اینچی نسبت به اندازه ۶٫۵ اینچی گذشته بزرگتر شده و حاشیه‌های آن نیز به شکل قابل توجهی نازک‌تر شده‌اند. ماژول دوربین پشتی نیز ۱۰ درصد بزرگتر از قبل شده است. طبق این ویدیو لو رفته زوایای فیس‌آیدی گسترده‌تر شده و در زمان که گوشی روی میز قرار گرفته نیز عمل می‌کند. همچنین آیفون ۱۲ پرو مکس مانند گلکسی نوت ۱۰ الترا سامسونگ از سنسور LIDAR برای فوکوس خودکار استفاده می‌کند. علاوه بر این‌ها پشتیبانی از کیفیت فیلم‌برداری ۴K با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه و بهبود عکاسی در شب از دیگر تغییرات نسل آینده آیفون است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.