تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
کد خبر : 584000

شاهین به صورت فروش فوری و بدون قرعه کشی عرضه می‌شود

شاهین به صورت فروش فوری و بدون قرعه کشی عرضه می‌شود

شاهین به صورت فروش فوری و بدون قرعه کشی عرضه می‌شود سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت به دلیل افزایش تولید، خودرو سایپا شاهین به صورت فروش فوری و بدون قرعه کشی به مشتریان عرضه می‌شود. امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت از ماه فروردین تا 28 تیر 1401 خودروسازان حدود

شاهین به صورت فروش فوری و بدون قرعه کشی عرضه می‌شود

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت به دلیل افزایش تولید، خودرو سایپا شاهین به صورت فروش فوری و بدون قرعه کشی به مشتریان عرضه می‌شود.

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت از ماه فروردین تا 28 تیر 1401 خودروسازان حدود 241 هزار و 465 دستگاه خودرو کامل تولید کردند که نسبت به مدت مشابه سال 1400 از رشد 275 درصدی حکایت دارد. همچنین تعهدات معوق خودروسازان نیز در این مدت حدود 84 درصد کاهش پیدا کرده است.

فروش شاهین به شکل فوری و بدون قرعه کشی

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه گفته‌های خود بیان کرد محصولات خودروسازان به دلیل رشد تولید خودرو به تدریج بدون قرعه کشی روانه بازار خواهند شد. وی افزود بررسی ثبت‌نام شدگان در مرحله دوم تخصیص یکپارچه خودرو نشان می‌دهد در گروه خودروسازی سایپا به جز ساینا اس و کوییک، سایر محصولات این خودروساز از طرح قرعه کشی خارج شدند.

قالیباف تاکید کرد در همین راستا برای نخستین بار بعد از سه سال به دلیل افزایش تولید و کاهش تعهدات قرار است خودرو سایپا شاهین به صورت فروش فوری و بدون قرعه کشی به مشتریان عرضه شود. همچنین در مرحله دوم قرعه کشی یکپارچه حدود 104 هزار دستگاه خودرو به مشتریان عرضه می‌شود. ضمن این که به تمام ثبت نام‌کنندگان کوییک و کوییک آر نیز بدون قرعه کشی خودرو اختصاص پیدا خواهد کرد.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.