تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۰۳
کد خبر : 39373

شامگاه خونین پنجشنبه آخر سال در کنگان /قتل ۶ نفر طی دو درگیری

شامگاه خونین پنجشنبه آخر سال در کنگان /قتل ۶ نفر طی دو درگیری

شامگاه خونین پنجشنبه آخر سال در کنگان /قتل ۶ نفر طی دو درگیری ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان کنگان اعلام کرد: شامگاه پنج شنبه ۲۸ اسفندماه طی دو درگیری در شهر کنگان متاسفانه ۶ نفر کشته شدند.
سره..

شامگاه خونین پنجشنبه آخر سال در کنگان /قتل ۶ نفر طی دو درگیری

شامگاه خونین پنجشنبه آخر سال در کنگان /قتل ۶ نفر طی دو درگیری

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان کنگان اعلام کرد: شامگاه پنج شنبه ۲۸ اسفندماه طی دو درگیری در شهر کنگان متاسفانه ۶ نفر کشته شدند.

سرهنگ رهام رضایی تصریح کرد: این موضوع به صورت ویژه توسط ماموران و کارآگاهان مجرب پلیس در حال بررسی است.

شناسایی عامل قتل خانوادگی در کنگان

وی از شناسایی عامل حادثه خونین قتل اعضای یک خانواده در شهر کنگان خبر داد.

فرمانده انتظامی کنگان با بیان اینکه قاتل پسر عموی این خانواده بوده است، ادامه داد: ساعت حدود ۲۱ شب گذشته ۲۹ اسفندماه با ورود به این منزل با اسلحه جنگی کلاشینکف مادر بزرگ، سه خواهر و یک جوان خواستگار یکی از دخترهای خانواده را به قتل رسانده و متواری شده است.

سرهنگ رضایی بیان کرد: متهم سابقه ارتکاب قتل در سال ۷۳ را داشته و با رضایت اولیای دم از زندان آزاد شده بود و پس از آن به جرم حمل مواد مخدر نیز ۲۰ سال سابقه زندان داشته است.

انگیزه قتل اختلافات خانوادگی

این مقام انتظامی اظهار کرد: قاتل بعد از وقوع قتل متواری شد و پلیس به صورت ویژه در حال تلاش برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم است.

طبق بررسی کارآگاهان پلیس، وجود شواهد و مدارک، احتمال انگیزه قتل اختلافات خانوادگی است.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان به شهروندان توصیه کرد: اخبار را از کانال پلیس بوشهر دنبال کنند و توجهی به اخبار غیررسمی و شایعات فضای مجازی نداشته باشند.

شناسایی قاتل و اقداماتی برای دستگیری او

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر گفت: قاتل پنج نفر از شهروندان کنگانی شناسایی شده و اقدامات لازم جهت دستگیری نامبرده در حال انجام است.

علی حسن پور افزود: مقتولین شامل سه دختر ۲۱، ۱۸ و ۱۴ ساله و مادربزرگ ۷۵ ساله آنها و همچنین یک جوان ۲۱ساله بوده که در زمان قتل (شامگاه ۲۸اسفند) در منزل مقتولین حضور داشته و گفته می شود قصد ازدواج با یکی از این دختران را داشته است.

وی ادامه داد: قاتل از بستگان مقتولین بوده و انگیزه قتل با بررسی صورت گرفته و تا این لحظه نارضایتی شدید قاتل از نحوه رفتار و عملکرد این خانواده بوده است.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.