تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۱۱
کد خبر : 70374

شاسی بلند جیلی Haoyue نسخه بلک گلد با قیمت ۲۰ هزار دلار معرفی شد

شاسی بلند جیلی Haoyue نسخه بلک گلد با قیمت ۲۰ هزار دلار معرفی شد

شاسی بلند جیلی Haoyue نسخه بلک گلد با قیمت ۲۰ هزار دلار معرفی شدشاسی بلند جیلی Haoyue نسخه بلک گلد یک SUV خوش ساخت با قدرت ۱۸۴ اسب بخار و امکانات فوق العاده کارآمد و قیمت رقابتی ۲۰ هزار دلار است.
این ..

شاسی بلند جیلی Haoyue نسخه بلک گلد با قیمت ۲۰ هزار دلار معرفی شد

شاسی بلند جیلی Haoyue نسخه بلک گلد یک SUV خوش ساخت با قدرت ۱۸۴ اسب بخار و امکانات فوق العاده کارآمد و قیمت رقابتی ۲۰ هزار دلار است.

این خودرو یک شاسی بلند سایز متوسط است که بر اساس نسخه استاندارد شاسی بلند ۷ سرنشینه جیلی Haoyue به تولید رسیده و رنگ طلایی و بعضی بهبودهای دیگر، به آن اضافه شده است.

فهرست مطلب:

  • معرفی جیلی Haoyue نسخه بلک گلد
  • طراحی بدنه
  • طراحی داخلی کابین و امکانات رفاهی
  • پیشرانه رضایت بخش ۱۸۴ اسب بخاری
  • قیمت تریم‌های مختلف جیلی Haoyue نسخه بلک گلد

معرفی جیلی Haoyue نسخه بلک گلد

جیلی Haoyue نسخه بلک گلد

نسخه بلک گلد، بر اساس طراحی مفهومی نسخه چهارم «سمفونی فضا و زمان جیلی» (Symphony of Space and Time) همراه رگه‌هایی از رنگ طلایی، رونمایی شده است. هرچند که این خطوط واقعا از جنس طلا نیست، اما حس لاکچری بودن جالبی را القا می‌کند. در کل به نظر می‌رسد که طراحی تریم بلک گلد در کشور چین، به نوعی مخاطب خودش را پیدا کرده و اصطلاحا جواب خود را پس داده است. چرا که در هفته‌های اخیر، خودرو دانگ فنگ Aeolus را با کیت مشکی و طلایی دیده بودیم.

از دست ندهید: کیت مشکی دانگ فنگ Aeolus، آن را به شوالیه تاریکی چینی تبدیل می‌کند

طراحی بدنه

جیلی Haoyue نسخه بلک گلد

در نمای جلو خودرو، می‌توانید جلو پنجره آبشاری طلایی و کیت مکش مخصوص سیستم توربو را مشاهده کنید. این تریم طلایی، تا چراغ‌های مه شکن جلو ادامه پیدا می‌کند و لوگو جیلی در وسط آن با رنگ مشکی، به نوعی پایان سمفونی را رقم می‌زند.

جیلی Haoyue نسخه بلک گلد

رینگ‌های جیلی Haoyue نسخه بلک گلد نسبت به نسخه استاندارد، کاملا متفاوت هستند و در این تریم، پکیج رینگ‌های آلومینیومی مشکی و طلایی ۱۹ اینچی ۵ پره، جایگزین شده‌اند. همچنین کالیپر ترمز و حتی پیچ‌های رینگ و علامت وسط رینگ هم با رنگ طلایی پوشیده شده‌ است. شرکت جیلی در اقدامی عجیب، نام هوریکان (Hurricane) را برای این رینگ‌ها انتخاب کرده.

جیلی Haoyue نسخه بلک گلد

در عقب خودرو، یک نوار کرومی ممتد را می‌بینم که نام برند جیلی در زیر آن، خود نمایی می‌کند و چراغ‌های عقب را به هم متصل کرده. این نوع طراحی، بیشتر سلیقه آمریکایی‌ها را هدف گرفته و به نوعی تمایل خودروهای چینی برای حضور در بازار آمریکا را نشان می‌دهد.

طراحی داخلی کابین و امکانات رفاهی

جیلی Haoyue نسخه بلک گلد

اما در داخل کابین خودرو تغییرات زیادی را مشاهده نمی‌کنیم. در قسمت‌های زیادی مثل قاب دور دنده، دکمه چرخان کنسول، دستگیره درب کنسول وسط، قاب دریچه‌های تهویه هوا و دستگیره‌های درب خودرو، باز هم خطوط طلایی رخ نمایی می‌کنند.

جیلی Haoyue نسخه بلک گلد

بهبودهای کابین زمانی خود را نشان می‌دهند که خودرو را روشن کرده باشید. قسمت عمده‌ای از این تغییرات، به اضافه شدن امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی مختلف مربوط می‌شود. این امکانات، شامل موارد زیر است.

  • سنسور عقب خودرو
  • رادار ۳۶۰ درجه با دوربین‌های پانارومیک
  • کروز کنترل
  • سیستم پارک اتوماتیک
  • سیستم کنترل باقی ماندن در سربالایی و سرپایینی
  • ورود و استارت بدون کلید (کی لس)
  • صندوق عقب کاملا برقی
  • گرم کن صندلی در ردیف جلو
  • فضای ذخیره سازی ابری FOTA

پیشرانه رضایت بخش ۱۸۴ اسب بخاری

جیلی Haoyue نسخه بلک گلد

در زیر کاپوت شاسی بلند جیلی Haoyue نسخه بلک گلد، می‌توانید یک پیشرانه ۱.۸ لیتری توربو شارژ با قدرت ۱۸۴ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را انتظار داشته باشید. این قدرت از طریق یک گیربکس دستی ۶ سرعته یا گیربکس اتوماتیک دو کلاچه ۷ سرعته، به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

قیمت تریم‌های مختلف جیلی Haoyue نسخه بلک گلد

جیلی Haoyue نسخه بلک گلد

هرچند که خودروهای چینی فعلا جایی در بازار خودرو آمریکا ندارند اما می‌توان معادل قیمت دلاری آن‌ها را محاسبه کرد. خریداران برای داشتن جیلی Haoyue در نسخه ۵ سرنشینه‌، باید ۱۲۹,۶۰۰ RMB (معادل ۲۰,۳۰۰ دلار) را پرداخت کنند و نسخه ۷ سرنشینه، ۳۰۰۰ RMB (معادل ۴۷۰ دلار) هزینه بیشتری خواهد داشت. نسخه استاندارد این خودرو در تریم‌های متفاوت با قیمت ۱۴۸۰۰ تا ۱۹۹۰۰ دلار، در بازار خودرو چین معامله می‌شود. ناگفته نماند که RMB، یکی از واحدهای پول کشور چین است.

مطالب جذاب دیگر:

نخستین تصاویر سدان اسپورت جیلی Binrui COOL منتشر شد

چری تیگو ۸ پرو با ۱ میلیون کیلومتر گارانتی در آفریقای جنوبی عرضه می‌شود

منبع :carnewschinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.