تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
کد خبر : 70177

شارژر ۱۸۰ واتی اینفینیکس به زودی در بازار؛ باتری، دیگر بزرگترین ضعف گوشی های هوشمند نیست

شارژر ۱۸۰ واتی اینفینیکس به زودی در بازار؛ باتری، دیگر بزرگترین ضعف گوشی های هوشمند نیست

شارژر ۱۸۰ واتی اینفینیکس به زودی در بازار؛ باتری، دیگر بزرگترین ضعف گوشی های هوشمند نیستشارژر ۱۸۰ واتی اینفینیکس، در صورت عرضه رکوردشکنی جدیدی در سرعت شارژ باتری گوشی‌های هوشمند خواهد بود. با گجت نیوز..

شارژر ۱۸۰ واتی اینفینیکس به زودی در بازار؛ باتری، دیگر بزرگترین ضعف گوشی های هوشمند نیست

شارژر ۱۸۰ واتی اینفینیکس، در صورت عرضه رکوردشکنی جدیدی در سرعت شارژ باتری گوشی‌های هوشمند خواهد بود. با گجت نیوز همراه باشید.

برند اینفینیکس (Infinix) در سال ۲۰۲۱، شارژر ۱۶۰ واتی خاص خود را برای تلفن مفهومی‌اش معرفی کرد. گرچه فناوری ۱۶۰ واتی روی هیچ یک از گوشی‌های تجاری اینفینیکس استفاده نشد، اما حالا اطلاعاتی از شارژر ۱۸۰ واتی اینفینیکس در فضای مجازی فاش شده است.

فناوری شارژ سریع ۱۸۰ واتی اینفینیکس

منبع این اطلاعات (Piyush Bhasarkar) فهرست آداپتورهای اینیفیکیس را مشاهده کرده است. بنابر اطلاعات منتشر شده،‌ این شارژر دارای گواهینامه TUV Rheinland و شماره مدل U1800XEA است. سرعت شارژ ۲۰ ولت و ۹.۰ آمپری شارژر هم در واقع به معنای شارژ سریع ۱۸۰ واتی است.

شارژر 180 واتی

تا به حال Infinix جزئیاتی از هیچ یک از گوشی‌های آینده خود با پشتیبانی از شارژر ۱۸۰ واتی را منتشر نکرده و اطلاعات خاصی هم مبنی بر وجود چنین گوشی فاش نشده است. با این وجود به نظر می‌رسد برند چینی برنامه‌هایی برای شارژر ۱۸۰ واتی خود داشته باشد که البته شاید اصلا این شارژر به استفاده تجاری نرسد چراکه هنوز حتی فناوری ۱۶۰ واتی اینفینیکس هم در هیچ یک از گوشی‌های این برند عرضه نشده است.

تا به حال برندهای دیگری مانند ریلمی، وان‌پلاس و اوپو، شارژرهای فوق سریع ۱۶۰ واتی را در گوشی‌های خود به کار برده‌اند. با این وجود این شارژرها در عمل سرعت شارژ ۱۵۰ واتی را ارائه می‌کنند. البته اخیرا یک گوشی وان‌پلاس با شماره مدل PGKM10 در ۳C ظاهر شده که از سرعت شارژ ۱۶۰ واتی را ثبت کرده است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.