تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۴:۵۸
کد خبر : 56150

شارژر مگ سیف جدید آیفون پیش از رویداد اپل لو رفت

شارژر مگ سیف جدید آیفون پیش از رویداد اپل لو رفت

شارژر مگ سیف جدید آیفون پیش از رویداد اپل لو رفتبررسی اسناد جدید نشان می‌دهد اپل در تاریخ ۲۳ مرداد (۱۳ آگوست) یعنی دقیقاً یک ماه پیش از رویداد آتی این شرکت اقدام به ثبت اطلاعات یک شارژر مگ سیف جدید در FCC کرده است.
این شارژر جدید با شماره مدل A2548 شناخته می‌شود و این در حالی است که اپل از شماره مدل A2140 برای نام‌گذاری شارژر سری آیفون ۱۲ استفاده کرده بود. البته این به معنای عرضه قطعی شارژرهای با نرخ شارژ بالاتر و ویژگی‌های اضافی نیست. اپل هر از چند گاهی مدل‌های جدیدی را برای محصولات کنونی خود ارائه می‌کند که تغییر به‌خصوصی در آن‌ها مشاهده نمی‌شود.
مطالب مرتبط:اپل تاریخ رویداد بعدی خود را اعلام کرد؛ معرفی آیفون ۱۳ و اپل واچ ۷؟بلومبرگ: ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری ۷ در تعداد محدود عرضه خواهند شد
با این حال موردی در دیتابیس FCC به چشم می‌خورد که می‌تواند احتمال بالا را رد کند. در یکی از یادداشت‌های این وب‌سایت به تست این شارژر در ۸ مدل اشاره شده است. اگر سری آیفون ۱۳ نیز شامل ۴ مدل جدید باشد، این‌گونه گمانه‌زنی می‌شود که این مدل‌های جدید در کنار ۴ مدل آیفون ۱۲ برای بررسی عملکرد این شارژها..

شارژر مگ سیف جدید آیفون پیش از رویداد اپل لو رفت

بررسی اسناد جدید نشان می‌دهد اپل در تاریخ ۲۳ مرداد (۱۳ آگوست) یعنی دقیقاً یک ماه پیش از رویداد آتی این شرکت اقدام به ثبت اطلاعات یک شارژر مگ سیف جدید در FCC کرده است.

این شارژر جدید با شماره مدل A2548 شناخته می‌شود و این در حالی است که اپل از شماره مدل A2140 برای نام‌گذاری شارژر سری آیفون ۱۲ استفاده کرده بود. البته این به معنای عرضه قطعی شارژرهای با نرخ شارژ بالاتر و ویژگی‌های اضافی نیست. اپل هر از چند گاهی مدل‌های جدیدی را برای محصولات کنونی خود ارائه می‌کند که تغییر به‌خصوصی در آن‌ها مشاهده نمی‌شود.

مطالب مرتبط:

  • اپل تاریخ رویداد بعدی خود را اعلام کرد؛ معرفی آیفون ۱۳ و اپل واچ ۷؟
  • بلومبرگ: ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری ۷ در تعداد محدود عرضه خواهند شد

با این حال موردی در دیتابیس FCC به چشم می‌خورد که می‌تواند احتمال بالا را رد کند. در یکی از یادداشت‌های این وب‌سایت به تست این شارژر در ۸ مدل اشاره شده است. اگر سری آیفون ۱۳ نیز شامل ۴ مدل جدید باشد، این‌گونه گمانه‌زنی می‌شود که این مدل‌های جدید در کنار ۴ مدل آیفون ۱۲ برای بررسی عملکرد این شارژها به کار گرفته شده‌اند.

شارژر مگ سیف آیفون اپل

درون این اسناد نمی‌توان اشاره‌ای به ارتقای فنی این شارژر مگ سیف را مشاهده کرد. با این حال شایعات پیش‌تر این‌طور گفته بودند که این شارژرها احتمالاً از پایه باری دیگر طراحی شده‌اند تا در کنار سری جدید آیفون به خوبی بدرخشند. استفاده از آهن‌ربای قوی‌تر یکی از معدود مواردی است که می‌توان به آن در این زمینه اشاره کرد.

شایعاتی که پیش‌تر منتشرده شده‌اند، حاکی از آن است که اپل قصد دارد در آینده یک گوشی آیفون کاملا یکپارچه و بدون پورت طراحی کند. بسیاری از متخصصان دلیل این تصمیم اپل را جایگزین کردن سیستم‌ شارژ مگ‌سیف به‌عنوان اولین راه‌کار شارژ کردن گوشی‌های آیفون می‌دانند.

درهر حال به‌نظر نمی‌رسد که این مورد در آیفون ۱۳ مد نظر باشد. این درحالی است که در برخی دیگر از شایعات گفته شده که حداقل یکی از مدل‌های آیفون‌های بعدی اپل کاملا بدون پورت خواهد بود.

مینگ‌چی کو تحلیل‌گر معروف تی‌اف اینترنشنال سکیوریتیز در سال ۲۰۱۹ گفته بود که اپل در سال ۲۰۲۱ یک آیفون بدون پورت معرفی خواهد کرد. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که اپل می‌تواند یک سال دیگر نیز از درگاه لایتنینگ در گوشی‌های خود استفاده کند. شما می‌توانید این اطلاعات را در مقاله تکفارس تحت عنوان «نگاهی بر هر آنچه از آیفون ۱۳ می‌دانیم» مطالعه کنید.

اپل در تاریخ ۲۳ شهریور در کوپرتینو کالیفرنیا رویداد جدیدی را برگزار خواهد کرد که با توجه به سابقه این شرکت ما در آن شاهد معرفی سری جدید آیفون ۱۳ و همچنین اپل واچ خواهیم بود.

البته احتمال معرفی آیفون ۱۳ در این رویداد نسبت به سری جدید اپل واچ بسیار بیشتر به نظر می‌رسد. با توجه به گزارش یکی از منابع طی هفته‌های گذشته، اپل به‌خاطر پیچیدگی موجود در طراحی ساعت‌های اپل واچ سری ۷، تولید آزمایشی آن‌ها را از هفته گذشته شروع کرده است.

با این حال مشکلاتی در هنگام مونتاژ ماژول‌های الکترونیکی و نمایشگرهای آن به وجود آمده است که احتمالاً باعث تاخیر در معرفی آن‌ها خواهد شد. بلومبرگ نیز این موضوع را چند روز پیش، به نقل از یک منبع آگاه، تائید کرده بود.

امسال شایعات خیلی کمی درباره اپل واچ سری ۷ منتشر شده است، اما چیزی که ما درباره این سری مطمئن هستیم این است که شاهد یک بازطراحی اساسی در آن خواهیم بود. همچنین رندرهایی از این سری منتشر شده‌اند که به لبه‌مسطح آن اشاره داشته‌اند. شایعه دیگری نیز درباره ساعت‌های اپل واچ سری ۷ وجود دارد و آن اینکه سایز آن‌ها از ۴۰ و ۴۴ میلیمتر به ۴۱ و ۴۵ میلیمتر افزایش خواهد یافت.

منبع: GSM Arena

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.