تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
کد خبر : 73065

شاخ و شانه هسته ای رئیس آژانس فضایی روسیه؛ ناتو را در ۳۰ دقیقه نابود می‌کنیم

شاخ و شانه هسته ای رئیس آژانس فضایی روسیه؛ ناتو را در ۳۰ دقیقه نابود می‌کنیم

شاخ و شانه هسته ای رئیس آژانس فضایی روسیه؛ ناتو را در ۳۰ دقیقه نابود می‌کنیمدر ادامه تنش های ناشی از جنگ روسیه و اوکراین، رئیس آژانس فضایی روسیه، وعده نابودی ناتو در جنگ هسته ای را داد. ظاهرا روس‌ها ت..

شاخ و شانه هسته ای رئیس آژانس فضایی روسیه؛ ناتو را در ۳۰ دقیقه نابود می‌کنیم

در ادامه تنش های ناشی از جنگ روسیه و اوکراین، رئیس آژانس فضایی روسیه، وعده نابودی ناتو در جنگ هسته ای را داد. ظاهرا روس‌ها تنها ۳۰ دقیقه برای این کار زمان نیاز دارند.

دمیتری روگوزین، رئیس آژانس فضایی روسیه (Roscosmos)‌ و همچنین معاون پیشین نخست وزیر این کشور در رابطه با عواقب شدت گرفتن تنش‌ها به ناتو هشدار داد. او گفت که در صورت بروز یک جنگ هسته‌ ای، روسیه قادر خواهد بود کشورهای عضو ناتو را در تنها نیم ساعت نابود کند.

نابودی فوری ناتو در صورت وقوع جنگ هسته ای با روسیه

نابودی ناتو در جنگ هسته ای / پوتین

البته وی تاکید کرد که به خاطر اینکه عواقب چنین جنگی کل کره زمین را تحت تاثیر قرار خواهد داد، باید در هر صورت از آن جلوگیری کرد. همچنین روسیه هر سال در نهم ماه می، پیروزی بر آلمان نازی را با برگزاری رژه نظامی جشم می‌گیرد؛ اما تاکید این کشور بر تم هسته ای در مراسم امسال باعث ایجاد نگرانی‌هایی در مقامات غربی شده است.

از موارد قابل توجه در این رژه می‌توان به حضور هواپیمای ایلوشین Il-80 معروف به روز قیامت اشاره کرد. این هواپیما قرار است نقش مقر فرماندهی روسیه در صورت وقوع جنگ هسته ای را ایفا کند.

نابودی ناتو در جنگ هسته ای

البته این اولین بار نیست که روگوزین تهدیدهای عجیبی را متوجه کشورهای غربی میکند. وی پیشتر نیز پس از اعلام تحریم روسیه به خاطر تجاوز به اوکراین، گفته بود که ممکن است ایستگاه فضایی بین‌المللی روی خاک آمریکا یا اروپا سقوط کند و از آنجایی که خطری متوجه روسیه نیست، آنها به این مسئله اهمیتی نمی‌دهند.

نابودی ناتو در جنگ هسته ای / دمیتری روگوزین

او همچنین ادعا کرده بود که موشک‌های روسی قابل اعتماد‌ترین موشک‌های جهان هستند و احتمالا افرادی که تحریم‌ها را پایه‌ریزی کرده‌اند از بیماری آلزایمر رنج می‌برند. با وجود اینکه ممکن است اینگونه اظهار نظرها صرفا جنگ روانی باشند، اما نمی‌توان احتمال بیشتر شدن تنش‌ها و وقوع یک جنگ هسته ای ویرانگر را نادیده گرفت.

به نظر شما اگر جنگ جهانی سوم یک جنگ هسته ای باشد، روسیه قادر به نابودی کشورهای ناتو در ۳۰ دقیقه خواهد بود؟

منبع :Foxnewsمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.