تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
کد خبر : 71724

سیهائو Aipao ، سدان الکتریکی جدید جک، رونمایی شد + عکس و مشخصات

سیهائو Aipao ، سدان الکتریکی جدید جک، رونمایی شد + عکس و مشخصات

سیهائو Aipao ، سدان الکتریکی جدید جک، رونمایی شد + عکس و مشخصاتسیهائو Aipao به عنوان سدان برقی جدید شرکت جک معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو چینی آشنا می‌شویم.

شرکت سیهائو که به عنوان..

سیهائو Aipao ، سدان الکتریکی جدید جک، رونمایی شد + عکس و مشخصات

سیهائو Aipao به عنوان سدان برقی جدید شرکت جک معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو چینی آشنا می‌شویم.

شرکت سیهائو که به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت جک شناخته می‌شود اخیرا از خودرو تمام الکتریکی جدید خود با نام Aipao پرده برداشت. این خودرو به تازگی در ۴ نسخه با قیمت ۲۲ هزار تا ۲۶ هزار و ۷۰۰ دلار به بازار عرضه شده است. همچنین این خودروساز برای هزار مشتری نخست مدل Love Run این خودرو یک هدیه به ارزش ۲ هزار و ۳۵۴ دلار در نظر گرفته است.

مشخصات سیهائو Aipao

سیهائو Aipao

گفتنی است سیهائو در ابتدا برای این خودرو برقی نام E50A را در نظر گرفته بود، اما طبق یک نظرسنجی و با رای کاربران تصمیم گرفت تا نام آن را به Aipao تغییر دهد. سیهائو Aipao دارای ۴.۷۷ متر طول، ۱.۸۲ متر عرض، ۱.۵۱ متر ارتفاع و ۲.۷۶ متر فاصله محوری است. طراحان به دلیل الکتریکی بودن این خودرو برای آن جلوپنجره‌ای را در نظر نگرفتند. همچنین یک نوار روشن باریک چراغ‌های جلو را به یکدیگر متصل کرده و توانسته نمای تهاجمی را به وجود آورد.

سیهائو Aipao

در نمای کناری مدل Love Run این خودرو تمام برقی شاهد یک خط کمر سه‌بعدی هستیم که از قوس چرخ‌های جلو آغاز شده و تا چراغ‌های عقب امتداد دارد. همچنین رینگ‌های متقاطع توانستند نمای کناری این خودرو را بیش از پیش جذاب کنند.

سیهائو Aipao

این شرکت برای عقب خودرو چراغ‌های سرتاسری را در نظر گرفته که توانسته نمای مدرنی را به وجود آورد. ضمن این که این خودرو با چراغ‌های مه شکن عقب و ترکیب گلگیرهای مشکی و نقره‌ای از ظاهر اسپرتی بهره می‌برد و نمای جلو و عقب نیز با یکدیگر هماهنگ به نظر می‌رسند.

سیهائو Aipao

سیهائو Aipao در بخش تکنولوژی از تراشه هوش مصنوعی Horizon Journey 2 بهره می‌برد که این فناوری باعث شده این خودرو تمام برقی به اولین خودرو تولید انبوه مجهز به رادار موج میلی‌متری ۷۷G هواوی تبدیل شود. ضمن این که برای این خودرو سیستم دستار راننده هوشمند J-Pilot نیز در نظر گرفته شده است.

سیهائو Aipao

شرکت سیهائو برای این خودرو یک سیستم رانندگی الکتریکی یکپارچه ۳ در ۱ در نظر گرفته است. پیشرانه این خودرو می‌تواند قدرتی برابر با ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۳۴۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. همچنین سیهائو Aipao قادر است ظرف مدت ۷.۶ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

سیهائو Aipao

این خودرو برقی چینی از یک باتری سلولی با ظرفیت ۵۰.۱ کیلووات ساعت بهره می‌برد و با یک بار شارژ کامل می‌تواند مسافت حدود ۴۶۰ کیلومتر را بپیماید. البته مشتریان برای این خودرو می‌توانند پک باتری ۶۴.۵ کیلووات ساعتی را نیز سفارش دهند که برد ۶۰۲ کیلومتری را به همراه خواهد داشت. همچنین برای این خودرو سیستم تهویه‌های گرمایی و مدیریت دمای هوشمند باتری در نظر گرفته شده که باعث کنترل مصرف انرژی و بهبود طول عمر باتری خواهد شد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.