تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۹:۳۰
کد خبر : 33006

سیلوراستون کیس SUGO 15 را معرفی کرد

سیلوراستون کیس SUGO 15 را معرفی کرد

سیلوراستون کیس SUGO 15 را معرفی کرد شرکت سیلوراستون اعلام کرده است SUGO 15 ، گونه‌ای از SUGO 14 که برخی از ویژگی‌های چشمگیری را ارائه می‌دهد که با این محصول جدید بیشتر گسترش‌یافته است. SUGO 15 از طراحی بسیار مشابهی برخوردار است اما خط نارنجی SUGO 14 را ندارد. صفحه جلو پلاستیکی این نسخه جدید دارای دو رنگ اصلی بدنه سیاه یا نقره‌ای است و این کیس رایانه در حال حاضر از طریق آمازون با قیمت ۱۶۷.۵۰ دلار در دسترس است.
سیلوراستون اعلام کرده است که SUGO 15 از کارت‌های گرافیک با اندازه بزرگ پشتیبانی می‌کند و از نمای بیرونی آلومینیومی بهره می‌برد SUGO 15 ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای ازجمله سازگاری گسترده با انواع دستگاه‌ها را ارائه می‌دهد. این کیس می‌تواند از مادربرد Mini-DTX و Mini-ITX پشتیبانی کند. این کیس همچنین می‌تواند از طول کارت گرافیک تا ۳۳۰ میلی‌متر و عرض ۱۴۸ میلی‌متر پشتیبانی کند و این امکان را برای کارت گرافیک ۳ اسلات با طول بزرگ دارد. برای خنک‌کننده پردازنده نصب‌شده ، حداکثر ارتفاع کولر هوا ۱۸۳ میلی‌متر است و اگر سازنده کامپیوتر بخواهد از کولر ۲۴۰ میلی‌متری AIO استفاده کند ، حداکثر ارتفاع ..

سیلوراستون کیس SUGO 15 را معرفی کردSilverStone SUGO 15

شرکت سیلوراستون اعلام کرده است SUGO 15 ، گونه‌ای از SUGO 14 که برخی از ویژگی‌های چشمگیری را ارائه می‌دهد که با این محصول جدید بیشتر گسترش‌یافته است. SUGO 15 از طراحی بسیار مشابهی برخوردار است اما خط نارنجی SUGO 14 را ندارد. صفحه جلو پلاستیکی این نسخه جدید دارای دو رنگ اصلی بدنه سیاه یا نقره‌ای است و این کیس رایانه در حال حاضر از طریق آمازون با قیمت ۱۶۷.۵۰ دلار در دسترس است.

سیلوراستون اعلام کرده است که SUGO 15 از کارت‌های گرافیک با اندازه بزرگ پشتیبانی می‌کند و از نمای بیرونی آلومینیومی بهره می‌برد

SUGO 15 ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای ازجمله سازگاری گسترده با انواع دستگاه‌ها را ارائه می‌دهد. این کیس می‌تواند از مادربرد Mini-DTX و Mini-ITX پشتیبانی کند. این کیس همچنین می‌تواند از طول کارت گرافیک تا ۳۳۰ میلی‌متر و عرض ۱۴۸ میلی‌متر پشتیبانی کند و این امکان را برای کارت گرافیک ۳ اسلات با طول بزرگ دارد. برای خنک‌کننده پردازنده نصب‌شده ، حداکثر ارتفاع کولر هوا ۱۸۳ میلی‌متر است و اگر سازنده کامپیوتر بخواهد از کولر ۲۴۰ میلی‌متری AIO استفاده کند ، حداکثر ارتفاع فقط ۵۵ میلی‌متر خواهد بود.

SilverStone SUGO 15

این کیس دارای یک طراحی مدولار ، با چهار صفحه قابل تعویض قابل جابجایی است که با انگشتان دست قابل نصب شدن است و سطح سفارشی‌سازی بالاتری را برای شما فراهم می‌کند. هنگام مقایسه این کیس با SUGO 14 ، تفاوت اصلی در مواد خارجی ، فیلترهای مش و عدم پشتیبانی از درایو ۵.۲۵ اینچی است. این عدم پشتیبانی از درایو ۵.۲۵ اینچی ، حداکثر تعداد پیکربندی را از شش پیکربندی به پنج پیکربندی کاهش داده است.

کیس SUGO 15 از منبع تغذیه ATX بهره می‌برد

درحالی‌که بسیاری از کیس‌های رایانه‌های شخصی نوع Mini-ITX نیاز به استفاده از منبع تغذیه SFX دارند ، اما این کیس به منبع تغذیه خاصی احتیاج ندارد، در عوض، این کیس پشتیبانی از منبع تغذیه ATX را فراهم می‌کند تا به‌راحتی در داخل کیس نصب شود. این کیس می‌تواند منبع تغذیه با حداکثر طول ۱۵۰ میلی‌متر را پشتیبانی کند و اجازه می‌دهد منابع مختلف برق توسط این کیس رایانه‌های شخصی پشتیبانی شوند.

IO جلویی SUGO 15 دارای یک درگاه USB Type-C ، دو درگاه USB 3.0 و یک درگاه صوتی Combo است. این کیس همان تنظیمات خنک‌کننده SUGO 14 را ارائه می‌دهد که دارای مکان‌های نصب عقب و جانبی برای فن و رادیاتور است.

این کیس جدید CUBE PC ، فضای بیرونی پلاستیک را حذف کرده و یک نمای بیرونی آلومینیومی را جایگزین کرده است که به‌طور قابل‌توجهی دوام این کیس رایانه‌های شخصی را افزایش داده است. این کیس می‌تواند در دو رنگ مختلف ، یک طرح رنگ مشکی یا یک طرح نقره‌ای قابل سفارش باشد که هر دو با قیمت ۱۶۷.۵۰ دلار در آمازون ذکر شده‌اند. همچنین، دفترچه راهنمای این کیس در سایت سازنده موجود است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.