تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۶:۲۱
کد خبر : 71526

سیستم مورد نیاز بازی Tiny Tina’s Wonderlands – سرزمین عجایب تاینی تینا

سیستم مورد نیاز بازی Tiny Tina’s Wonderlands – سرزمین عجایب تاینی تینا

سیستم مورد نیاز بازی Tiny Tina’s Wonderlands – سرزمین عجایب تاینی تیناسرزمین عجایب تاینی تینا، بازگشت بازی‌دوستان به دنیای «بوردرلندز» را رقم می‌زند؛ مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی Tiny Tina’s Wonder..

سیستم مورد نیاز بازی Tiny Tina’s Wonderlands – سرزمین عجایب تاینی تینا

سرزمین عجایب تاینی تینا، بازگشت بازی‌دوستان به دنیای «بوردرلندز» را رقم می‌زند؛ مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی Tiny Tina’s Wonderlands را در ادامه مطالعه کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Tiny Tina’s Wonderlands قابل قبول است و با یک سیستم متوسط هم می‌توانید آن را اجرا کنید اما برای اینکه تجربه‌ی ایده‌آلی داشته باشید، به سخت‌افزار قدرتمندتری نیازمند هستید.

سرزمین عجایب تاینی تینا نسخه‌ای فرعی از مجموعه‌ی بوردرلندز و یک بازی شوتر لوترِ فانتزی است. این بازی در ابتدا یک بسته‌ی الحاقی از قسمت دوم بوردرلندز بود که نشان داد پتانسیل‌های زیادی دارد و حالا در قالب یک نسخه‌ی مستقل عرضه شده است. تاینی تینا، اِلمان‌های سری بازی «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان» را با ساختار قسمت‌های پیشین بوردرلندز تلفیق کرده است و مطابق معمول، از نظر گرافیکی و بصری هم زیبا به نظر می‌رسد.

سیستم مورد نیاز بازی Tiny Tina's Wonderlands

البته بازی گرافیکِ بالا یا واقع‌گرایانه‌ای ندارد و طراحی هنری در اولویت است، بنابراین یک رایانه یا لپ‌تاپ میان‌رده هم شاید کافی باشد. حداقل سیستم مورد نیاز بازی که توسط استودیوی «گیرباکس» اعلام شده، معقول است و اگر رایانه شما توانایی اجرای بازی‌های پنج یا شش سال گذشته را داشته، از پس تاینی تینا نیز برمی‌آید. البته که برای اجرای بازی با رزولوشن‌ و نرخ فریم بالا، به سخت افزار قوی‌تری نیازمند خواهید بود.

برای تجربه‌ی این نسخه با پایین‌ترین تنظیمات گرافیکی، به یک پردازنده‌ی اینتل Core i5-3570، شش گیگابایت رم و یک کارت گرافیک جی‌تی‌ایکس ۹۶۰ نیازمند هستید. از چنین سخت افزاری، نرخ فریم نسبتاً مناسبی دریافت خواهید کرد و با کمی تغییرات، می‌توانید به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه برسید. حافظه‌ اس‌اس‌دی هم می‌تواند شرایط را بهبود ببخشد و به افزایش نرخ فریم کمک کند.

سیستم مورد نیاز بازی Tiny Tina's Wonderlands

در سوی دیگر برای اینکه بهترین تجربه را از بازی داشته باشید، به یک پردازنده‌ی اینتل Core i7-4770، شانزده گیگابایت رم و یک کارت گرافیک جی‌تی‌ایکس ۱۰۶۰ نیاز دارید که از چنین سیستمی، نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را در کنار رزولوشن ۱۰۸۰p به راحتی دریافت می‌کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Tiny Tina’s Wonderlands

– سیستم عامل: ویندوز ۱۰ (نسخه‌ ۶۴ بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i5-3570 @ 3.40GHz / ای ام دی FX-8350
– حافظه رم: ۶ گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 960 / ای ام دی Radeon RX 470
– حافظه ویدیویی (VRAM): چهار گیگابایت
– فضای هارد دیسک: ۷۵ گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه ۱۲
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس

سیستم مورد نیاز بازی Tiny Tina's Wonderlands

سیستم پیشنهادی بازی سرزمین عجایب تاینی تینا

– سیستم عامل: ویندوز ۱۰ (نسخه‌ ۶۴ بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i7-4770 @ 3.40GHz / ای ام دی Ryzen 2600
– حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 1060 / ای ام دی Radeon RX 590
– حافظه ویدیویی (VRAM): شش گیگابایت (انویدیا) / هشت گیگابایت ( ای ام دی)
– فضای هارد دیسک: ۷۵ گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه ۱۲
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس

اگر قصد تجربه‌ی بازی با رزولوشن ۱۴۴۰p یا ۴K را دارید، به سخت افزار به مراتب قدرتمندتری نیازمند خواهید بود و حداقل باید یک کارت گرافیک جی‌تی‌ایکس ۳۰۶۰ یا رادئون ۶۶۰۰ ایکس‌تی داشته باشید. برای تجربه‌ی ۴K بازی با نرخ فریم مناسب هم کارت‌ گرافیک‌هایی همچون آرتی‌ایکس ۳۰۷۰ یا آر ‌ایکس ۶۸۰۰ بهترین عملکرد را دارند اما به شدت گران‌قیمت هستند.

همچنین مطالعه کنید: سیستم مورد نیاز بازی God of War – خدای جنگ

سرزمین عجایب تاینی تینا تا اینجا نقدهای مثبتی دریافت کرده و منتقدان آن را برای محیط‌های متنوع، گیم‌پلی، طنز و صداپیشگان تحسین کرده‌اند. این بازی علاوه بر رایانه‌های شخصی، برای کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، سری اس، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ نیز در دسترس قرار دارد.

منبعchillblastمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.