تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۵:۳۹
کد خبر : 66062

سیستم اتوپارک هواوی، بهترین در بازار است

سیستم اتوپارک هواوی، بهترین در بازار است

سیستم اتوپارک هواوی، بهترین در بازار است منبعی موثق سیستم اتوپارک هواوی را بهترین در بازار اعلام کرده است. در ادامه جزئیات بیشتر درباره عملکرد سیستم پارک خودکار هواوی را مطالعه کنید.
بلاگر..

سیستم اتوپارک هواوی، بهترین در بازار است

منبعی موثق سیستم اتوپارک هواوی را بهترین در بازار اعلام کرده است. در ادامه جزئیات بیشتر درباره عملکرد سیستم پارک خودکار هواوی را مطالعه کنید.

بلاگر شناخته‌شده حوزه خودرو با نام کاربری Garage 42 در شبکه اجتماعی چینی Weibo به‌تازگی ویدئوی جدیدی را منتشر کرده است که عملکرد سیستم اتوپارک هواوی در خودروی برقی Arcfox Alpha S را به نمایش می‌گذارد.

خودرو Arcfox Alpha S مجهز به سیستم عامل هواوی

در این ویدئو توانایی سیستم پارک خودکار هواوی در برنامه‌ریزی حرکت و کنترل خودرو را مشاهده می‌کنیم. راننده محل مورد نظر خود برای پارک را انتخاب می‌کند و ناحیه دشواری را مشخص می‌کند که پارک کردن در آن نیاز به حرکات پیچیده‌ای دارد.

سیستم اتوپارک هواوی جهت هرچه‌ آسان‌تر شدن پارک خودرو برای رانندگان طراحی شده و خوشبختانه سیستم ساخته غول فناوری چینی به خوبی از پس موقعیت‌های سخت بر آمده است. به گفته این بلاگر خوشنام، سیستم پارک خودکار هواوی در حال حاضر بهترین در بازار است.

خودرو Arcfox Alpha S مجهز به سیستم عامل هواوی

همچنین بخوانید:

قدم جدید هواوی در رقابت با تسلا ؛ معرفی جتور X-1 هیبرید با سیستم خودران سطح ۳ هواوی

اگر با خودروی برقی Arcfox Alpha S آشنایی زیادی ندارید، باید گفت که توسط شرکت آرک‌فاکس با همکاری شرکت چینی «بایک» (BAIC) ساخته شده و از سیستم عامل HarmonyOS هواوی برخوردار است. میلیاردها دلار صرف پژوهش درباره این خودرو و فناوری خودران آن شده است. این خودرو مجهز به مسیریاب‌های لیزری، ۱۲ رادار فراصوت و ۱۳ دوربین پاناروما است و برای اجرای سیستم خودران از چیپست Kirin 990A بهره می‌برد.

منبع :Gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.