تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
کد خبر : 53741

سید محمد حسینی به سمت «مشاور امور سینمایی بنیاد فرهنگی روایت فتح» منصوب شد

سید محمد حسینی به سمت «مشاور امور سینمایی بنیاد فرهنگی روایت فتح» منصوب شد

سید محمد حسینی به سمت «مشاور امور سینمایی بنیاد فرهنگی روایت فتح» منصوب شد – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، «سید محمد یاشار نادری» رئیس بنیاد فرهن..

سید محمد حسینی به سمت «مشاور امور سینمایی بنیاد فرهنگی روایت فتح» منصوب شد – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، «سید محمد یاشار نادری» رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح طی حکمی «سید محمد حسینی» را به سمت مشاور امور سینمایی این بنیاد منصوب کرد.

در بخشی از حکم آمده است:

نظر به تعهد، تخصص، سوابق و حضور مستمر و تأثیرگذار جناب‌عالی، به‌موجب این حکم شمارا به سمت «مشاور امور سینمایی بنیاد فرهنگی روایت فتح» منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوا و جهاد در راه خدا، در راستای تحقق آرمان‌های مؤسس شجره طیبه بسیج و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و راه نورانی شهدا، در پرتو عنایات خاصه حضرت ولی‌عصر (عج) و منویات ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) گام‌های مؤثری بردارید.

انتظار است در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در رشد و اعتلای کمی و کیفی سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و توجه به تولیدات متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی شاهد تحول و شکوفایی این عرصه اثرگذار باشیم.

سید محمد حسینی نویسنده فیلمنامه، منتقد و کارشناس سینما است.

فیلمسازی که ضعف انسان مدرن را در مواجهه با بحران نشان می‌دهد/بازگشت شیامالان برای بیرون کشیدن فاجعه از پس پرده زندگیاختتامیه جشنواره فیلم صالح در شام عید غدیر برگزار می‌شود/اعلام زمان اکران فیلم‌های جشنوارهشاه‌حسینی: مرحوم فرج‌نژاد در «سینما و صهیونیسم» صاحب‌نظر شده بود

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.