تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
کد خبر : 74372

سیدهاشم جهرمی در گفتگو با خبرنگار ما: حمایت مالی مجموعه برندینگ جهرمی از باشگاه مبارز چالوس در مسابقات سومین دوره لیگ ۱ کاراته ایران/ افتخار می کنیم که حامی فرهنگ و ورزش ایران باشیم

سیدهاشم جهرمی در گفتگو با خبرنگار ما: حمایت مالی مجموعه برندینگ جهرمی از باشگاه مبارز چالوس در مسابقات سومین دوره لیگ ۱ کاراته ایران/ افتخار می کنیم که حامی فرهنگ و ورزش ایران باشیم

وارث بزرگ مجموعه برندینگ بستنی فالوده سنتی جهرمی گفت: مجموعه جهرمی در راستای سیاستهای حمایتی خود و برای پیشبرد برنامه های فرهنگی و ورزش جامعه، بنا دارد بیش از گذشته کمک های مالی و معنوی از این مجموعه ها داشته باشد. به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، سومین دوره لیگ ۱ کاراته ایران، مرحله اول …

وارث بزرگ مجموعه برندینگ بستنی فالوده سنتی جهرمی گفت: مجموعه جهرمی در راستای سیاستهای حمایتی خود و برای پیشبرد برنامه های فرهنگی و ورزش جامعه، بنا دارد بیش از گذشته کمک های مالی و معنوی از این مجموعه ها داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، سومین دوره لیگ ۱ کاراته ایران، مرحله اول استان تهران، در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید (زیر ۲۱ سال)، از ۲۰ الی ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۰، توسط  فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران (سازمان لیگ و مسابقات)، در دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات تهران برگزار شد.

بنا به این گزارش، باشگاه مبارز چالوس استان مازندران، در گروه B سوپر لیگ سبکهای آزاد آقایان این مسابقات، در میان ۹ تیم شرکت کننده، توانست در بخش گروهی رقابتها، رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

جدول نتایج گروه 

فریدون فیروزی نوروز مدیر باشگاه مبارز چالوس، مهرداد موثق سرپرست تیم، محمد  محمدی و فیاض شیخ زاده مربیان تیم، در این مسابقات، رزمی کاران خود را همراهی می کرند.

این گزارش می افزاید: مجموعه برندینگ بستنی فالوده سنتی جهرمی تهران، نیز به عنوان اسپانسر باشگاه مبارز چالوس، در این مسابقات حضور پر رنگی داشت.

این مجموعه طی این سالها توانسته محبوبیت فراوانی را میان مردم، به لحاظ  ارائه محصولات با کیفیت و خدمات مناسب کسب نماید.

مجموعه برندینگ بستنی فالوده سنتی جهرمی، در این اواخر و در راستای رسالتهای فرهنگی و اجتماعی خود و برای کاهش بار مالی فعالان این حوزه ها، بازوی حمایتی بسیاری از این هنرمندان و ورزشکاران بوده است.

سیدهاشم و سیدعلیرضا جهرمی، پدر و پسر و وارثان فعلی قدیمی ترین فالوده و بستنی فروشی فعال تهران که نزدیک به صد سال (از سال ۱۳۰۵) از زمان پیدایش آن می گذرد، با عنوان بستنی سنتی جهرمی می باشند که توانسته اند این برند معروف و معتبر را با ارائه محصولات با کیفیت و متنوع، همچنان زبانزد عام و خاص نمایند.

خبرنگار رسانه ما، روز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۰، بعد از پایان سومین دوره لیگ ۱ کاراته ایران، برای تهیه گزارش پیرامون برگزاری این مسابقات و اسپانسری مجموعه برندینگ بستنی فالوده سنتی جهرمی، از باشگاه مبارز چالوس استان مازندران، به محل فالوده بستنی سنتی جهرمی مراجعه کرده و با سیدهاشم جهرمی وارث بزرگ آن به گفتگو نشسته است که در ادامه از نظر شما خوانندگان و بینندگان گرامی می گذرد:

گفتگو با سیدهاشم جهرمی حامی مالی باشگاه مبارز چالوس

گفتنی است، باشگاه مبارز چالوس استان مازندران، با حمایت مالی و معنوی مجموعه برندینگ بستنی فالوده سنتی جهرمی تهران، توانست در گروه B سوپر لیگ سبکهای آزاد آقایان مسابقات کاراته ۱ تهران، در میان ۹ تیم شرکت کننده، در بخش گروهی رقابتها رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

سیدعلیرضا جهرمی مدیر مجموعه برندینگ جهرمی

معجون فالوده بستنی مخصوص و انحصاری جهرمی

خبرنگار: کوروش جم

آدرس فالوده بستنی سنتی جهرمی: خیابان وحدت اسلامی، بالاتر از میدان شاپور، پلاک۵۸۶

تلفن تماس: ۰۹۳۵۴۰۶۷۷۱۲

آدرس های اینستاگرام:

Instagram.com/babakbakhtiari

Instagram.com/jahroumi1926

آلبوم عکس مسابقات

 

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.