تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۲۶
کد خبر : 6902

سپیده خداوردی بازیگر جدید "شاهرگ"

سپیده خداوردی بازیگر جدید "شاهرگ"

سپیده خداوردی بازیگر جدید “شاهرگ” سریال “شاهرگ” در حالی به نیمه رسید که سپیده خداوردی بازیگر این سریال تلویزیونی شد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سریال “شاهرگ” برای شبکه دوم سیما تولید می‌شود؛ سریالی که در ۳۰ قسمت تولید می‌شود و به روایتِ داستانی از کریم لکزاده که در دهه ۱۳۶۰ سپری می‌شود، می‌پردازد. این سریال ساخته سیدجلال اشکذری در سال‌های ناآرام پس از انقلاب می‌گذرد که گروه ویژه‌ای برای عملیات بزرگی فراخوانده شدند. این گروه مسئولیت بزرگی به‌عهده دارند؛ چرا که عقربه‌های چندین بمب در تهران در حال حرکت است… .
سپیده خداوردی جدیدترین بازیگری است که به سریال “شاهرگ” پیوسته و بازیگرانی چون نیما رئیسی، عباس غزالی، مهدی سلوکی، سیروس گرجستانی، آزاده زارعی، امید روحانی، شادی کرم‌رودی، افسانه کمالی، عطا عمرانی، مژگان اخلاقی، حلیمه سعیدی و فریده سپاه‌منصور نقش‌آفرینی می‌کنند.
نگاهی به چند سریال تلویزیونی|از جولان یک سلبریتی زیرزمینی در “زیر همکف” تا شباهت “از سرنوشت” به “بچه‌مهندس”تهیه‌کننده خوب، بد و معضل امروز تلویزیون/ چرا به برخی تهیه‌کنندگان ضعیف پشت سر هم کار م..

سپیده خداوردی بازیگر جدید "شاهرگ"

سریال "شاهرگ" در حالی به نیمه رسید که سپیده خداوردی بازیگر این سریال تلویزیونی شد.

سپیده خداوردی بازیگر جدید "شاهرگ" – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سریال "شاهرگ" برای شبکه دوم سیما تولید می‌شود؛ سریالی که در ۳۰ قسمت تولید می‌شود و به روایتِ داستانی از کریم لکزاده که در دهه ۱۳۶۰ سپری می‌شود، می‌پردازد. این سریال ساخته سیدجلال اشکذری در سال‌های ناآرام پس از انقلاب می‌گذرد که گروه ویژه‌ای برای عملیات بزرگی فراخوانده شدند. این گروه مسئولیت بزرگی به‌عهده دارند؛ چرا که عقربه‌های چندین بمب در تهران در حال حرکت است… .

سپیده خداوردی جدیدترین بازیگری است که به سریال "شاهرگ" پیوسته و بازیگرانی چون نیما رئیسی، عباس غزالی، مهدی سلوکی، سیروس گرجستانی، آزاده زارعی، امید روحانی، شادی کرم‌رودی، افسانه کمالی، عطا عمرانی، مژگان اخلاقی، حلیمه سعیدی و فریده سپاه‌منصور نقش‌آفرینی می‌کنند.

نگاهی به چند سریال تلویزیونی|از جولان یک سلبریتی زیرزمینی در "زیر همکف" تا شباهت "از سرنوشت" به "بچه‌مهندس"تهیه‌کننده خوب، بد و معضل امروز تلویزیون/ چرا به برخی تهیه‌کنندگان ضعیف پشت سر هم کار می‌دهند؟

۴۰ درصد از تصویربرداری سریال تلویزیونی "شاهرگ" در شهرک غزالی تهران به پایان رسیده است؛ این مجموعه تلویزیونی در دیگر لوکیشن‌های شهر تهران ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.