تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
کد خبر : 68593

سونی هم خودرو ساز می‌شود؛ اتحاد سونی و هوندا برای تولید خودرو برقی

سونی هم خودرو ساز می‌شود؛ اتحاد سونی و هوندا برای تولید خودرو برقی

سونی هم خودرو ساز می‌شود؛ اتحاد سونی و هوندا برای تولید خودرو برقیسونی و هوندا شرکت جدیدی را برای تولید خودرو برقی تاسیس می‌کنند. در ادامه شاهد جزئیات بیشتر درباره اولین خودروی الکتریکی این دو شرکت با..

سونی هم خودرو ساز می‌شود؛ اتحاد سونی و هوندا برای تولید خودرو برقی

سونی و هوندا شرکت جدیدی را برای تولید خودرو برقی تاسیس می‌کنند. در ادامه شاهد جزئیات بیشتر درباره اولین خودروی الکتریکی این دو شرکت باشید.

سونی و هوندا به‌تازگی رسماً از مشارکت برای تولید خودروهای برقی جدید خبر داده‌اند. این دو شرکت بزرگ ژاپنی تفاهم‌نامه‌ای را برای تاسیس یک شرکت جدید امضا کرده‌اند و برنامه دارند تا اولین خودروی الکتریکی خود را تا سال ۲۰۲۵ روانه بازار کنند.

کانسپت خودرو برقی سونی Vision-S

کانسپت سونی Vision-S

همان‌طور که انتظار می‌رود، خودروساز ژاپنی هوندا اقدام به طراحی و تولید خودرو خواهد کرد و سونی نیز مسئولیت ارائه پلتفرم خدمات را بر عهده دارد. سونی پیش‌تر در نمایشگاه CES 2022 از کانسپت خودرو الکتریکی Vision-S رونمایی کرده بود که از عزم راسخ آن برای ورود به صنعت خودرو حکایت داشت. حالا این شرکت با آغاز مشارکت با هوندا، قدمی جدی در این زمینه بر داشته است که بی‌شک می‌تواند زمینه فعالیت‌های گسترده‌تر این شرکت در آینده را فراهم کند.

«کنیچیرو یوشیدا» (Kenichiro Yoshida)، مدیرعامل سونی، اظهار داشته است که سونی از طریق این مشارکت به تکامل حمل و نقل با محوریت ایمنی، سرگرمی و تطبیق‌پذیری کمک خواهد کرد. مدیرعامل هوندا یعنی «توشیهیرو میبه» (Toshihiro Mibe) نیز به این نکته اشاره کرده است که شرکت جدید سونی و هوندا، از فناوری پیشرفته و دانش هوندا در زمینه محیط زیست و ایمنی و فناوری‌های هر دو شرکت بهره خواهد گرفت.

کانسپت خودرو برقی سونی Vision-S

همچنین بخوانید:

سونی از خودرو برقی Vision-S در نمایشگاه CES 2022 رونمایی کرد؛ رقیب جدید تسلا

بدون شک تا نمایش اولین محصول شرکت مشترک هوندا و سونی فاصله قابل توجهی داریم، ولی ورود سونی به صنعت خودرو با یاری هوندا بی‌شک اتفاق هیجان‌انگیزی است. باید منتظر ماند و دید نتیجه همکاری این دو غول ژاپنی نهایتاً چه خواهد شد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.