تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
کد خبر : 74078

سونی می‌گوید دوربین گوشی ها تا چند سال آینده دوربین‌های DSLR را شکست می‌دهد

سونی می‌گوید دوربین گوشی ها تا چند سال آینده دوربین‌های DSLR را شکست می‌دهد

سونی می‌گوید دوربین گوشی ها تا چند سال آینده دوربین‌های DSLR را شکست می‌دهدسونی مدعی شده که دوربین گوشی های هوشمند تا سال ۲۰۲۴ می‌تواند عکس‌های بهتری نسبت به دوربین‌های حرفه‌ای DSLR ثبت کند! اما آیا و..

سونی می‌گوید دوربین گوشی ها تا چند سال آینده دوربین‌های DSLR را شکست می‌دهد

سونی مدعی شده که دوربین گوشی های هوشمند تا سال ۲۰۲۴ می‌تواند عکس‌های بهتری نسبت به دوربین‌های حرفه‌ای DSLR ثبت کند! اما آیا واقعاً شدنی است؟

دوربین گوشی های هوشمند در سال ۲۰۲۴ به قدری قدرتمند خواهند شد که می‌توانند از بسیاری از دوربین‌های حرفه‌ای DSLR هم عکس‌های بهتری را ثبت کنند. البته این چیزی است که شرکت سونی طی نشستی در هفته گذشته اعلام کرده است.

این ادعای بزرگی است، چرا که همیشه گوشی‌ها محدودیت‌هایی در فضای داخلی نسبت به دوربین‌های DSLR داشته‌اند. اما آنطور که به نظر می‌رسد اندازه سنسور دوربین گوشی ها تا ۲ سال آینده بزرگ‌تر خواهد شد که می‌تواند عملکرد به مراتب بهتری را به آن‌ها ببخشد.

دوربین گوشی ها چگونه بهتر از دوربین‌های DSLR می‌شود؟

از آنجا که گوشی‌های هوشمند به تعداد بسیار بیشتری نسبت به دوربین‌ها وارد بازار می‌شوند، در نتیجه خرید یک گوشی با دوربین حرفه‌ای می‌تواند از نظر اقتصادی خرید منطقی‌تری باشد. چرا که شما علاوه بر داشتن یک دوربین باکیفیت، امکانات دیگری را نیز در اختیار خواهید داشت.

اگر این گزارش درست باشد و بازار گوشی‌های هوشمند همچنان به سمت استفاده از سنسورهای دوربین بزرگ‌تر تمایل داشته باشد، سامسونگ نیز به همراه سونی در این کار دخیل خواهد بود. چرا که سامسونگ هم مثل سونی یکی از تأمین‌کنندگان اصلی سنسورهای دوربین موبایل است و باید خودش را به همان اندازه با تقاضای بازار هم‌سو کند.

همه‌ی این‌ها یعنی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ نیز در سال ۲۰۲۴ قدرتی را در بخش دوربین خود تجربه خواهند کرد که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌هایی بهتر از دوربین‌های حرفه‌ای ثبت کنند. آغاز کننده این راه می‌تواند گوشی گلکسی S24 باشد.

منبع :sammobileمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.