تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۹:۳۹
کد خبر : 33910

سومین دوره همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران برگزار می‌ گردد

سومین دوره همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران برگزار می‌ گردد

کافه دانش: با هدف گسترش مبادلات علمی و فنی، سومین دوره همایش و نمایشگاه صنایع فلزات غیرآهنی به‌صورت آنلاین و حضوری با حمایت شرکت ملی صنایع مس ایران از  ۱۵ تا ۱۷ دی‌ماه در هتل المپیک تهران برگزار می‌ گردد. به گزارش خبرنگار اقصادی کافه دانش، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و …

کافه دانش: با هدف گسترش مبادلات علمی و فنی، سومین دوره همایش و نمایشگاه صنایع فلزات غیرآهنی به‌صورت آنلاین و حضوری با حمایت شرکت ملی صنایع مس ایران از  ۱۵ تا ۱۷ دی‌ماه در هتل المپیک تهران برگزار می‌ گردد.

به گزارش خبرنگار اقصادی کافه دانش، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم و رویدادها و درراستای عمل به دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا بخش همایش این دوره به‌صورت پخش آنلاین از طریق صفحات مجازی شرکت مس و روزنامه دنیای اقتصاد قابل مشاهده خواهد بود.

سومین دوره نمایشگاه چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی در هتل المپیک برگزار می شود و در بخش نمایشگاهی نیز تمامی پروتکل‌های بهداشتی لازم اعم از تهویه مناسب سالن نمایشگاهی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند و ضرورت استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی توسط غرفه‌داران و بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده و ورود برای عموم آزاد است.

بر اساس این گزارش، جهش تولید، توسعه پایدار و متوازن و حذف موانع پیشِ رو، اکتشافات و فعالیت‌های اکتشافی مدرن، ضامن حیات و پویایی معادن، معادن کوچک و متوسط، احیا و سرمایه‌گذاری، بومی‌سازی، استفاده از ظرفیت‌های ساخت داخل و توسعه فناوری، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، ارزیابی سهم صنایع فلزات غیرآهنی در تولید ناخالص ملی، تکمیل زنجیره تولید و لزوم کاهش ریسک سرمایه‌گذاری، تحولات اقتصاد جهانی و بازار صنایع غیرآهنی، ارزآوری و تحریم‌ها، مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های معدنی و صنعتی و کرونا، پساکرونا و بازار فلزات غیرآهنی مهم‌ترین محورهای سومین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار است.

گفتنی است، سومین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار ۱۵ تا ۱۷ دی‌ماه به‌ صورت آنلاین و حضوری برگزار خواهد شد.

 خبرنگار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.