تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
کد خبر : 56531

سوالات آیین نامه رانندگی در قبولی امتحانات آیین نامه تاثیری دارند ؟

سوالات آیین نامه رانندگی در قبولی امتحانات آیین نامه تاثیری دارند ؟

سوالات آیین نامه رانندگی موضوع مهمیست که در بسیاری از سایت های موجود در سطح وب ایران در حال مشاهده آن هستیم . تمامی سایتها ادعا بر این موضوع دارند که می توانند سوالاتی را ارائه دهند که در قبولی در آزمون های آیین نامه رانندگی موثر است اما در این مقاله می خواهیم به …

سوالات آیین نامه رانندگی موضوع مهمیست که در بسیاری از سایت های موجود در سطح وب ایران در حال مشاهده آن هستیم . تمامی سایتها ادعا بر این موضوع دارند که می توانند سوالاتی را ارائه دهند که در قبولی در آزمون های آیین نامه رانندگی موثر است اما در این مقاله می خواهیم به بررسی همین موضوع بپردازیم .

در ابتدا بگذارید برای شما مثالی بزنیم تا اطلاعات کاملی نسبت به این موضوع داشته باشید .

آزمون آیین نامه رانندگی به آزمونی گفته می شود که پس از ثبت نام و گذراندن کلاس های آیین نامه رانندگی باید آن را پاس کرده تا به مرحله بعدی یعنی تمرینات رانندگی و آزمون عملی برسید . برای این کار باید به تمامی نکاتی که در زیر گفته می شود به خوبی توجه کنید .

راهنمایی و رانندگی

پس با ما همراه باشید تا بتوانیم تشخیص دهیم که آیا می توانیم با نمونه سوالات آیین نامه رانندگی به راحتی قبول شد و یا خیر !

سوالات آیین نامه رانندگی و تاثیر آن در قبولی و تمرین بیشتر !

از تیتر پیداست که سوالات آیین نامه رانندگی برای تمرین بیشتر می باشد و از این رو اعتماد کردن به سوالات آیین نامه رانندگی به تنهایی می تواند یک اشتباه باشد .

سوالات ایین نامه که بیشتر برای تمرین است را باید با دقت بسیار زیادی پس از مطالعه کتاب آیین نامه رانندگی بخوانید . به یاد داشته باشید برای اینکه بتوانید در این راه موفق شوید باید حتما تمامی تابلوها و علائم و تمامی نکات آزمون آیین نامه رانندگی را بدانید و تمرین کنید .

یادتان باشد توصیه می کنیم که به تنهایی سوالات آیین نامه رانندگی هیچ سایتی و آموزشگاه و کتاب فروشی ها و دکه های کنار خیابان را نخوانید .

آیا کتاب آیین نامه رانندگی برای آزمون آیین نامه رانندگی کافیست ؟

در بند بالا دیدید که گفتیم برای اینکه بتوانید در آزمون آیین نامه رانندگی قبول شوید باید حتما کتاب را بخوانید و به سوالات آیین نامه رانندگی ارائه شده اکتفا نکنید .

اما باز هم در اینجا باید گفت که دوستان عزیز به هیچ وجه به کتاب آیین نامه رانندگی به تنهایی بسنده نکنید و این اشتباه را نکنید که بگویید من تمامی کتاب را خواندم و نیازی به تمرین ندارم .

خیر شما باید بعد از خواندن کامل کتاب آیین نامه رانندگی حتما و حتما از سوالات و نمونه سوالات آیین نامه رانندگی استفاده کنید تا بتوانید به خوبی با مفاهیم رانندگی و تابلوها و از همه مهمتر امتحان های سال های گذشته آشنا بشوید .

اشتباهانی که در این مسیر می تواند باعث مردودی شود چیست ؟

اشتباهاتی که می توانید در این مسیر یعنی آزمون آیین نامه رانندگی مرتکب شوید این است که برای مثال به خودتان بگویید کتاب آیین نامه رانندگی کافیست و یا از همه بدتر این است که بگویید من نیازی به خواندن کتاب آیین نامه رانندگی ندارم و فقط سوالات و نمونه سوالات رانندگی کافیست .

به شما توصیه می کنیم که حتما و ۱۰۰% پس از کتاب آیین نامه به سراغ سوالات رانندگی بروید .

اشتباه دیگر این است که بگویید حجم کتاب رانندگی بسیار زیاد است و نیازی به این نیست که تمامی موضوعات را بخوانم و یا بدتر از آن این است که بگویید من قسمت های فنی را نمی فهمم پس نمی خوانم .

باید طی یک برنامه ریزی دقیق بتوانید به خوبی تمامی بخشهای کتاب و نمونه سوالات آیین نامه رانندگی را بخوانید و برای این کار باید بدانید که حداقل ۵ ساعت باید وقت گذاشته شود در غیر این صورت کار شما هم بی فایده خواهد بود و مجدد مردود خواهید شد و باید هفته ها زمانتان را برای اینکه حوصله خواندن ندارید به هدر بدهید .

پس حواستان باشد که نباید به هیچ وجه این اشتباهات را مرتکب شوید .

راهنمایی و رانندگی

هزینه گواهینامه برای ثبت نام چقدر شده است ؟

هزینه گواهینامه رانندگی که سالهاست در حال تغییر است و هیچگاه کمتر نشده را می توانید به صورت دقیق و ماهانه از سایت گواهیران مشاهده کرده و مطلع شوید .

می توان گفت هزینه گواهینامه رانندگی سخت ترین کاریست که باید برای گرفتن گواهینامه رانندگی پاس کنید زیرا باید تمامی مدارک را داده و به دکتر رفته و حتی فیش های متعددی را پرداخت کنید .

اما از همه بدتر این است که شما باید هزینه نسبتا زیادی را به آموزشگاه های رانندگی بپردازید .

آیا کتاب ایین نامه در هر فصل تغییر می کند ؟

خیر کتاب آیین نامه رانندگی معمولا هر ۲ الی ۳ سال یکبار تغییر می کند از این رو نیاز نیست نگران این موضوع باشید که در صورتی که فرضا در مهر ماه کتاب خریده اید باید برای ماه بعد هم خریداری کنید .

اما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم . شما می توانید با کلیک بر روی عبارت داخل پردانتز (( کتاب آیین نامه رانندگی را به راحتی دانلود کنید )) .

و نیازی به خرید نیست . شما می توانید به صورت کاملا رایگان فایل سوالات آیین نامه رانندگی را از سایت گواهیران به صورت آپدیت تهیه بفرمایید .

حواستان باید به این مورد باشد که در صورتی که می خواهید همراه کتاب آیین نامه رانندگی سوالات و نمونه سوالات آزمون رانندگی را هم داشته باشید می توانید از همان صفحه نیز فایل سوالات را به راحتی و به صورت رایگان دریافت بفرمایید .

پس خیالتان راحت باشد کتاب آیین نامه رانندگی به صورت سالیانه و یا ۲ ساله چاپ شده و در دسترس عموم قرار می گیرد .

دلیل مردودی تعداد زیادی از شرکت کنندگان آزمون آیین نامه رانندگی چیست ؟

سوال بسیار خوبیست دلیل مردودی بسیاری از شرکت کنندگان این است که صرفا سوالات آیین نامه رانندگی را می خوانند و یا فقط کتاب را می خوانند و استفاده ای از سوالات به هیچ وجه نمی کنند .

به شما عزیزان توصیه می کنم برای اینکه به راحتی در آزمون آیین نامه رانندگی قبول شوید حتما و حتما پس از خواندن کتاب آیین نامه رانندگی از سوالات آیین نامه استفاده کنید .

گواهیران .

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.