تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
کد خبر : 51421

سه دستورالعمل برای جذب فالوور واقعی در اینستاگرام

سه دستورالعمل برای جذب فالوور واقعی در اینستاگرام

فهرست۱ جذب فالوور واقعی در اینستاگرام۱.۱ ۱_ محتوا تولید کنید اما نه هر محتوایی!۱.۲ ۲_ متخصصانه هشتگ بزنید!۱.۳ ۳_ به سراغ تبلیغات بروید قبلاً اگر می‌خواستید کسب‌وکار پرسودی را راه‌اندازی کنید، باید یک مغازۀ بزرگ در بهترین نقطۀ شهر پیدا می‌کردید و یک جنس پرفروش را با قیمت ارزان به مردم می‌فروختید تا کم‌کم رشد …

قبلاً اگر می‌خواستید کسب‌وکار پرسودی را راه‌اندازی کنید، باید یک مغازۀ بزرگ در بهترین نقطۀ شهر پیدا می‌کردید و یک جنس پرفروش را با قیمت ارزان به مردم می‌فروختید تا کم‌کم رشد کنید و موفق شوید.

اما امروز برای موفقیت تنها لازم است یک کار را انجام دهید: جذب فالوور واقعی در اینستاگرام!

درواقع امروز دنیای مجازی و عملکرد شما در آن است که موفقیت یا عدم موفقیت کسب‌و‌کارتان را تعیین می‌کند. پس با ما در این مقاله همراه باشید تا ۳تا از مهم‌ترین دستورالعمل‌های جذب فالوور واقعی در اینستاگرام را یاد بگیرید.

سه دستورالعمل برای جذب فالوور واقعی در اینستاگرام

جذب فالوور واقعی در اینستاگرام

نکاتی که در ادامه می‌گوییم، با این پیش‌فرض است که شما الان یک پیج اینستاگرام با آیدی رُند دارید، عکس پروفایل مناسبی گذاشته‌اید و یک بیو جذاب هم برای خودتان نوشته‌اید که می‌تواند مخاطب را به فالو کردن‌ شما ترغیب کند. پس پیش به سوی جذب فالوور در اینستاگرام!

۱_ محتوا تولید کنید اما نه هر محتوایی!

احتمالاً شما هم از دیدن پیج‌های اینستاگرامی که صرفاً یک‌سری عکس از محصولات‌ خودشان در آن قرار داده‌اند خسته شدید. درواقع صاحبان این پیج‌ها تنها چیزی که می‌دانند این است که باید محتوا تولید کنند اما نمی‌دانند که چه محتوایی؟!

در دنیای بازاریابی مفهوم مهمی به اسم بازاریابی محتوایی وجود دارد. این مفهوم به این اشاره می‌کند که برای جذب مخاطب، ابتدا “محتوای رایگان و کاربردی” در اختیارش قرار بدهید، سپس او را به خریدار محصول‌تان تبدیل کنید.

این یعنی اگر در زمینۀ فروش کالای خواب فعالیت می‌کنید، به‌جای اینکه صرفاً تصاویر محصولات‌تان را در پیج قرار بدهید، پست‌هایی در مورد دلایل بی‌خوابی، درمان بی‌خوابی، اصول خواب و هر چیز جذاب و کاربردی دیگری منتشر کنید. بعد از اینکه با این پست‌ها مخاطبان موردنظرتان را جذب کردید، حالا محصولات‌تان را به آنها معرفی کنید و بفروشید.

بنابراین در اینستاگرام قرار نیست که هر محتوایی را تولید کنید، بلکه باید در مرحلۀ اول ببینید که دقیقاً مخاطبان و علاقه‌مندان به محصول شما به چه محتوایی نیاز دارند؛ سپس با تولید همان محتوا ‌جذب‌شان کنید. اصولاً باید بین ۷۰ تا ۹۰ درصد از پست‌هایی که منتشر می‌کنید، پست‌های کاربردی و جذاب باشند و مابقی به معرفی محصول‌تان مربوط شوند.

سه دستورالعمل برای جذب فالوور واقعی در اینستاگرام

۲_ متخصصانه هشتگ بزنید!

هشتگ‌ها یکی از راه های جذب فالوور اینستاگرام هستند. اما نکتۀ مهم اینجاست که استفاده از هرنوع هشتگی نمی‌تواند باعث جذب مخاطب برای پیج شما شود؛ بلکه باید متخصصانه هشتگ بزنید!

قدم اولی که باید بردارید، پیدا کردن لیست هشتگ‌های مرتبط به کسب‌وکارتان است. این یعنی باید به بخش سرچ اینستاگرام بروید و با جستجوی عبارت‌های مرتبط به محصول، کسب‌وکارتان و… هشتگ‌های مناسب را پیدا کنید و لیست‌شان را جایی یادداشت کنید.

بعد از این، باید لیست هشتگ‌هایی که به‌طور “غیرمستقیم” به شما مرتبط هستند را هم ثبت کنید. مثلاً اگر در همان حوزۀ فروش کالای خواب فعالید، هشتگ‌هایی مثل خواب، رخت‌خواب و… هشتگ‌هایی هستند که مستقیماً به شما ارتباط دارند؛ اما هشتگ‌هایی مثل آرامش، ریلکسیشن و… به‌شکل غیرمستقیم به حوزۀ شما مربوط هستند و ممکن است مخاطبان‌شان به محصولات و محتوای شما هم علاقه‌مند باشند؛ پس لیست آنها را هم بنویسید.

حالا نوبت به تست کردن می‌رسد! از امروز هر پستی که منتشر می‌کنید، بین ۳ تا ۵ هشتگ مرتبط “مستقیم” و ۲ تا ۵ هشتگ مرتبط “غیرمستقیم” را در آن قرار بدهید. علاوه‌براین، می‌توانید ۱ تا ۲ هشتگ هم که هیچ ارتباطی به شما ندارند، اما مخاطبان‌شان مخاطبان محصولات شما هم هستند، زیر پست‌ها بگذارید. مثلاً اگر در حوزۀ فروش لوازم خانگی فعالید، هشتگ‌هایی مثل “باسلیقه”، “خانم خاص” و… انتخاب‌های خوبی هستند چون مخاطبان این هشتگ‌ها مخاطبان محصولات و محتواهای شما هم هستند.

بعد از اینکه هشتگ‌ها را قرار دادید، آمار هر پست را بررسی کنید. هر پستی که بیشترین تعداد لایک و فالو را از طریق هشتگ‌ها داشت، پیدا کنید و سعی کنید که در پست‌های بعدی از هشتگ‌های مربوط به این پست‌ استفاده کنید.

نکته: الزاماً اینکه تعداد پست‌های یک هشتگ کم باشد، به معنی کم بودن مخاطبان آن و بی‌ارزش بودن آن هشتگ نیست.

 

 

۳_ به سراغ تبلیغات بروید

یکی از مهم‌ترین راهکارهای جذب فالوور واقعی در اینستاگرام، تبلیغ کردن است. مخصوصاً تبلیغ کردن در پیج‌های مرتبط به حوزۀ کاری‌ خودتان.

البته توجه داشته باشید که یکی از پیش‌نیازهای لازم برای تبلیغ کردن، داشتن فالوور است! درواقع مخاطبانی که در پیج‌های دیگر، تبلیغ پیج شما را می‌بینند، درصورتی که تعداد فالوور زیادی داشته باشید، راحت‌تر شما را فالو می‌کنند.

پس اگر تعداد فالوورهای‌تان خیلی کم و اندک است یا به سراغ تبلیغات نروید یا اینکه ابتدا مقداری فالوور واقعی بخرید. به این ترتیب مخاطبان جدیدی که وارد پیج شما می‌شوند، به‌دلیل تعداد زیاد فالوورهایتان راحت‌تر به شما اعتماد می‌کنند.

با توجه به حساسیت موضوع خرید فالوور، اگر به‌دنبال یک شرکت معتبر در این زمینه می‌گردید، می‌توانید به irfollower.com اعتماد کنید. چراکه این سایت با ارائه فالوورهای باکیفیت توانسته است مخاطبانش را راضی نگه دارد و کمک‌شان کند تا در اینستاگرام بهترین نتیجه را بگیرند.

پس اگر نیاز دارید که همین حالا برای شروع یک کمپین تبلیغاتی، فالوور واقعی اینستاگرام بخرید تا کاربران جدید بتوانند راحت‌تر به شما اعتماد کنند، سری به سایت irfollower.com بزنید. درصورتی که سوالی هم داشتید خیلی راحت از طریق بخش پشتیبانی سوالات‌تان را مطرح کنید؛ کارشناسان این سایت در اسرع وقت شما را راهنمایی می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.