تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
کد خبر : 53782

سه‌گانه جدید "جن‌گیر" با ۴۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری ساخته می‌شود

سه‌گانه جدید "جن‌گیر" با ۴۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری ساخته می‌شود

سه‌گانه جدید “جن‌گیر” با ۴۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری ساخته می‌شود – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سال گذشته خبر ساخته شدن فیلم جدید جن‌گیر توسط «دیوید گوردن گرین» با همکاری ک..

سه‌گانه جدید "جن‌گیر" با ۴۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری ساخته می‌شود – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سال گذشته خبر ساخته شدن فیلم جدید جن‌گیر توسط «دیوید گوردن گرین» با همکاری کمپانی‌ها سینمایی «بلام هاوس» و «مورگان کریک» منتشر شد.

دیوید گردن گرین دنباله فیلم «جن‌گیر» را می‌سازد

در آن خبر گفته شد که تولید فیلم جدید جن‌گیر در ادامه همکاری این کارگردان با «بلام هاوس» است که فیلم‌های ترسناک «هالووین» را ساختند. طبق گزارشی که ورایتی منتشر کرده قرار است که برای تولید نسخه جدید فیلم سینمایی، کمپانی‌های «یونیورسال» و سرویس پخش آنلاین «پیکاک» ۴۰۰ میلیون دلار هزینه کنند. در حال حاضر امتیاز تولید فیلم‌های جن‌گیر متعلق به کمپانی‌سینمایی «مورگان کریک اینترتینمنت» است که با گرین و بلوم‌هاوس همکاری خواهد کرد.

فیلم جدید جن‌گیر به صورت یک سه‌گانه تولید خواهد شد. سال گذشته گفته‌هایی مبنی بر اینکه «ویلیام فردکین» کارگردان نسخه اصلی فیلم این سه‌گانه جدید را تولید خواهد کرد منتشر شده بود که فردکین تمامی آنها را رد کرده بود و گفت که هیچ انگیزه و پول کافی برای اینکه او را برای ساخت دوباره فیلم راضی کند وجود ندارد.

احتمال تولید قسمت اول فیلم در سال ۲۰۲۳ وجود دارد و باتوجه به سرمایه‌گذاری سرویس پیکاک، این مجموعه از این سرویس پخش خواهد شد.

در این فیلم «الن برستین» در نقش «کریس مک‌نیل» مادر کودک جن‌زده بار دیگر بازی خواهد کرد.

پیشنهاد یک انیمیشن‌ساز برای رونق تولید انیمیشن در ایران/ رونق خط تولید انیمیشن کار دولت نیست اما در آن سهم ویژه‌ای داردفیلمسازی که ضعف انسان مدرن را در مواجهه با بحران نشان می‌دهد/بازگشت شیامالان برای بیرون کشیدن فاجعه از پس پرده زندگی

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.