تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
کد خبر : 42158

سفر سینما به روستاها

سفر سینما به روستاها

سفر سینما به روستاها چهار تماشاخانه سیار جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی آیینی با حضور مدیرعامل، معاونان و مسوولان این مجموعه روز ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ رونمایی شد.
به گزارش ایسنا، فاضل نظری در این آیین در سخنانی گفت: تماشاخانه‌های سیار کانون در واقع سفر سینما به روستاها و مناطق کم‌برخوردار شه..

سفر سینما به روستاها

سفر سینما به روستاها

چهار تماشاخانه سیار جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی آیینی با حضور مدیرعامل، معاونان و مسوولان این مجموعه روز ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، فاضل نظری در این آیین در سخنانی گفت: تماشاخانه‌های سیار کانون در واقع سفر سینما به روستاها و مناطق کم‌برخوردار شهرهای کشور است.
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: این امکان‌های فرهنگی به تجهیزات به‌روز مجهزند و با سفر به مناطق حاشیه‌ای و دوردست کشور که دسترسی کم‌تری به امکانات فرهنگی دارند برای کودکان و نوجوانان برنامه‌های مختلفی مانند نمایش فیلم و انیمیشن، اجرای تئاتر و برنامه‌های کتاب‌خوانی و… برگزار می‌کنند.

رییس هیأت مدیره کانون با اشاره به این‌که فعالیت تماشاخانه‌های سیار کانون در قالب طرح «پیک امید» از سال ۱۳۹۷ آغاز شده است خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با هدف توجه بیشتر به عدالت فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان که از وظایف و ماموریت‌های اصلی کانون است، صورت گرفت.

او افزایش تعداد تماشاخانه‌های سیار کانون به شش ناوگان را اتفاق مبارکی دانست و اظهار امیدواری کرد از این‌پس با سفر این تماشاخانه‌ها کودکان و نوجوان بیشتری بتوانند از امکانات فرهنگی کانون بهره‌مند شوند.
آیین رونمایی از چهار تماشاخانه سیار جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور معاون تولید، معاون توسعه و مدیریت منابع و جمعی از مدیران‌کل و کارشناسان کانون و اهالی رسانه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی روز ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ در فضای باز ساختمان کانون در شهرک قدس تهران برگزار شد.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.