تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
کد خبر : 67440

سفر زمینی و هوایی به وان، ارزان ترین شهر ترکیه در عید ۱۴۰۱

سفر زمینی و هوایی به وان، ارزان ترین شهر ترکیه در عید ۱۴۰۱

اگرچه از نظر آب ‌و هوایی بهترین زمان سفر به وان، فصل تابستان می باشد، اما به دلیل ایام تعطیلات، تور نوروز ۱۴۰۱  به مقصد وان بسیار شلوغ و مملو از گردشگر است، هر ساله در نوروز بیش از ۳۰۰ هزار ایرانی به منظور گردشگری و تفریح عازم سفر به ترکیه می ‌شوند که در …

اگرچه از نظر آب ‌و هوایی بهترین زمان سفر به وان، فصل تابستان می باشد، اما به دلیل ایام تعطیلات، تور نوروز ۱۴۰۱  به مقصد وان بسیار شلوغ و مملو از گردشگر است، هر ساله در نوروز بیش از ۳۰۰ هزار ایرانی به منظور گردشگری و تفریح عازم سفر به ترکیه می ‌شوند که در بین شهرهای توریستی این کشور، استانبول و وان پرطرفدارترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان بشمار می روند و دلیل آن هم برگزاری جشنواره ‌های نوروزی‌، کنسرت ‌های مختلف و… در این بازه زمانی بهاری است‌. البته توجه داشته باشید که در ایام نوروز هتل‌ ها و حتی سوئیت ‌های داخل و حومه شهر وان، به شدت شلوغ و اکثرا در اختیار گردشگران ایرانی قرار می گیرند و هر ساله بر تعداد این گردشگران علاقه مند افزوده هم می ‌شود که این موضوع نشان دهنده این است که جاذبه‌ های توریستی وان و آب و هوای مطبوعش، با اسقبال بی نظیری از سمت گردشگران ایرانی مواجه شده است؛ بنابراین اگر تصمیم دارید برای نوروز ۱۴۰۱ به شهر وان سفر کنید جهت خرید تور وان نوروز ۱۴۰۱ حتما زودتر اقدام نمایید.

 

 

تور وان در سال های اخیر به دلیل ارزان بودنش و مهمتر نزدیک بودن فاصله اش با ایران تبدیل به یکی از تورهای محبوب مسافران ایرانی در تمام فصول سال بخصوص در تعطیلات نوروز شده است. تور وان عید ۱۴۰۱ معمولا به صورت زمینی یا ریلی برگزار می شود که شما برای شرکت در تور بهار وان ترکیه، لازم است اطلاعاتی از این شهر زیبا داشته باشید تا سفری آرامش بخش و جذابی را در تعطیلات عید تجربه کنید. سفر با تور عید وان ۱۴۰۱ می تواند یک مسافرت ایده آل ۳ الی ۴ روزه برای شما باشد و همچنین به دلیل قرارگیری این شهر در کنار دریاچه ‏وان، آب و هوای آن بسیار معتدل و دلپذیری را تجربه می کنید.

شما هم می توانید بصورت زمینی و هم بصورت هوایی جهت سفر به این شهر توریستی و جذاب اقدام نمایید و اینکه با تور وان زمینی ویژه نوروز ۱۴۰۱ همراه شوید، می ‌بایستی از شهرهای قزوین، زنجان، تبریز عبور کنید و سپس با توجه به انتخاب یکی از ‏سه مرز خروجی زمینی بازرگان، رازی و سرو به سمت شهرهای ماکو، خوی و ارومیه ادامه مسیر بدهید و در ضمن ‏فاصله شهر ارومیه تا وان حدود ۲۹۰ کیلومتر و ۴ ساعت می باشد که سختی های خودش را هم دارد.‏ روش دیگر سفر به وان در ایام بهار، استفاده از قطار تهران – وان در تور وان نوروز ۱۴۰۱  است که هر هفته یک بار بین این دو شهر در رفت و آمد ‏است.

 

سفر زمینی و هوایی به وان2

بی شک تور زمینی وان نوروز ۱۴۰۱ از بهترین و ارزان ترین روش ها برای سفر به شهر وان ترکیه است. به طوریکه به دلیل محبوبیت بالای تور زمینی به این شهر، پروازهای کم تری به سمت وان انجام می گیرد. امکان برگزاری تور زمینی وان نوروز امسال هم با قطار و اتوبوس VIP وجود دارد. سفر زمینی به وان با اتوبوس از مرز رازی در نزدیکی شهر خوی در ایران صورت می پذیرد که در شهر خوی سوار اتوبوس های ترکیه ای می شوید و در ادامه به شهر وان ترکیه خواهید رسید.

تور زمینی وان از تبریز، تهران، اصفهان و دیگر شهرها امروزه به یکی از پرجستجوترین تورهای مسافرتی تبدیل شده اند. شاید اصلی ترین دلیل این حجم از استقبال قیمت ارزان تورهای زمینی وان باشد و با توجه به اینکه در نزدیکی ایران قرار گرفته مورد توجه می باشد. به همین دلیل مجموعه نامی گشت برای تعطیلات سال نو قصد دارند تا با ارائه تور زمینی وان ویژه نوروز ۱۴۰۱ کاری کنند تا با دست باز تر و با توجه به شرایط و بودجه ای که دارید نوع سفرتان را انتخاب کنید.

همچنین توجه داشته باشید که قطار های این مقصد از طریق مرز رازی – کاپیکوی وارد کشور ترکیه می شود. اما این را هم بدانید که مسافرت با قطار علی ‌رغم امکان استراحت در طول راه، ‏به علت زمان ‌بر بودن بازرسی های مختلفی که توسط گمرک ترکیه، وقت گیرتر از سفرهای جاده ای می باشد، از طرفی هم چون معمولا در تور وان قطار حوالی ظهر به ایستگاه قطار وان وارد می شود، شما عملا یک روز از سفرتان را از ‏دست خواهید داد؛ بنابراین تصمیم گیری با شماست که ترجیح می دهید چگونه سفر بهاری امسالتان را به شهر وان شروع کنید.

سفر زمینی و هوایی به وان3

در ادامه اینکه شما می ‌توانید سفر زمینی وان را به تنهایی انجام بدهید، هزینه دریافت پاسپورت و عوارض خروج از کشور را هم خودتان پرداخت کنید و در وان نیز برای دریافت راهنمایی و خدمات و یافتن مناطق گردشگری خودتان تلاش کنید و در نتیجه تا حدودی در هزینه‌ های خود به نسبت خرید تور از آژانس ‌های مسافرتی صرفه‌ جویی نمایید. اما این به این معنا نیست که با این روش سفر، همیشه سفر شما ارزان ‌تر از خرید تور از آژانس ‌های مسافرتی تمام می شود! چرا که آژانس‌ های خوبی در ایران فعالیت دارند که سودشان در ارتباطاتشان ‌ است مثلا ما آژانس هواپیمایی نامی گشت را به شما معرفی می کنیم که در سال های اخیر مناسب ترین تورهای وان نوروز را بصورت هوایی و زمینی برگزار می کنند. در مجموع می توانید از مجموعه خوب و مورد اعتماد  نامی گشت ، بدون هیچ نگرانی و با خیال راحت تور مورد نظراتان را خریداری کنید و در مقابل فریب نرخ‌ هایی که خیلی متفاوت را نخورید! چرا که طبق تجربه‌ ما، هیچ ارزانی بی دلیل نیست! یا مجبورید با قطار بدی به وان بروید و یا به هتلی که شان شما نیست، راهنمایی ‌تان می ‌کنند.

سفر زمینی و هوایی به وان4

 

حالا این موضوع مطرح می وشد که وقتی که تور وان با قطار موجود است و مهمتر ارزان‌ هم هست چه نیازی است که با تور هوایی وان ویزه نوروز ۱۴۰۱ سفر کنیم! اما اصلی ترین دلیل شرکت هواپیمایی سان ‌اکسپرس ترکیه در پذیرفتن چالش پرواز مستقیم تهران وان، منظره‌ چشمنواز پرواز برفراز آناتولی شرقی و تماشای حوض کوچک دریاچه وان، با دیوارهایی از کوه ‌های سر به فلک کشیده و سفید پوش آناتولی، در بستری از مخمل سبز و رنگارنگ طبیعت بهاری است که گردشگران تور وان هوایی را از همان بال آسمان محو تماشای خود می ‌کند. اما فارغ از این موضوع، تور وان هوایی نوروز ۱۴۰۱، برای افرادی که خیلی حوصله مسافت دور را ندارند مناسب ‌تر است. در واقع تور نوروز وان هوایی بهترین فرصت برای تماشای ترکیب زیبای سنت و مدرنیته در شهر شگفت انگیز وان است.

 

نتیجه گیری

همچنین در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای وان ترکیه را برای گذراندن تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوعی در این مسیر است، کیفیت و آرامش در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته نا گفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای لوکس و ارزان قیمت ترکیه در تعطیلات سال نو هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به وب سایت رسمی نامی گشت به آدرس namigasht.com، با شماره تلفن ۵ رقمی ما بشماره ۴۹۳۹۸-۰۲۱ هم تماس بگیرند. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تور ترکیه فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی ۲۴ ساعته و در حین سفر این مجموعه مسافرتی بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.