تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
کد خبر : 583571

سفر تابستانی به سه مقصد ساحلی ماسه سفید

سفر تابستانی به سه مقصد ساحلی ماسه سفید

تورهای تابستانی همیشه حال و هوای پرشوری دارند و به خاطر تابش نور خورشید و بالا بودن ویتامین دی همه خوشحال‌تر و راضی‌تر هستند اما اگر بخواهیم از دیده انصاف نگاه کنیم همیشه رفتن به سواحل جذابیت بیشتری دارد. بازی‌های آبی، شنا، لمیدن در آرامش ساحل و خیلی چیزهای دیگر، تابستانی در جوار سواحل را

تورهای تابستانی همیشه حال و هوای پرشوری دارند و به خاطر تابش نور خورشید و بالا بودن ویتامین دی همه خوشحال‌تر و راضی‌تر هستند اما اگر بخواهیم از دیده انصاف نگاه کنیم همیشه رفتن به سواحل جذابیت بیشتری دارد. بازی‌های آبی، شنا، لمیدن در آرامش ساحل و خیلی چیزهای دیگر، تابستانی در جوار سواحل را رنگ دیگری می‌بخشد. مخصوصا برای ما که سهم کمی از سواحل دنیا داریم خوش گذرانی در سواحل ماسه سفید گرمسیری حال و هوای دیگری دارد.

تور مالزی، رفتن به سرزمین دوستی ملت‌ها

تور مالزی یکی از محبوب‌ترین تورهای آسیایی در دنیاست که با جزیره‌های جذاب گرمسیری، سواح ماسه سفیدی که با جنگل‌های سبز انبوه احاطه شده‌اند توریست‌های زیادی را به سمت خودش می‌کشاند. کوالالامپور به عنوان پایتخت این کشور گرمسیری همیشه مورد توجه بوده است. مخصوصا این که از لحاظ معماری و چه فرهنگی در سطح بالایی قرار دارد. اما رفتن به گردش‌های ساحلی حال و هوای دیگری دارد باید در تابستان دمپایی بپوشید و با لباس‌های خنک و گشاد از گردش‌های فضای باز لذت ببرید.

ساحل پنانگ با ماسه‌های سفید و جنگل‌های انبوه یکی از مقاصد برجسته گردشی در مالزی است شما در اینجا می‌توانید شنا کنید، استراحت کنید و یا به پارک آبی و جذاب سان وی لاگون بروید و یا از خریدهای معاف از مالیات لذت ببرید. پنانگ با پتانسیل‌های بالا از توریستی‌ترین نقاط ساحلی مالزی محسوب می‌شود. جزیره لنکاوی نیز در همسایگی پنانگ، سواحل ماسه پودری نرم و درختان سبز زیبایی دارد. از زیبایی طبیعی لنکاوی هر چه بگوییم کم گفتیم شما می‌توانید از زیباترین طلوع و غروب‌های عمرتان را در لنکاوی ببینید. به علاوه لنکاوی با ارائه طیف خیلی زیادی از هتل‌ها پذیرای طیف وسیعی از توریست‌ها با بودجه‌های مختلفی است.

اگر در شهر زیبای جورج تاون اقامت دارید حتما باید سری به ساحل شگفت‌انگیز باتو فرینگی بزنید که از سواحل بسیار محبوب بین مردم و توریست‌ها محسوب می‌شود و رستوران‌ها و مراکز خرید متعددی در اطراف آن قرار دارد. به علاوه ساحل تان جانگ با زیبایی بکر و خیره کننده‌ای در نزدیکی جورج تاون چشم هر بیننده‌ای را به خودش خیره می‌کند.

از این دست سواحل در مالزی کم نیستند که می‌توانید از قدم زدن روی مسه‌های نرمشان لذت ببرید، روی آن‌ها لم بدهید و استراحت کنید یا به دل دریا بزنید و شنا کنید، به جنگل نوردی بروید و از ارتفاعات جزیره‌ای نمایی از سواحل و آبی دریا را تماشا کنید و … خیلی کارهایی که دست و دلتان را می‌برد و آرزو می‌کنید کاش سفرتان به درازا بکشد.

تور دبی، اقامت در سرزمین 72 ملت

تور دبی احتمالا از شناخته شده‌ترین تورهای دنیاست که اصلا نیاز به معرفی ندارد. این مقصد ساحلی گرمسیری که از پیشرفته‌ترین شهرهای دنیا هم محسوب می‌شود با بلندترین ساختمان‌های دنیا، مجلل‌ترین مراکز خرید جهانی، تفریحات آبی و هوایی و هیجانی، رستوران‌های ملل، هتل‌های ساحلی، ویلاها و ریزورت‌ها و بی‌نهایت چیزهای دیگری که نمی‌شود شمرد بهترین تعطیلات را رقم می‌زند.

سفر تابستانی به سه مقصد ساحلی ماسه سفید

 

فقط رفتن به پالم جمیرا طیفی از فعالیت‌های متنوع را در دسترس شما قرار می‌دهد که برای همه سفرتان کافی است. می‌توانید باناناسواری کنید، در پارک آبی آتلانتیس باز و تفریح کنید و از آکواریوم در دریایی با هزاران ماهی جذاب و دیدنی شگفت زده شوید، به قایق سواری بروید و شنا کنید. یا در ساحل رایگان لامیر از شنا و حمام آفتاب لذت ببرید و به پارک آبی لاگونا لذن ببرید.

اگرچه دبی پر از گالری‌های هنری منحصر به فرد، موزه‌های جذاب و دیدنی، پارک‌های موضوعی مثل فراری، گاردن گلو، کریک پارک، پارک مجیک پلانت، پارک هالیوودی، لگولند و خیلی چیزهای دیگری است. بسته به این که در ماه عسل هستید یا در سفری دوستانه یا خانوادگی فعالیت‌های زیادی برای انجام دارید و سعی کنید به سواحل بسنده نکنید.

مخصوصا این که تابستان‌ها هوای دبی شدیدا داغ و آفتاب آن سوزان است به همین دلیل رفتن به جاهای سر بسته و مراکز خرید خنک شدیدا توصیه می‌شود. همان مراکز خرید هم با کلی امکانات می‌توانند چندین ساعت شما را سرگرم کنند. از سینماهای فوق‌العاده و پیشرفته تا زمین بازی کودکان و فود کورتی پر پیمان! و اگر نیاز به کمی خنکی بیشتری دارید پیست اسکی دبی شما را از ماسه‌های داغ به دانه‌های یخ منتقل می‌کند. همچنین بازارگردی و رفتن به سوق (بازار سنتی دبی) گشتن بین عطر ملایم ادویه، پارچه‌های تازه بزازی‌ها و بازدید از بازار طلای دبی هم باید در لیست کارهای شما باشند.

تور تایلند، سفر به سرزمین نور و ماسه

تایلند همیشه به تفریحات شبانه و سواحل ماسه طلایی‌اش شناخته می‌شد. اما شکی نیست هیچ وقت نمی‌توانید کشوری تا این حد کهن و زیبا را در دو کلمه توصیف کنید. پایتخت تور تایلند، بانکوک خودش دنیایی از جاذبه و فعالیت‌های جو واجور است از معابد طلایی بگیرید تا خیابان‌های خرید و بازارهای شبانه و غذاهای خیابانی ارزان اما خوشمزه.

سفر تابستانی به سه مقصد ساحلی ماسه سفید

 

تایلند آنقدر در بین سواحل محاصره شده که بیشتر مساحت آن را آب‌ها و سواحل مجاور آن تشکیل می‌دهند. از هر طرفی که بروید به هر جهتی که بروید فقط با جزیره‌های صخره‌ای سبز و سواحل ماسه سفیدی مواجه می‌شوید که هوش از سرتان می‌پرانند! حالا به این تابلوی خیره کننده زندگی زیر آب رنگارنگی را اضافه کنید که هر چقدر در تلوزیون دیده‌اید واقعی‌اش در تایلند در دسترس شما قرار دارد، می‌توانید در کنار مرجان‌های صورتی غوطه‌ور شوید و کنار سفره ماهی‌ها شنا کنید.

پوکت بزرگ‌ترین جزیره تایلند است و خیلی طبیعی است اگر تعداد زیادی توریست را هر ساله به خود جذب کند. پوکت سابقا از لحاظ اقتصادی وابسته به صید ماهی، مروارید و میگو و محصولات کشاورزی بود اما امروزه حجم زیاد اقتصاد آن وابسته به گردشگری است. انتخاب مشهور بعدی شهر ساحلی پاتایا است که برای تفریحات شبانه و ورزش‌های ساحلی و آبی معروف شده است اما اگر به دنبال جای بکرتری باشید باشید سری به کوه سامویی، کوه فگان، کوه فی‌فی بروید که هر کدامشان با شرایط و جاذبه‌های مشابه اما منحصر به فردی اقامتی جذاب را برای شما رقم می‌زنند.

در سفر به تایلند حتما در پارک‌های ملی آبی بگردید و زیباترین سواحل را کاوش کنید، به سفره‌های آبی زیر زمینی در داخل غارها بروید، کایاک سواری کنید و از روی صخره‌های آهکی بپرید، موج سواری، شوتینگ و پاراسلینگ انجام دهید و با غواصی چشمتان را به روی دنیایی مهیج و تازه باز کنید.

تایلند دنیایی رنگارنگ از شگفتی است که شاید یک بار در زندگی فرصت تجربه‌اش را داشته باشید، به سادگی از کنار فرصت سفر با تور تایلند نگذرید!

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.