تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
کد خبر : 589824

سفارش خدمات چاپ در تهران سال1402

سفارش خدمات چاپ در تهران سال1402

صنعت چاپ امروزه دچار تغییر و تحول های عظیمی شده است. خدمات چاپ ویژه در تهران شامل تمام مواردی می شود که به حوزه چاپ مرتبط باشد. از جمله خدمات در زمینه چاپ می توان به چاپ بنر، پوستر، کارت ویزیت، آگهی، خبرنامه و سایر موارد مرتبط با این حوزه اشاره کرد. پیشرفت های صنعت

صنعت چاپ امروزه دچار تغییر و تحول های عظیمی شده است. خدمات چاپ ویژه در تهران شامل تمام مواردی می شود که به حوزه چاپ مرتبط باشد. از جمله خدمات در زمینه چاپ می توان به چاپ بنر، پوستر، کارت ویزیت، آگهی، خبرنامه و سایر موارد مرتبط با این حوزه اشاره کرد. پیشرفت های صنعت چاپ نیز می توان به افزایش سرعت و کیفیت دستگاه های مدرن اشاره کرد. استفاده از این دستگاه ها باعث شده که کار نهایی در زمان کمتری و با کیفیت بالاتری انجام شود. امروزه برخلاف روال گذشته چاپ در زمینه دیجیتال بسیار بیشتر می باشد. اکثر چاپخانه ها در این زمینه به انجام خدمات می پردازند.

آشنایی با خدمات چاپ دیجیتال

در خدمات چاپ دیجیتال برخلاف چاپ افست، صفحه های چاپی مورد نیاز نمی باشد. در این نوع چاپ بر اساس تصاویر دیجیتال چاپ صورت می گیرد و تصاویر دیجیتال به طور مستقیم بر روی لایه های زیرین چاپ می شوند. در این نوع چاپ انواع فایل های دیجیتال مانند پی دی اف، عکس و یا سایر فایل هایی که توسط کامپیوتر ایجاد می شوند را می توان برای چاپ فرستاد. این نوع فایل ها بر روی کاغذ معمولی، کاغذ مخصوص عکس، پارچه های تار و پودی، پارچه های مصنوعی، کارت استاک و پارچه کانواس قابل چاپ می باشند.

نمونه کوچک این دستگاه را می توان در خانه ها و ادارات مشاهده نمود. چاپگرهای لیزری و جوهر افشان همان کار را در سایز کوچکتر انجام می دهند. دستگاه های مورد استفاده برای خدمات چاپ بسیار بزرگتر و مدرن تر می باشند و عملیات چاپ را در اندازه های بسیار بزرگتر و با سرعت بسیار بیشتری انجام می دهند. در این نوع چاپ به صفحه و رول لاستیکی نیازی نمی باشد. و با استفاده از پودر و جوهر عکس نهایی را چاپ می کنند و همین امر سبب سرعت بالاتر در آن ها می باشد.

خدمات چاپ در تهران چه مواردی را شامل می شود؟

خدمات چاپ در تهران تمامی موارد خدمات چاپی را در بر می گیرد. انواع خدمات در ادامه آورده شده است.

هرکدام از موارد بالا را می توان برای بر روی متریال مربوط به خود چاپ کرد. متریال ها نیز در انواع مختلف موجود می باشند و با توجه به نوع درخواست و کار مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرند. متریال های متنوع در ادامه آورده شده اند.

کاغذ

پارچه

سهام کارت

پلاستک

این نوع متریال ها برای انجام خدمات چاپ مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید درخواست های خود را برای ما ارسال نمایید تا بر طبق نظر شما خدمات مورد نظرتان را انجام دهیم. به صرفه ترین قیمت را با بهترین کیفیت برای شما به ارمغان آورده ایم. منتظر ارسال درخواست های شما عزیزان هستیم.

مزایای خدمات چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال برخلاف روشهای قدیمی برای عملیات چاپ به صفحات چاپی نیاز ندارد. در روش چاپ دیجیتال مستقیما تصاویر در داخل دستگاه های دیجیتال بر روی متریال مورد نظر چاپ می شوند. این روش بسیار مفید بوده و کارایی کار را بالاتر می برد. از جمله فواید آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محصول چاپی کمی مورد نیاز می باشد
  • زمان مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه نهایی بسیار کمتر می باشد. درنتیجه سرمایه استفاده شده در زمان کمتری به دست می آید.
  • از قابلیت شخصی سازی بالایی برخوردار می باشد: می توانید قسمت های مورد نظر در زمان بسیار کمی تغییر داده و آن را شخصی سازی نمایید. به عنوان مثال تغییر زمان درج شده بر روی تصویر و یا هر قسمت دیگری که مورد نیاز باشد.

علاوه بر موارد اشاره شده در بالا چاپ دیجیتال دارای مزایای دیگری نیز می باشد. که می توان آن ها را در موارد زیر نام برد:

چاپ اطلاعات مختلف

چاپ با توجه به تقاضا

تعویض سریع

مقرون به صرفه برای کارهای کم حجم: در کارهای کم حجم چاپ دیجیتال بسیار به صرفه تر است. اما در حجم های بالا هزینه آن بالاتر می رود و گاهی اوقات چاپ افست به صرفه تر از چاپ دیجیتال می باشد.

سفارش خدمات چاپ در تهران سال1402

انواع خدمات چاپ

در بیشتر موارد خدمات چاپ را به 4 دسته زیر تقسیم بندی می کنند؛

خدمات چاپ تبلیغاتی

این نوع خدمات شامل مواردی می شوند که در زمینه تبلیغات فعالیت دارند. از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چاپ کارت ویزیت: انواع کارت ویزیت لمینت مات و براق، کتان و …
  • چاپ لیبل: بچسب ها با روکش یو وی و …
  • چاپ تراکت: گلاسه و تحریر چاپ رنگی و …
  • چاپ بروشور و کاتالوگ: در انواع مدل ها و اندازه ها

خدمات چاپ کاربردی

خدمات چاپ کاربردی شامل مواردی می شود که در زندگی روزمره کاربردی می‌باشند. و از آن ها استفاده های گوناگونی می شود. از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد. چاپ فاکتور، چاپ قبض سررسید، چاپ سربرگ، چاپ انواع مختلف اوراق و بسته های اداری و تجاری چاپ انواع پاکت نامه ها، چاپ لیبل محصولات در انواع و اندازه های مختلف و همچنین مهرهای ژلاتینی و …

خدمات چاپ محیطی

این نوع از خدمات در سایزهای بزرگ انجام می شود و بیشتر در مواردی ارائه می شوند که مربوط به تبلیغات محیطی می باشد. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد: بنرهای تبلیغاتی، بنرهای مناسبتی برای مناسبت های مختلف در طرح ها و اندازه های متفاوت

خدمات چاپ هدایای تبلیغاتی

خدمات چاپ هدایای تبلیغاتی شامل مواردی می باشند که در مورد مناسبت‌ها و هدایا می باشند. از جمله آن ها می توان به انواع چاپ سررسید و چاپ تقویم دیواری مناسبتی و هدیه ای اشاره کرد. در این موارد از خدمات تقویم های اداری و شرکتی یکی از مهم ترین نوعی است که مورد استفاده قرار می گیرند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.