تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
کد خبر : 70716

سری گوشی های آنر Play6T با طراحی باریک و سبک در راه است

سری گوشی های آنر Play6T با طراحی باریک و سبک در راه است

سری گوشی های آنر Play6T با طراحی باریک و سبک در راه استدر آستانه رونمایی از سری گوشی های آنر Play6T ، اطلاعاتی از طراحی و مشخصات آن‌ها فاش شد. منتظر دستگاه‌هایی باریک و سبک با تراشه مدیاتک باشید.
کمپا..

سری گوشی های آنر Play6T با طراحی باریک و سبک در راه است

در آستانه رونمایی از سری گوشی های آنر Play6T ، اطلاعاتی از طراحی و مشخصات آن‌ها فاش شد. منتظر دستگاه‌هایی باریک و سبک با تراشه مدیاتک باشید.

کمپانی آنر از برگزاری مراسمی در تاریخ ۱۸ فروردین خبر داد. این رویداد، به معرفی گوشی های سری آنر Play6T اختصاص خواهد داشت. تا جایی که می‌دانیم، تمام اعضای این خانواده از چیپست مدیاتک قدرت می‌گیرند؛ اما شماره مدل آن هنوز مشخص نیست. البته گفته می‌شود تراشه‌ای غیر از دایمنسیتی ۸۲۰ خواهد بود.

سری گوشی های آنر Play6T

پیش‌تر آنر پلی ۶ تی پرو با ظهور در وب‌سایت رگولاتوری چین (TENAA)، صفحه نمایش حفره‌دار خود را نمایان کرده بود. این گوشی باریک، ۷.۴۵ میلی‌متر ضخامت و ۱۷۵ گرم وزن دارد. از مشخصات فنی آن باید به پنل ال‌سی‌دی ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۲۳۸۸ در ۱۰۸۰ پیکسل (فول اچ‌دی پلاس)، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و ترکیب حافظه ۸+۲۵۶ گیگابایتی اشاره کنیم.

دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در پنل عقب، با یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. سیستم عامل گوشی، اندروید ۱۲ و روی آن، رابط کاربری آنر سوار است. همچنین با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ وات، آنر پلی ۶ تی پرو برای تامین انرژی به یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی متکی خواهد بود.

منبع :gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.