تاریخ انتشار : شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
کد خبر : 60364

سری شیائومی ۱۲ دو نسخه میان‌رده هم دارد؛ شیائومی ۱۲ لایت و ۱۲ لایت زوم

سری شیائومی ۱۲ دو نسخه میان‌رده هم دارد؛ شیائومی ۱۲ لایت و ۱۲ لایت زوم

سری شیائومی ۱۲ دو نسخه میان‌رده هم دارد؛ شیائومی ۱۲ لایت و ۱۲ لایت زومطبق آخرین گزارش، سری شیائومی ۱۲ به جز نسخه‌های پرچمدار، چندین نسخه میان‌رده هم دارد. پس باید منتظر سری Xiaomi 12 Lite هم باشیم.
شی..

عرضه سری شیائومی 12 دو نسخه میان ردهسری شیائومی ۱۲ دو نسخه میان‌رده هم دارد؛ شیائومی ۱۲ لایت و ۱۲ لایت زوم

طبق آخرین گزارش، سری شیائومی ۱۲ به جز نسخه‌های پرچمدار، چندین نسخه میان‌رده هم دارد. پس باید منتظر سری Xiaomi 12 Lite هم باشیم.

شیائومی در ماه دسامبر از گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی ۱۲ رونمایی می‌کند. این خانواده در سه مدل به نام‌های Xiaomi 12 و Xiaomi 12 Pro و همچنین Xiaomi 12 Ultra عرضه خواهد شد. این خانواده یکی از نخستین گوشی‌هایی هستند که از جدیدترین پردازنده پرچمدار کوالکام، اسنپدراگون ۸۹۸ قدرت می‌گیرند. اما ظاهراً تنها گوشی‌های این خانواده نیستند. گزارش جدیدی منتشر شده که ادعا می‌کند دو مدل میان‌رده شیائومی ۱۲ لایت و ۱۲ لایت زوم هم در کنار این سه مدل معرفی خواهند شد.

این گزارش نشان می‌دهد برنامه‌نویس‌های چینی سه مدل جدید خانواده Xiaomi 12 را از قطعه کدهای رابط کاربری MIUI کشف کرده‌اند. این سه مدل کدنام Munch و Taoyao و همچنین Zijin را ارائه می‌کنند. مدل Taoyao همان نسخه Xiaomi 12 Lite است، در حالی که Zijin به نسخه Xiaomi 12 Lite Zoom مربوط است. این گوشی‌ها هر دو به چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G مجهز هستند. علاوه بر این از یک نمایشگر Full HD با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی نیز بهره می‌برند که یک حسگر اثر انگشت نیز درون آن نهفته است.

مدل Munch هم طبق ادعای گزارش‌ها کاملاً شبیه به گوشی‌های سری ردمی K50 خواهد بود. این گوشی هم از یک نمایشگر فول اچ‌دی ۱۲۰ هرتزی با حسگر اثر انگشت برخوردار است؛ با این تفاوت که زیر قاب آن از چیپست توانمندتر اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام قرار دارد. به نظر می‌رسد نام این گوشی شیائومی ۱۲ لایت زوم باشد و دوربین آن از توانایی زوم بالایی برخوردار باشد. البته هنوز اطلاعات زیادی از هیچ یک از این گوشی‌ها در دست نیست.

عرضه نسخه‌های لایت سری شیائومی ۱۲ در دو ورژن چینی و گلوبال

گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد شیائومی قصد دارد این گوشی‌ها را هم برای کاربران چینی و هم جهانی عرضه کند. نسخه چینی این گوشی‌ها از دوربین‌های بهتری نسبت به نسخه گلوبال برخوردار است؛ هرچند جزئیاتی از دوربین این گوشی‌ها در دست نیست. تنها نکته‌ای که ما می‌دانیم استفاده از سه دوربین اصلی، عریض و ماکرو در نسخه گلوبال است، در حالی که دوربین ماکرو در نسخه چینی جای خودش را به یک دوربین تله فوتو داده است. این نسخه‌ها به لطف دوربین تله فوتو می‌توانند عکس‌های پرتره بهتری را ثبت کنند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.