تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۵۷
کد خبر : 62888

سری جدید پیکاپ KMC T8 کرمان موتور با تغییرات اندک روانه بازار شد

سری جدید پیکاپ KMC T8 کرمان موتور با تغییرات اندک روانه بازار شد

سری جدید پیکاپ KMC T8 کرمان موتور با تغییرات اندک روانه بازار شدکرمان موتور سری جدید پیکاپ KMC T8 را با تغییرات اندک به مشتریان تحویل داد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.
شرکت کرم..

سری جدید پیکاپ KMC T8 کرمان موتور با تغییرات اندک روانه بازار شد

کرمان موتور سری جدید پیکاپ KMC T8 را با تغییرات اندک به مشتریان تحویل داد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت کرمان موتور به عنوان عرضه‌کننده محصولات چینی JAC در بازار ایران سری جدید پیکاپ KMC T8 را با تغییرات اندک به مشتریان تحویل داد. در ادامه با تغییراتی که شرکت کرمان موتور برای این پیکاپ جدید بازار ایران در نظر گرفت آشنا خواهیم شد.

مشخصات سری جدید پیکاپ KMC T8

سری جدید پیکاپ KMC T8

پیکاپ جک T8 که شرکت کرمان موتور هم‌اکنون آن را به تولید می‌رساند به عنوان پیکاپ‌های نسبتا محبوب در بازار ایران محسوب می‌شود که نسبت به قبل تغییرات جزئی را تجربه کرده است. جلوپنجره این خودرو که چهره باوقاری را به وجود آورده در سری جدید که به دست مشتریان رسیده از حالت کرومی به مشکی پیانویی تغییر پیدا کرده و این تغییر رنگ توانسته جذابیت و حالت تهاجمی پوزه خودرو را افزایش دهد. همچنین این تغییر رنگ در زمانی که رنگ پیکاپ مشکی باشد، هماهنگی جذابی را به وجود خواهد آورد.

سری جدید پیکاپ KMC T8

دومین تغییر به بخش کاپ رینگ‌ها مربوط می‌شود که اکنون کرمان موتور آن را داخلی‌سازی کرده و به جای برند JAC نام KMC به چشم می‌خورد. درون کابین نیز تمام عناصر به جز لوگو وسط فرمان به نسخه قبلی شباهت دارند. در واقع لوگو وسط غربیلک فرمان همانند کاپ رینگ‌ها، از JAC به KMC تغییر پیدا کرده است. البته این تغییر به پاس کردن برخی از استانداردهای ایربگ نیاز داشته که به نظر می‌رسد شرکت کرمان موتور برای انجام آن برخی اقدامات لازم را انجام داده است.

سری جدید پیکاپ KMC T8

پیکاپ KMC T8 به یک موتور توربوشارژ ۲ لیتری مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس ۶ سرعت دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را برعهده دارد. گفتی است این پیکاپ جزو معدود خودروهای چینی دو دیفرانسیل موجود در بازار ایران محسوب می‌شود. تنظیمات نحوه انتقال قدرت این پیکاپ دو دیفرانسیل نیز از طریق یک پنل الکتریکی انجام می‌شود که در کنسول میانی داشبورد نصب شده است. همچنین این خودرو از قفل دیفرانسیل اتوماتیک نیز بهره می‌برد.

سری جدید پیکاپ KMC T8

این پیکاپ از امکانات ایمنی و رفاهی متعددی نظیر دی لایت، کروز کنترل، بلوتوث، مانیتور، صندلی‌های چرمی، فرمان با کلیدهای کنترلی، اتولایت، سیستم استارت و ورود بدون کلید، سنسور و دوربین عقب، سیستم پایش باد تایرها، سیستم کنترل کشش، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری، سیستم کمکی ترمز اضطراری و دو عدد کیسه هوا بهره می‌برد.

منبعasbe bokharمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.