تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
کد خبر : 55997

سری آیفون ۱۳ اپل چه زمانی وارد بازار می‌شود؟

سری آیفون ۱۳ اپل چه زمانی وارد بازار می‌شود؟

سری آیفون ۱۳ اپل چه زمانی وارد بازار می‌شود؟انتظار می‌رود شرکت اپل گوشی‌های خانواده iPhone 13 را در همین ماه سپتامبر معرفی کند. اما سری آیفون ۱۳ اپل چه زمانی وارد بازار خواهد شد؟
با شایعاتی که درباره ..

سری آیفون 13 اپلسری آیفون ۱۳ اپل چه زمانی وارد بازار می‌شود؟

انتظار می‌رود شرکت اپل گوشی‌های خانواده iPhone 13 را در همین ماه سپتامبر معرفی کند. اما سری آیفون ۱۳ اپل چه زمانی وارد بازار خواهد شد؟

با شایعاتی که درباره صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز LTPO و پشتیبانی سری آیفون ۱۳ اپل از ارتباط ماهواره‌ای مطرح شده، هیجان علاقه‌مندان برای دیدار با این گوشی‌ها بالا گرفته است. اپل به طور سنتی بسیاری از مدل‌های آیفون را در یکی از جمعه‌های نیمه دوم ماه سپتامبر عرضه می‌کند. به نظر می‌رسد این کمپانی، امسال نیز همین مسیر را در پیش بگیرد.

تاریخ عرضه سری آیفون ۱۳ اپل

سری آیفون ۱۱ در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ و سری آیفون XS در ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۸ معرفی شدند. سری آیفون ۸ هم یک سال قبل از آن، در تاریخ ۱۲ سپتامبر!

اما این گوشی‌ها حدود یک و نیم هفته پس از معرفی رسمی، وارد بازار شدند. پس اگر تاریخ عرضه سری آیفون ۱۳ را روز هفدهم سپتامبر (۲۱ شهریور) فرض کنیم، مراسم رونمایی از آن‌ها باید حوالی روز هفتم سپتامبر (۱۶ شهریور) برگزار شود. اما اگر زمان‌بندی اپل برای عرضه گوشی‌ها آخرین جمعه ماه سپتامبر باشد، باید منتظر رونمایی از آن‌ها در حوالی روز چهاردهم سپتامبر (۲۳ شهریور) باشیم.

ناگفته نماند همه‌گیری کرونا در سال ۲۰۲۰، عرضه آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو را تا تاریخ ۲۳ اکتبر به تعویق انداخت. با وجود این، در گزارشی که اپل از عملکرد فصلی خود در ژوئیه ۲۰۲۱ منتشر کرد، هیچ اشاره‌ای به تاخیر در عرضه آیفون ۱۳ نشده بود.

با این تفاصیل، می‌توانیم آغاز پیش‌فروش سری آیفون ۱۳ اپل را روز هفدهم سپتامبر (۲۶ شهریور) و فروش رسمی را آخرین جمعه سپتامبر (۲ مهر) در نظر بگیریم.

هنوز جزئیات تایید شده‌ای درباره اعضای این خانواده منتشر نشده است؛ اما می‌توانیم انتظار ملاقات با مدل‌های مینی، معمولی، پرو و پرو مکس را داشته باشیم. البته شاید اپل با تغییر نام این سری به آیفون ۱۲ اس، همه را غافلگیر کند.

از دیگر تغییرات احتمالی باید به ارتقای دوربین عقب، وجود باتری بزرگ‌تر و نرخ رفرش بالاتر اشاره کنیم. درباره زبان طراحی گوشی‌ها، انتظار تغییر عمده‌ای نمی‌رود.

از طرفی، بعید نیست اپل با معرفی و استفاده از چیپ A15 Bionic مهم‌ترین تفاوت گوشی‌های جدید با سری آیفون ۱۲ را رقم بزند.

منبع :makeuseofمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.