تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۰۲
کد خبر : 73358

سری آنر ۷۰؛ از طراحی تا مشخصات و تاریخ ورود به بازار

سری آنر ۷۰؛ از طراحی تا مشخصات و تاریخ ورود به بازار

سری آنر ۷۰؛ از طراحی تا مشخصات و تاریخ ورود به بازارطبق آخرین اطلاعات، گوشی‌های سری جدید آنر ۷۰ – Honor 70، شامل سه مدل خواهد بود که در ادامه از جزئیات طراحی، مشخصات و تاریخ عرضه آن‌ها خواهیم گفت.
آنر..

سری آنر ۷۰؛ از طراحی تا مشخصات و تاریخ ورود به بازار

طبق آخرین اطلاعات، گوشی‌های سری جدید آنر ۷۰ – Honor 70، شامل سه مدل خواهد بود که در ادامه از جزئیات طراحی، مشخصات و تاریخ عرضه آن‌ها خواهیم گفت.

آنر هم‌چنان به رشد خود ادامه می‌دهد و در بازار گوشی‌های هوشمند به جانشینی شایسته برای هواوی تبدیل شده است. اکنون این شرکت برای ورود به خط اول رتبه‌بندی بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی همراه، با حفظ موقعیت خود به گسترش خود در دیگر بازارها نیز ادامه می‌دهد. در این راستا، سری آنر ۷۰ که احتمالا به‌زودی عرضه می‌شود، به تثبیت جایگاه این برند خواهد کرد.

به نقل از این شرکت، Honor 70 در تاریخ ۳۰ می به طور رسمی معرفی خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که این سری شامل سه مدل جدید باشند که علاوه آنر ۷۰ پایه و پرو، احتمالا شاهد عرضه +Honor 70 Pro نیز خواهیم بود. طبق شایعات، آنر ۷۰ با مشخصاتی نظیر نمایشگر ۱۰ بیتی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل، چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۱، باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۶ وات و دوربین سه‌گانه از جمله سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

آنر سری ۷۰؛ از طراحی تا مشخصات و تاریخ ورود به بازار

آنر ۷۰ پرو نیز دیگر محصول این سری خواهد بود که با تجهیز به صفحه‌نمایش ۱۰ بیتی LTPO با وضوح ۲۴۰۰×۱۴۰۰ پیکسل، پردازنده دایمنسیتی ۸۱۰۰، دو سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و فوق عریض، لنز ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو و باتری مشابه با نسخه پایه همراه خواهد بود.

در نهایت، نسخه آنر ۷۰ پرو پلاس را خواهیم داشت که از تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰، در کنار نمایشگر LTPO با رزولوشن ۲۸۰۰×۱۳۰۰ پیکسل، باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ وات و دوربین‌های سه گانه ۵۰+۵۰+۱۲ مگاپیکسلی به ترتیب برای سنسورهای اصلی، فوق عریض و تله فوتو استفاده خواهد کرد.

منبع :gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.