تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
کد خبر : 7566

سریال "معمای شاه" انگلیسی شد/ پرس‌تی‌وی فرانسوی را مسدود کردند

سریال "معمای شاه" انگلیسی شد/ پرس‌تی‌وی فرانسوی را مسدود کردند

سریال “معمای شاه” انگلیسی شد/ پرس‌تی‌وی فرانسوی را مسدود کردند فیسبوک در اقدامی کاملاً ناگهانی و بدون هشدار قبلی، دسترسی به حساب کاربری وب سایت پرس تی‌وی فرانسوی را مسدود کرد؛ ویژه‌های آی‌فیلم، پرس‌تی‌وی و هیسپان‌تی‌وی در دهه‌ فجر اعلام شد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی شبکه‌های برون‌مرزی ویژه‌برنامه‌ها و سریال‌هایی را تدارک دیده است؛ شبکه‌های پرس‌تی‌وی و هیسپان‌تی‌وی به مناسب ۴۱ سالگی انقلاب، برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است. مستند “از ایفل تا آزادی” از محصولات تازه تولید شده شبکه در سال ۲۰۱۹ در دهه فجر روی آنتن خواهد رفت. این مستند به روایت زندگی و خاطرات میشل ستبون عکاس فرانسوی می‌پردازد که در زمان انقلاب سال ۱۳۵۷ ایران با حضور در تهران به ثبت عکس‌هایی از رویدادهای مرتبط با بهمن ۱۳۵۷ پرداخته است.
همچنین مستند “هویدا” که به بررسی زندگی و کارنامه کاری امیرعباس هویدا نخست وزیر دوران حکومت پهلوی پرداخته برای پخش در این ایام در نظر گرفته شده است. مستند “۱۰ دقیقه” و برنامه هفتگی “ایران امروز” نیز به موضوع پیروزی انقلاب اسلامی ا..

سریال "معمای شاه" انگلیسی شد/ پرس‌تی‌وی فرانسوی را مسدود کردند

فیسبوک در اقدامی کاملاً ناگهانی و بدون هشدار قبلی، دسترسی به حساب کاربری وب سایت پرس تی‌وی فرانسوی را مسدود کرد؛ ویژه‌های آی‌فیلم، پرس‌تی‌وی و هیسپان‌تی‌وی در دهه‌ فجر اعلام شد.

سریال "معمای شاه" انگلیسی شد/ پرس‌تی‌وی فرانسوی را مسدود کردند – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی شبکه‌های برون‌مرزی ویژه‌برنامه‌ها و سریال‌هایی را تدارک دیده است؛ شبکه‌های پرس‌تی‌وی و هیسپان‌تی‌وی به مناسب ۴۱ سالگی انقلاب، برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است. مستند "از ایفل تا آزادی" از محصولات تازه تولید شده شبکه در سال ۲۰۱۹ در دهه فجر روی آنتن خواهد رفت. این مستند به روایت زندگی و خاطرات میشل ستبون عکاس فرانسوی می‌پردازد که در زمان انقلاب سال ۱۳۵۷ ایران با حضور در تهران به ثبت عکس‌هایی از رویدادهای مرتبط با بهمن ۱۳۵۷ پرداخته است.

همچنین مستند "هویدا" که به بررسی زندگی و کارنامه کاری امیرعباس هویدا نخست وزیر دوران حکومت پهلوی پرداخته برای پخش در این ایام در نظر گرفته شده است. مستند "10 دقیقه" و برنامه هفتگی "ایران امروز" نیز به موضوع پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ۱۳۵۷ و تأثیرات این انقلاب بر جهان و منطقه خواهند پرداخت. برنامه "راهنمای هنری ایران" نیز به پوشش جشنواره بین‌المللی فیلم، تئاتر و موسیقی فجر پرداخته و رویدادهای مرتبط با این جشنواره ها را منعکس می‌کند.

شبکه هیسپان‌تی‌وی نیز برنامه‌ها و مستندهای شبکه پرس‌تی‌وی به مناسبت دهه فجر را با زبانگردانی اسپانیایی روی آنتن خواهد برد. تهیه و پخش ویژه برنامه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط واحد نیوزروم و تهیه کلیپ‌های متنوع با موضوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن نیز از دیگر برنامه‌های شبکه‌های پرس‌تی‌وی و هیسپان‌تی‌وی برای ایام دهه مبارک فجر است که در هر دو شبکه برای بزرگداشت این مناسبت تدارک دیده شده‌اند.

۱۲ روز، ۱۲ فیلم سینمایی در آی‌فیلم ۲

شبکه آی‌فیلم، از جمعه ۱۱ بهمن، هر روز یک فیلم‌ سینمایی ایرانی برای طرفدارانش در افغانستان و تاجیکستان به نمایش می‌گذارد. کانال آی‌فیلم ۲ از ۱۱ تا ۲۲ بهمن، ۱۲ فیلم سینمایی ایرانی برای مخاطبانش نمایش می‌دهد. این فیلم‌های سینمایی به‌ترتیب عبارتند از: «مهمان مامان»، «مسافران مهتاب»، «اخراجی‌های ۲»، «کانیمانگا»، «خوب، بد، جلف»، «رسوایی ۲»، «عقاب‌ها»، «چند میگیری گریه کنی»، «مرد عوضی»، «ترن»، «خجالت‌نکش» و «تشریفات».

این فیلم‌ها هر روز رأس ساعت ۱۵ به‌وقت تهران، ۱۶ به‌وقت کابل و ۱۶:۳۰ به‌وقت دوشنبه تاجیکستان برای طرفدارانش در افغانستان و تاجیکستان پخش خواهد داد.

بازپخش این آثار در ساعت‌های ۲۱، ۰۳:۰۰ و ۰۹:۰۰ به‌وقت تهران راهی آنتن خواهد شد.

جدول پخش آی‌فیلم در دهه فجر

شبکه آی‌فیلم، به‌مناسبت فرارسیدن دهه فجر، فیلم و سریال‌های ویژه‌ای برای مخاطبانش در هر چهار کانال در نظر گرفته است. کانال فارسی این شبکه سریال‌های "میعاد در سپیده‌دم" و "رنج پنهان" را در دهه فجر نمایش می‌دهد. مجموعه "میعاد در سپیده‌دم" در ردیف ساعت ۱۶ جدول پخش کانال فارسی قرار گرفته است.

همچنین، سریال تلویزیونی "رنج پنهان" به‌کارگردانی بیژن میرباقری، از سه‌شنبه ۱۵ بهمن روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود. آی‌فیلم فارسی فیلم سینمایی "خبرچین" را نیز پنجشنبه ۱۰ بهمن روانه آنتن می‌کند.

کانال آی‌فیلم ۲ مجموعه تلویزیونی "تا صبح" به‌کارگردانی مشترک محمدعلی باشه‌آهنگر و مجید جوانمرد را برای مخاطبانش درنظر گرفته است.

این مجموعه تلویزیونی هر شب ساعت ۲۰ به‌وقت کابل، ۱۹ به‌وقت تهران و ۲۰:۳۰ به‌وقت دوشنبه تاجیکستان پخش می‌شود.

آی‌فیلم ۲ همچنین ۱۲ فیلم سینمایی ایرانی را از ۱۱ بهمن تا ۲۲ بهمن هر روز ساعت ۱۶ به‌وقت کابل و ۱۶:۳۰ به‌وقت دوشنبه برای طرفدارانش در افغانستان و تاجیکستان نمایش خواهد داد.

این فیلم‌های سینمایی به‌ترتیب عبارتند از: "مهمان مامان"، "مسافران مهتاب"، "اخراجی‌های ۲"، "کانی مانگا"، "خوب، بد، جلف"، "رسوایی ۲"، "عقاب‌ها"، "چند می‌گیری گریه کنی"، "مرد عوضی"، "ترن"، "خجالت نکش" و "تشریفات".

کانال عربی آی‌فیلم که هم‌اکنون در حال پخش سریال‌ "در چشم باد" در ساعت ۲۱:۳۰ هر شب است، سریال "نفس" را نیز از ۱۰ بهمن در باکس ساعت ۲۳:۳۰ قرار خواهد داد.

آی‌فیلم انگلیسی نیز در این روزها سریال "معمای شاه" را برای مخاطبانش به نمایش گذاشته است.

آغاز پخش "نفس" با دوبله عربی در آی‌فیلم

مجموعه تلویزیونی "نفس" به‌کارگردانی جلیل سامان، از پنجشنبه ۱۰ بهمن روی آنتن آی‌فیلم عربی می‌رود. پخش سریال "نفس" در کشورهای عرب‌زبان منطقه از پنجشنبه ۱۰ بهمن آغاز می‌شود.

این سریال تاریخی و عاشقانه، در سال ۱۳۹۶ از شبکه سه سیما پخش شد. داستان "نفس" درباره ناهید، دختر دانشجویی است که با روزبه عضو سازمان مجاهدین آشنا می‌شود. در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی‌اش فاش می‌شود… او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده‌ای را پشت سر می‌گذارد.

مسعود رایگان، ژاله صامتی، ساناز سعیدی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری، سودابه بیضایی، رامین راستاد، فاطمه گودرزی، پژمان جمشیدی، هادی حجازی‌فر، هدایت هاشمی و داریوش فرهنگ در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند.

سریال "نفس" هر شب ساعت ۲۳ به‌وقت تهران و ۲۳:۳۰ به‌وقت مکه روانه آنتن آی‌فیلم عربی می‌شود؛ مخاطبان می‌توانند تکرار این سریال را در ساعت‌‌های ۰۵:۰۰، ۱۱ و ۱۷ به‌وقت تهران تماشا کنند.

سریال جدید تلویزیون با بازی حمیدرضا پگاه و نازنین فراهانی + عکساما و اگر برای ساخت داستان "شهید لاجوردی"/ چرا سریال‌های تلویزیون طولانی نمی‌شود؟

حساب کاربری وب سایت پرس‌تی‌وی فرانسوی در فیسبوک مسدود شد

فیسبوک در اقدامی کاملاً ناگهانی و بدون هشدار قبلی، دسترسی به حساب کاربری وب سایت پرس‌تی‌وی فرانسوی را مسدود کرد. شرکت آمریکایی فیسبوک در اقدامی مغایر با اصل آزادی بیان و گردش آزاد اطلاعات، حساب کاربری وب‌سایت پرس‌تی‌وی فرانسوی را برای بار دوم در طی چند هفته اخیر مسدود کرد.

این اقدام در حالی صورت گرفت که میزان بازدید کاربران جهانی از این حساب کاربری در طی چند هفته اخیر و به دلیل پوشش کامل و دقیق از مسائلی همچون ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و اخبار مربوط به جبهه مقاومت به طور قابل‌ توجهی افزایش یافت و به عنوان منبعی برای دریافت اطلاعات دست‌اول برای مخاطبان و رسانه های جهان محسوب می‌شد.

حساب کاربری وب سایت پرس‌تی‌وی فرانسوی در فیسبوک، حدود ۲۵۰ هزار دنبال‌کننده داشت که اکنون از دسترس خارج شده است. بسته شدن حساب‌های کاربری پرس‌تی‌وی فرانسوی موضوع جدیدی نیست و پیشتر نیز شرکت گوگل، حساب کاربری این وب سایت را در یوتیوب مسدود کرده بود. حساب کاربری وب سایت پرس تی‌وی فرانسوی در فیسبوک مسدود شد.

فیسبوک در اقدامی کاملاً ناگهانی و بدون هشدار قبلی، دسترسی به حساب کاربری وب سایت پرس تی‌وی فرانسوی را مسدود کرد.

بسته شدن حساب‌های کاربری پرس‌تی‌وی فرانسوی موضوع جدیدی نیست و پیشتر نیز شرکت گوگل، حساب کاربری این وب سایت را در یوتیوب مسدود کرده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.