تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
کد خبر : 12772

سریال‌های جدید آی‌فیلم/ از "راه‌ دررو" سعید آقاخانی تا "ساختمان پزشکان" به زبان عربی

سریال‌های جدید آی‌فیلم/ از "راه‌ دررو" سعید آقاخانی تا "ساختمان پزشکان" به زبان عربی

سریال‌های جدید آی‌فیلم/ از “راه‌ دررو” سعید آقاخانی تا “ساختمان پزشکان” به زبان عربی “ساختمان پزشکان” که عربی شد، “بچه‌مهندس” به افغانستان رسید و “راه دررو”، “خانه بی‌پرنده” و “تا رهایی” با زبان فارسی پخش می‌شود. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، “راه در رو” نام سریالی است که سعید آقاخانی کارگردانی کرده است و از دوشنبه ۱۲ اسفندماه پخش خودش را از شبکه آی‌فیلم آغاز می‌کند. سریال “راه دررو” محصول گروه فیلم و سریال شبکه ۳ سیما، در ۱۵ قسمت برای آی‌فیلمی‌ها پخش می‌شود.
“راه دررو” نوروز سال ۱۳۹۰ از شبکه ۳ سیما پخش شد و نگارش آن را مصطفی کیایی بر عهده داشته است. این سریال داستان فردی به نام فرشاد امیری است که به همراه سمیرا همسرش و خواهرش گلرخ در خانه‌ای اجاره‌ای زندگی می‌کنند. مشکلات مالی فرشاد که به خاطر ماجرایی کلاهبرداری برایش به جا مانده او را در مخمصه‌ای می‌اندازد و گره‌های داستان را سبب می‌شود.
مهران غفوریان، مرجانه گلچین، سعید آقاخانی، یوسف تیموری، رضا نیکخواه، امیر غفارمنش، جلیل فرجاد، روشنک عجمیان، حلیمه سعیدی، احمد پورمخبر، محسن کیایی، مونا بیگی و مینا کریمی ج..

سریال‌های جدید آی‌فیلم/ از "راه‌ دررو" سعید آقاخانی تا "ساختمان پزشکان" به زبان عربی

"ساختمان پزشکان" که عربی شد، "بچه‌مهندس" به افغانستان رسید و "راه دررو"، "خانه بی‌پرنده" و "تا رهایی" با زبان فارسی پخش می‌شود.

سریال‌های جدید آی‌فیلم/ از "راه‌ دررو" سعید آقاخانی تا "ساختمان پزشکان" به زبان عربی – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، "راه در رو" نام سریالی است که سعید آقاخانی کارگردانی کرده است و از دوشنبه ۱۲ اسفندماه پخش خودش را از شبکه آی‌فیلم آغاز می‌کند. سریال "راه دررو" محصول گروه فیلم و سریال شبکه ۳ سیما، در ۱۵ قسمت برای آی‌فیلمی‌ها پخش می‌شود.

"راه دررو" نوروز سال ۱۳۹۰ از شبکه ۳ سیما پخش شد و نگارش آن را مصطفی کیایی بر عهده داشته است. این سریال داستان فردی به نام فرشاد امیری است که به همراه سمیرا همسرش و خواهرش گلرخ در خانه‌ای اجاره‌ای زندگی می‌کنند. مشکلات مالی فرشاد که به خاطر ماجرایی کلاهبرداری برایش به جا مانده او را در مخمصه‌ای می‌اندازد و گره‌های داستان را سبب می‌شود.

مهران غفوریان، مرجانه گلچین، سعید آقاخانی، یوسف تیموری، رضا نیکخواه، امیر غفارمنش، جلیل فرجاد، روشنک عجمیان، حلیمه سعیدی، احمد پورمخبر، محسن کیایی، مونا بیگی و مینا کریمی جبلی بازیگران این مجموعه‌اند. "راه دررو" به‌کارگردانی سعید آقاخانی، قرار است از دوشنبه هر شب ساعت ۱۹ روی آنتن پخش قرار بگیرد؛ تکرار آن نیز در ساعت‌های ۳ و ۱۱ روز بعد قابل مشاهده است.

سریال دیگری که این شبکه در بخش عربی خودش روی آنتن برده، "ساختمان پزشکان" است. مجموعه تلویزیونی طنز "ساختمان پزشکان" با دوبله عربی در جدول پخش کانال عربی آی‌فیلم قرار گرفت. این سریال تلویزیونی هرشب ساعت ۱۹ به‌وقت مکه و ۱۹:۳۰ به‌وقت تهران پخش می‌شود.

این سریال به زندگی پر دردسر «نیما افشار» روانپزشک می‌پردازد؛ او در میان مشکلاتش با بیماران مختلف و گرفتاری‌های مالی ناشی از پرداخت اجاره خانه، اقساط مختلف، مهریه همسر سابقش، تلاش دائمی برای حفظ آرامش و صلح بین خانواده و در نهایت کم‌هوشی منشی‌اش دست‌و‌پنجه نرم می‌کند.

بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، هومن برق‌نورد، شقایق دهقان، فرناز رهنما، پروین قائم‌مقامی، نعیمه نظام‌دوست، مونا فرجاد، رضا کریمی، اصغر حیدری، مجید شهریاری، مهدی محمدزاده، مرجان سپهری، هوشنگ حریرچیان، محمد شیری، امید روحانی و سیروس ابراهیم‌زاده در این مجموعه طنز ایفای نقش کرده‌اند. "ساختمان پزشکان" به کارگردانی سروش صحت تولید شده است و شبکه آی‌فیلم دوبله عربی آن را برعهده داشته است.

سریال جدید آی فیلم عربی هر شب ساعت ۱۹:۳۰ راهی آنتن می‌شود و در ساعت‌های ۰۱:۳۰، ۰۷:۳۰ و ۱۳:۳۰ روز بعد بازپخش خواهد شد.

"خانه بی‌پرنده" سریال دیگری است که از امشب برای مخاطبانش در سراسر کشور پخش می‌شود. این سریال را کاظم معصومی برای گروه فیلم و سریال شبکه تهران کارگردانی کرده، قرار است هر روز ساعت ۱۸ روی آنتن برود. "خانه بی‌پرنده" داستانی اجتماعی‌خانوادگی را روایت می‌کند. دختری به نام زهرا در دو سالگی در آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران مفقود می‌شود. مفقودشدن این دختر، زندگی پدر و مادر او را سال‌ها تحت‌تأثیر خود قرار می‌دهد. آنها در طول این سال‌ها به دنبال یافتن فرزند خودند، اما نتیجه نمی‌گیرند. تا اینکه پس از ۲۷ سال ناگهان دخترشان پیدا می‌شود. با ورود دختر زندگی این زوج سالخورده آرام آرام رنگ‌وبویی دیگر می‌گیرد.

در این سریال روناک یونسی، سعید نیکپور، آهو خردمند، شهروز ابراهیمی، اسماعیل خلج، محمد ابهری، جعفر دهقان، پیام اسکندری، کاظم افرندنیا، صدرالدین حجازی، محمد حاتمی، ساقی زینتی، کامران فیوضات، مینا نوروزی، میثاق جمشیدی، لاچین دربندی، سوگل طهماسبی، سامیه لک و… هنرنمایی کرده‌اند. "خانه بی‌پرنده" رأس ساعت ۱۸ هر روز روی آنتن می‌رود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۲:۰۰ و ۱۰ روز بعد خواهد بود.

پخش مجموعه تلویزیونی "تا رهایی" به کارگردانی حسین تبریزی از چهارشنبه ۱۴ اسفند در آی‌فیلم آغاز خواهد شد. در خلاصه داستان این سریال به قلم فلورا سام آمده است: چمدان حاوی مدارک و قرص‌های روانگردان محمودی با چمدان دیگری عوض می‌شود، باند قاچاقی که انتقال این محموله را طرح‌ریزی کرده، درصدد برمی‌آید با فرستادن نفوذی به نام ابی چمدان را بازپس بگیرند، اما… .

سعید نیک‌پور، پویا امینی، مریم بوبانی، ،حسن جوهرچی، شیوا خسرومهر، مریم خدارحمی، جعفر دهقان، مهدی سلوکی،مهدی صبائی، شهرام عبدلی، کیوان محمود‌نژاد و روناک یونسی در این مجموعه نقش‌آفرینی کرده‌اند. "تا رهایی" محصول سال ۱۳۸۸ است اما نخستین پخش آن در سال ۱۳۹۰ در شبکه یک صورت گرفت.

بینندگان آی‌فیلم فارسی، این سریال را از چهارشنبه ۱۴ اسفند، هر روز ساعت ۱۶ به تماشا خواهند نشست. تکرار سریال نیز در ساعت‌های ۰۰:۰۰ و ۰۸:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

ادامه طرح آموزش تلویزیونی در ماه مبارک رمضان ۱۳۹۹/ پاسخ زنده معلمان به سؤالات درسی دانش‌آموزاناسطوره‌های سینمای کمدی در "طنزپیشگان"/ شاهکار چارلی چاپلین در تلویزیون + فیلمشروع هفته دوم فیلم‌های سینمایی تلویزیون/ از "لیلی‌با من است" تا "یک دماغ ناقابل" با مردم

آی‌فیلم فصل اول سریال پرمخاطب "بچه مهندس" را برای طرفدارانش در افغانستان و تاجیکستان (کانال آی‌فیلم ۲) پخش می‌کند. ساناز سعیدی، بهناز جعفری، بهاره رهنما، برزو ارجمند، پرویز پورحسینی، سوگل طهماسبی، نفیسه روشن، محمد کاسبی، اندیشه فولادوند و کریم اکبری مبارکه بازیگران اصلی این سریال تلویزیونی‌اند.

داستان "بچه مهندس" در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی پسری به اسم «جواد جوادی» است که در کودکی رها شده است و در پرورشگاه بزرگ می‌شود؛ فصل اول، کودکی جواد را با بازی یونا تدین روایت می‌کند.

"بچه مهندس" هر روز ساعت ۱۶ به‌وقت تهران، ۱۷ به‌وقت کابل و ۱۷:۳۰ به‌وقت دوشنبه تاجیکستان روانه آنتن می‌شود و در سه نوبت با فاصله ۶ ساعت بازپخش خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.