تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۶:۰۵
کد خبر : 42253

سرپرست دفتر حفاظت و احیای تالاب‌ها منصوب شد

سرپرست دفتر حفاظت و احیای تالاب‌ها منصوب شد

سرپرست دفتر حفاظت و احیای تالاب‌ها منصوب شد در حکمی از سوی احمد رضا لاهیجان زاده، – معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست – آرزو اشرفی زاده به عنوان سرپرست دفتر حفاظت و احیای تالاب..

سرپرست دفتر حفاظت و احیای تالاب‌ها منصوب شد

سرپرست دفتر حفاظت و احیای تالاب‌ها منصوب شد

در حکمی از سوی احمد رضا لاهیجان زاده، – معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست – آرزو اشرفی زاده به عنوان سرپرست دفتر حفاظت و احیای تالاب‌ها منصوب شد.

به گزارش ایسنا در حکم آرزو اشرافی زاده آمده است: «با عنایت به دانش، تجارب و سوابق ارزشمند سرکارعالی و پیرو ماموریت بلند مدت آقای دکتر مسعود باقرزاده کریمی برای خدمت در وزارت نیرو و موافقت شفاهی ریاست محترم سازمان ، به عنوان سرپرست دفتر حفاظت و احیای تالاب‌ها منصوب می‌شوید.

مقتضی است در چارچوب وظایف، سیاست‌ها و تکالیف سازمان در حوزه بسیار با اهمیت تالاب‌ها و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های کارشناسی و توان علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها و به منظور نیل به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی حداکثر اهتمام و تلاش خود را مبذول نمایید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و الطاف لایزال الهی در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، آرزو اشرفی زاده پیش از این به عنوان معاون دفتر حفاظت و احیای تالاب ها مشغول فعالیت بود.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.