تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۱۹
کد خبر : 51854

سرویس یاهو موبایل از دسترس خارج شد

سرویس یاهو موبایل از دسترس خارج شد

سرویس یاهو موبایل از دسترس خارج شد همانطور که احتمالاً می‌دانید یاهو موبایل یک اپراتور مجازی شبکه موبایل (MNVO) است که سرویس‌های موبایلی اپراتور ورایزن را می‌فروشد. ورایزن ماه گذشته اعلام کرد که گروه مدیای خود را که شامل AOL و برندهای یاهو می‌شود می‌فروشد. حالا در نتیجه‌ی این اقدام، شبکه یاهو موبایل قطع شده است. البته این شبکه، یک شبکه گسترده نبود و دستگاه‌های محدودی از آن پشتیبانی می‌کردند. وب‌سایت یاهو موبایل در توضیح این اتفاق نوشته است: ورایزن تصمیم گرفته تا برندهای یاهو را به‌طور جداگانه بفروشد و به همین‌خاطر است که یاهو موبایل متوقف شده است.
مطالب مرتبط: ورایزن ای او ال و یاهو را به نصف قیمت فروخته است
ورایزن سرویس اینترنت ۵G خانگی خود را به ششمین شهر ایالات متحده منتقل می‌کند
مشترکین یاهو موبایل، تا تاریخ ۳۱ آگوست فرصت خواهند داشت تا شماره‌های موبایل خود را به یک اپراتور دیگر منتقل کنند. البته مشتریان می‌توانند از تاریخ ۱۶ ژوئن به مدت یک ماه دیگر، اشتراک خود را تمدید کنند؛ اما بعد از یک ماه، سرویس‌‌دهی قطع خواهد شد. اکانت‌های AutoPay هم فقط تا تاریخ ۱۶ جولای امکان تمدید خواهن..

سرویس یاهو موبایل از دسترس خارج شد

همانطور که احتمالاً می‌دانید یاهو موبایل یک اپراتور مجازی شبکه موبایل (MNVO) است که سرویس‌های موبایلی اپراتور ورایزن را می‌فروشد. ورایزن ماه گذشته اعلام کرد که گروه مدیای خود را که شامل AOL و برندهای یاهو می‌شود می‌فروشد. حالا در نتیجه‌ی این اقدام، شبکه یاهو موبایل قطع شده است. البته این شبکه، یک شبکه گسترده نبود و دستگاه‌های محدودی از آن پشتیبانی می‌کردند. وب‌سایت یاهو موبایل در توضیح این اتفاق نوشته است: ورایزن تصمیم گرفته تا برندهای یاهو را به‌طور جداگانه بفروشد و به همین‌خاطر است که یاهو موبایل متوقف شده است.

مطالب مرتبط:

  • ورایزن ای او ال و یاهو را به نصف قیمت فروخته است

  • ورایزن سرویس اینترنت ۵G خانگی خود را به ششمین شهر ایالات متحده منتقل می‌کند

مشترکین یاهو موبایل، تا تاریخ ۳۱ آگوست فرصت خواهند داشت تا شماره‌های موبایل خود را به یک اپراتور دیگر منتقل کنند. البته مشتریان می‌توانند از تاریخ ۱۶ ژوئن به مدت یک ماه دیگر، اشتراک خود را تمدید کنند؛ اما بعد از یک ماه، سرویس‌‌دهی قطع خواهد شد. اکانت‌های AutoPay هم فقط تا تاریخ ۱۶ جولای امکان تمدید خواهند داشت.

البته ورایزن یک شبکه مجازی دیگری به نام Visible هم دارد که بر پایه همان زیرساخت‌های یاهو موبایل اجرا می‌شود؛ بنابراین دستگاه‌هایی که از یاهو موبایل پشتیبانی می‌کردند، امکان اجرا روی Visible را هم خواهند داشت.

یاهو موبایل در وب‌سایت خود گفته است که کاربران ۶۰ روز بعد از بسته شدن اکانت‌شان فرصت دارند تا شماره‌های خود را انتقال دهند، اما توصیه ما این است که زودتر نسبت به این کار اقدام کنید. همچنین برای مشاهده نحوه انتقال شماره‌ها، می‌توانید به وب‌سایت یاهو موبایل مراجعه کنید.

منبع: GSMArena

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.