تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۳:۵۴
کد خبر : 52069

سرویس های تیکتد اسپیس و سوپر فالوو توییتر به طور آزمایشی در دسترس کاربران قرار می گیرد

سرویس های تیکتد اسپیس و سوپر فالوو توییتر به طور آزمایشی در دسترس کاربران قرار می گیرد

سرویس های تیکتد اسپیس و سوپر فالوو توییتر به طور آزمایشی در دسترس کاربران قرار می گیرد توییتر در حال طراحی و معرفی ویژگی‌های سوپر فالوو (Super Follows) و تیکتد اسپیس (Ticketed Spaces) به طور محدود است. قرار است این سرویس‌ها به طور آزمایشی و محدود در دسترس کاربران قرار گیرد و کاربرانی که در ایالات متحده آمریکا از توییتر استفاده می‌کنند، می‌توانند برای هر برنامه به طور جداگانه از طریق برنامه تلفن همراه توییتر درخواست دهند. سوپر فالوو تنها مختص به کاربران سیستم عامل آی او اس است، در حالی که تیکتد اسپیس در هر دو سیستم عامل آی او اس و اندروید در دسترس هستند.
توییتر گروه کوچکی از کاربران را برای آزمایش ویژگی‌های جدید کسب درآمد خود، که هر دو در اوایل سال جاری اعلام شده بودند، انتخاب خواهد کرد. ویژگی سوپر فالوو به کاربران امکان می‌دهد ماهانه ۲٫۹۹، ۴٫۹۹ دلار یا ۹٫۹۹ دلار برای دسترسی به محتوای اختصاصی هزینه پرداخت کنند. تیکتد اسپیس نیز به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا برای دسترسی به یکی از روم‌های صوتی اجتماعی توییتر بین ۱ تا ۹۹۹ دلار هزینه پرداخت کنند و این ویژگی‌های اضافی مانند تنظیم سقف انداز..

سرویس های تیکتد اسپیس و سوپر فالوو توییتر به طور آزمایشی در دسترس کاربران قرار می گیرد

توییتر در حال طراحی و معرفی ویژگی‌های سوپر فالوو (Super Follows) و تیکتد اسپیس (Ticketed Spaces) به طور محدود است. قرار است این سرویس‌ها به طور آزمایشی و محدود در دسترس کاربران قرار گیرد و کاربرانی که در ایالات متحده آمریکا از توییتر استفاده می‌کنند، می‌توانند برای هر برنامه به طور جداگانه از طریق برنامه تلفن همراه توییتر درخواست دهند. سوپر فالوو تنها مختص به کاربران سیستم عامل آی او اس است، در حالی که تیکتد اسپیس در هر دو سیستم عامل آی او اس و اندروید در دسترس هستند.

توییتر گروه کوچکی از کاربران را برای آزمایش ویژگی‌های جدید کسب درآمد خود، که هر دو در اوایل سال جاری اعلام شده بودند، انتخاب خواهد کرد. ویژگی سوپر فالوو به کاربران امکان می‌دهد ماهانه ۲٫۹۹، ۴٫۹۹ دلار یا ۹٫۹۹ دلار برای دسترسی به محتوای اختصاصی هزینه پرداخت کنند. تیکتد اسپیس نیز به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا برای دسترسی به یکی از روم‌های صوتی اجتماعی توییتر بین ۱ تا ۹۹۹ دلار هزینه پرداخت کنند و این ویژگی‌های اضافی مانند تنظیم سقف اندازه کاربران موجود در هر روم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کاربران با بررسی گزینه جدید کسب درآمد در نوار کناری برنامه تلفن همراه، می‌توانند ببینند که آیا واجد شرایط درخواست هستند یا خیر.

مطالب مرتبط:

  • به روزرسانی جدید توییتر برای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ عرضه شد

  • توییتر به جای ارائه خدمات پولی، به بیت کوین علاقه مند است

  • توییتر ری‌اکشن‌های بیشتری برای واکنش به توییت‌ها اضافه می‌کند

شرکت‌کنندگان در گروه آزمون پس از هزینه‌ای که سیستم پرداخت سیستم عامل آی او اس و یا اندروید برای خرید‌های درون برنامه‌ای می‌گیرد، در ابتدا ۹۷ درصد از پولی را که با تیکتد اسپیس یا سوپر فالوو کسب می‌کنند، پس انداز می‌کنند. اگر کاربر در مجموع ۵۰ هزار دلار در هر دو سیستم درآمد کسب کند، حق کمیسیون توییتر از ۳ درصد به ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

این تقسیم زودهنگام و بسیار سخاوتمندانه درآمد از ماه پیش در تیکتد اسپیس اضافه شده است. امروز، مدیر ارشد محصولات این شرکت یعنی استر کرافورد در توئیتر خود نوشت:

ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که افراد تازه کار و در حال ظهور قادر به کسب درآمد هستند، به همین دلیل از ابتدا واجد شرایط گزینه‌های بیشتری برای به دست آوردن سهم بیشتر هستند. . . . درآمد بیش از ۵۰ هزار دلار از سوپر فالوو و تیکتد اسپیس نشان می‌دهد که از این ویژگی‌ها استفاده مناسبی خواهند کرد و به کاربران کمک می‌کنند تا دیده شوند.

کمیسیون ۲۰ درصدی توییتر کمتر از برخی از پلتفرم‌های اشتراک است. سرویس ویدیویی متعلق به آمازون یعنی توییچ ۵۰ درصد از درآمد کاربران را از آن خود می‌کند و یوتیوب ۳۰ درصد از حق عضویت را دریافت می‌کند. این هزینه با ۲۰ درصد برخی سایت‌های دیگر نیز متناسب است، اما نسبت به کارمزد ۱۰ درصدی خبرنامه سابستک یا نرخ پایه ۵ درصدی پلتفرم عضویت پیتریان به میزان قابل توجهی بالاتر است، اگرچه هر دو سرویس به هزینه پرداخت اضافی نیاز دارند.

در حالی که فیس بوک سرویس اشتراکی را در سال ۲۰۱۸ معرفی کرد، گفته است تا سال ۲۰۲۳ هیچ کارمزدی (به جز هزینه‌های خرید درون برنامه‌ای اپل و گوگل) دریافت نمی‌کند.

منبع: The Verge

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.