تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۵:۴۲
کد خبر : 56714

سرویس فیتنس پلاس اپل برای ۱۵ کشور دیگر عرضه خواهد شد

سرویس فیتنس پلاس اپل برای ۱۵ کشور دیگر عرضه خواهد شد

سرویس فیتنس پلاس اپل برای ۱۵ کشور دیگر عرضه خواهد شدسرویس فیتنس پلاس اپل – +Apple Fitness در ۱۵ کشور دیگر در دسترس خواهد بود و همچنین می‌تواند با استفاده از Share Play ورزش گروهی را ارائه کند.
اپل در ..

سرویس فیتنس پلاس اپلسرویس فیتنس پلاس اپل برای ۱۵ کشور دیگر عرضه خواهد شد

سرویس فیتنس پلاس اپل – +Apple Fitness در ۱۵ کشور دیگر در دسترس خواهد بود و همچنین می‌تواند با استفاده از Share Play ورزش گروهی را ارائه کند.

اپل در حین رویداد کالیفرنیا استریمینگ اعلام کرد که سرویس فیتنس پلاس این شرکت تا پایان سال جاری میلادی در ۱۵ کشور دیگر عرضه خواهد شد. این ۱۵ کشور شامل اتریش، برزیل، کلمبیا، فرانسه، آلمان، اندونری، ایتالیا، مالزی، مکزیک، پرتغال، روسیه، عربستان سعودی، اسپانیا، سوئیس و امارات متحده عربی می‌شوند.

این سرویس پیشتر در آمریکا، بریتانیا، استرالیا، کانادا، ایرلند و نیوزلند ارائه شده بود.

مدیتیشن هدایت شده و پیلاتس در سرویس فیتنس پلاس اپل

اپل می‌خواهد با استفاده از SharePlay قابلیت ورزش گروهی را به فیتنس پلاس اضافه کند تا کاربران بتوانند در گروه‌های ۳۲ نفره و با هدف حفظ انگیزه با همدیگر ورزش کنند. Jay Blanhnik، مدیر ارشد بخش فناوری‌های فیتنس اپل در این رابطه گفت:

اگر تازه می‌خواهید ورزش کردن را شروع کنید، چیز جدیدی را امتحان کنید یا اینکه تمرین‌های ذهن و بدن خود را تغییر دهید، تیم مربیان فوق‌العاده اپل فیتنس پلاس منتظر شما هستند. +Fitness به کاربران اجازه می‌دهد سبک زندگی سالم‌تری را دنبال کنند. ما خیلی خوشحالیم که توانسته‌ایم تمرین‌های ورزشی جدیدی را برای کاربران به ارمغان بیاوریم.

مدیتیشن هدایت شده از جمله ورزش‌های جدید اضافه شده به +Fitness است که می‌تواند به کاربران کمک کند سطح استرس روزانه خود را کاهش دهند، حس آگاهی عمیق‌تری به دست آورند و در مواجه با چالش‌های زندگی مقاوم‌تر شوند.

کاربران می‌توانند از میان ۹ تم مختلف مدیتیشن هدایت شده گزینه مورد نظر خود را برای تمرین ویدیویی انتخاب کنند. این حالت‌های مختلف هدف، مهربانی، سپاس‌گزاری، آگاهی، خلافیت، خرد، آرامش، تمرکز و تاب آوری نام دارند. هر جلسه تمرین ۵، ۱۰ یا ۲۰ دقیقه طول خواهد کشید.

علاوه بر کلاس‌های ویدیویی، هر هفته جلسه مدیتیشن به صورت صوتی در برنامه Mindfulness اپل واچ بارگذاری خواهد شد تا کاربران بتوانند هر وقت و هرکجا که می‌خواهند از مدیتیشن هدایت شده لذت ببرند.

همچنین شاهد اضافه شدن پیلاتس به عنوان یک ورزش کم فشار به سرویس فیتس پلاس اپل خواهیم بود. پیلاتس به کاربران کمک می‌کند تا قدرت و انعاف بدنی خود را بهبود ببخشند. تمامی جلسات تمرینی پیلاتس ۱۰، ۲۰ و ۳۰ دقیقه‌ای خواهند بود.

منبع :۹to5macمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.