تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
کد خبر : 52930

سرویس تیک تاک رزومه برای افراد جویای کار معرفی شد

سرویس تیک تاک رزومه برای افراد جویای کار معرفی شد

سرویس تیک تاک رزومه برای افراد جویای کار معرفی شددر زمانی نه چندان دور، مایکروسافت در تلاش بود تا تیک تاک را خریداری کند و در آن زمان این معامله فوق العاده عجیب به نظر می‌رسید. این موضوع به دلیل عدم تطابق سیاست‌های بهره وری و سرگرمی این دو شرکت بود. به نظر می‌رسد پس از رونمایی تیک تاک از سرویس تیک تاک رزومه که برای رقابت با لینکدین عرضه شده است، فقط ۶ ماه طول می‌کشد تا همه چیز در مورد شدت رقابت این دو کمپانی روشن شود.
در یک اطلاعیه مطبوعاتی، تیک تاک خاطرنشان کرده است که به منظور افزایش شغل و همچنین انتشار محتوای خلاق مرتبط با شغل‌های مختلف، معتقد است که این فرصت را دارد تا با افزایش سودمندی پلتفرم به عنوان کانال استخدامی، کمکی به کاربران تیک تاک جویای کار کرده باشد.
تیک تاک رزومه یک برنامه آزمایشی است که برای ادامه و گسترش سرویس تیک تاک به عنوان کانال جدیدی برای استخدام و شغل‌یابی طراحی شده است. تیک تاک با شرکت‌های منتخب همکاری کرده اند و از جویندگان کار دعوت می‌کنند تا با یک ویدیوی تیک تاک برای ورود به شرکت‌هایی مانند چیپوتل، تارگت، دبلیو دبلیو‌ای، یوگا، اسپاتیفای، کنترا، موورز پلاس ش..

سرویس تیک تاک رزومه برای افراد جویای کار معرفی شد

در زمانی نه چندان دور، مایکروسافت در تلاش بود تا تیک تاک را خریداری کند و در آن زمان این معامله فوق العاده عجیب به نظر می‌رسید. این موضوع به دلیل عدم تطابق سیاست‌های بهره وری و سرگرمی این دو شرکت بود. به نظر می‌رسد پس از رونمایی تیک تاک از سرویس تیک تاک رزومه که برای رقابت با لینکدین عرضه شده است، فقط ۶ ماه طول می‌کشد تا همه چیز در مورد شدت رقابت این دو کمپانی روشن شود.

در یک اطلاعیه مطبوعاتی، تیک تاک خاطرنشان کرده است که به منظور افزایش شغل و همچنین انتشار محتوای خلاق مرتبط با شغل‌های مختلف، معتقد است که این فرصت را دارد تا با افزایش سودمندی پلتفرم به عنوان کانال استخدامی، کمکی به کاربران تیک تاک جویای کار کرده باشد.

تیک تاک رزومه یک برنامه آزمایشی است که برای ادامه و گسترش سرویس تیک تاک به عنوان کانال جدیدی برای استخدام و شغل‌یابی طراحی شده است. تیک تاک با شرکت‌های منتخب همکاری کرده اند و از جویندگان کار دعوت می‌کنند تا با یک ویدیوی تیک تاک برای ورود به شرکت‌هایی مانند چیپوتل، تارگت، دبلیو دبلیو‌ای، یوگا، اسپاتیفای، کنترا، موورز پلاس شیکرس و بسیاری دیگر درخواست دهند.

از داوطلبان علاقمند درخواست می‌شود تا مهارت‌ها و تجربیات خود را به طور خلاقانه و معتبر به نمایش بگذارند و هنگام انتشار رزومه ویدئویی خود در تیک تاک، از هشتگ تیک تاک رزومه در عنوان خود استفاده کنند.

مطالب مرتبط:

  • تیک تاک قابلیت جدید جامپ را برای افزودن اپلیکیشن‌ها به ویدیوها معرفی کرد

  • تیک تاک برای جلوگیری از گسترش خشونت، برخی از حساب های میانمار را بست

  • تیک تاک به دلیل شکایت در زمینه حریم خصوصی، ۹۲ میلیون دلار پرداخت کرد

نیک‌تران، رئیس بازاریابی جهانی در تیک تاک، گفت:

تیک تاک رزومه رسماً برای تمام کاربران تیک تاک قابل استفاده است و تیک تاک رزومه‌های ویدیویی را می‌پذیرد. ما مشتاق هستیم که می‌توانیم با تحسین برانگیزترین و برند‌های در حال ظهور در سراسر جهان شریک شویم تا راهی جدید برای متقاضیان کار برای نمایش تجربیات و مهارت‌های خود به روش‌های خلاقانه و معتبر ارائه می‌دهیم. هشتک کریر تاک در حال حاضر یک فرهنگ پر طرفدار در پلتفرم ما است و ما مشتاقیم تا ببینیم چگونه کاربران این پلتفرم تیک تاک رزومه را می‌پذیرند.

کایلا دیکسون، مدیر بازاریابی در تیک تاک، گفت:

تیک تاک رزومه گسترش برنامه سفیران کالج تیک تاک است، جایی که ما قبلا صد‌ها دانشجوی دانشگاه را به عنوان نمایندگان برند دانشگاه مشغول به کار کردیم. مانند بسیاری، دانشجویان تحت تأثیر همه‌گیری ویروس کرونا قرار گرفتند و یک اقدام انعطاف پذیر و بی‌دریغ از خود نشان داده اند که واقعا الهام بخش است. ما بسیار خوشحالیم که به دانشجویان و جویندگان کار در همه جا کمک کرده‌ایم.

از تیک تاک رزومه را می‌توانید در برنامه تیک تاک از طریق هشتگ تیک تاک رزومه و در سایت تیک تاک استفاده کنید. از داوطلبان دعوت می‌شود تا هنگام درخواست شغل، نمونه‌هایی از رزومه‌های ویدیویی برجسته تیک تاک، پروفایل سازندگان تیک تاک که محتوای مرتبط با شغل مورد نظر را ایجاد کرده اند، مطالعه کنند و فیلم‌ها را برای مشاغل انتخاب شده ارسال کنند.

صفحه وب این سرویس از طریق تعدادی از ورودی‌ها از جمله صفحه تیک تاک دیسکاور قابل دسترسی خواهد بود. البته این سرویس فعلاً فقط برای کاربران ایالات متحده آمریکا در دسترس است.

منبع: MS Power User

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.