تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۷:۳۰
کد خبر : 69299

سرور اختصاصی و سرور مجازی ایران را با تخفیف ویژه و فضای بکاپ رایگان از ماهان سرور بخواهید

سرور اختصاصی و سرور مجازی ایران را با تخفیف ویژه و فضای بکاپ رایگان از ماهان سرور بخواهید

سرور اختصاصی و سرور مجازی ایران را با تخفیف ویژه و فضای بکاپ رایگان از ماهان سرور بخواهیدبا خرید سرور اختصاصی و سرور مجازی ایران از ماهان سرور می‌توانید از قیمتی بسیار مناسب با تخفیف ویژه، فضای بکاپ ر..

سرور اختصاصی و سرور مجازی ایران را با تخفیف ویژه و فضای بکاپ رایگان از ماهان سرور بخواهید

با خرید سرور اختصاصی و سرور مجازی ایران از ماهان سرور می‌توانید از قیمتی بسیار مناسب با تخفیف ویژه، فضای بکاپ رایگان و مزایای دیگر بهره‌مند شوید.

سرور مجازی یا وی پی اس (VPS)، مخفف عبارت Virtal Private Server است که بخشی از یک سرور اختصاصی کامل محسوب می‌شود و معمولا هزینه خرید آن نسبت به سرور اختصاصی کمتر است. از سرورهای مجازی می‌توان برای مقاصد زیادی استفاده کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میزبانی تعدادی سایت با مصرف متوسط یا یک وبسایت نسبتا پرمصرف
  • استفاده برای وب سرویس‌هایی مانند میل سرور و دیتابیس سرور
  • استفاده برای کنترل یا بهبود عملکرد سیستم
  • استفاده به عنوان عامل ارتباط ثانویه و رمزنگاری اطلاعات
  • استفاده برای خدمات سایت‌هایی که ایران را تحریم کرده‌اند
  • استفاده برای انجام کارهایی که به اینترنت پرسرعت با ترافیک بالا نیاز دارند

سرورهای مجازی بر اساس نوع سیستم عامل، مدل مجازی‌سازی و تکنولوژی آن به چند دسته مانند سرور مجازی لینوکس، سرور مجازی ویندوز، سرور مجازی اشتراکی و سرور مجازی ابری تقسیم می‌شوند. اما سرور مجازی دقیقا چیست؟

تصور کنید شما یک واحد در ساختمان را خریداری یا اجاره می‌کنید. در این صورت تمام فضای این واحد در اختیار شما است، اما راهرو، آسانسور و برخی قسمت‌های دیگر ساختمان به صورت اشتراکی خواهد بود. سرور مجازی یا VPS نیز در واقع قسمت کوچکی از یک سرور است که تمام فضای آن به صورت اختصاصی در اختیار شما قرار می‌گیرد، اما شبکه و دسترسی به سرور به صورت اشتراکی است. به بیان ساده‌تر، سرور مجازی قسمتی از منابع یک سرور اختصاصی است که سیستم عامل و برنامه‌های خود را به صورت مجازی روی آن اجرا می‌کنید.

سرور مجازی ایران

سرور مجازی ایران یکی از انواع این سرورهای مجازی است که سرعت شبکه در اتصال به آن نسبت به خارج از ایران بسیار بالاتر است. همچنین هزینه تهیه سرور مجازی ایران نسبت به سرورهای مجازی خارج از ایران مناسب‌تر خواهد بود. پایداری و در دسترس بودن، انعطاف‌پذیری و بهینه بودن سئو از دیگر مزایای سرور مجازی ایران محسوب می‌شوند.

اما حالا که تا حدودی با تعریف و جزئیات سرور مجازی آشنا شدید، قصد داریم یکی از بهترین ارائه‌دهندگان سرورهای مجازی ایران و همچنین سرور اختصاصی یعنی ماهان سرور را به شما معرفی کنیم و نگاهی به مزایا و خدمات آنها بیندازیم. شرکت اندیشه سبز ماهان، از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را با نام تجاری ماهان سرور آغاز کرد. این شرکت با بهره‌مندی از بهترین سرورهای داخل ایران و خارج از کشور، سخت افزار قدرتمند و شبکه‌ای امن، به دنبال ارائه بهترین خدمات با بالاترین سرعت و کمترین قطعی به مشتریان خود است. سرویس‌های میزبانی وب، سرور مجازی ایران، فرانسه، هلند، آلمان و همچنین سرور اختصاصی ایران، آمریکا، هلند، فرانسه و آلمان از جمله خدمات ماهان سرور محسوب می‌شوند و این شرکت با نیازسنجی بازار، همواره در حال به‌روز کردن سرویس‌های خود است.

خرید سرور مجازی ایران در ماهان سرور

ماهان سرور با ارائه سرور مجازی ایران به مشتریان، خدمات متمایزتری را در این حوزه به آنها ارائه می‌کند و کیفیت بسیار بالایی را در راستای سخت افزارهای سرورها در اختیار شما قرار می‌دهد. پشتیبانی عالی توسط کارشناسان ماهان سرور یکی دیگر از مزایای خرید سرور مجازی ایران از ماهان سرور محسوب می‌شود که کمک می‌کند تا بتوانید در هر زمانی مشکلات خود را برطرف کنید و هیچ دغدغه‌ای بابت نگهداری از سرورهای خود نداشته باشید.

سرور مجازی ایران

سرورهای مجازی ماهان سرور با قیمت بسیار مناسبی به خریداران ارائه می‌شوند. همچنین استفاده از سرورهای مجازی برای مدیریت کسب و کار باعث می‌شود هزینه‌های مربوط به تهیه سخت افزارهای سرور و نگهداری از آنها حذف شوند. اما این‌ها تمام مزایای سرورهای مجازی ماهان سرور نیستند و از جمله سایر برتری‌ها و مزیت‌های خرید این سرویس از ماهان سرور می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • قیمت متعارف و مقرون‌به‌صرفه
  • سرعت بالای انتقال و دریافت اطلاعات
  • جدا کردن محیط‌های کاربری
  • بهره‌مندی از بهترین و قدرتمندترین فایروال‌های دنیا
  • راه‌اندازی سریع و تحویل آنی پس از خرید
  • برخورداری ماهان سرور از سخت افزارهای بسیار قدرتمند در سیستم‌های سخت افزاری خود
  • بهره‌مندی از نرم افزارهای مجازی‌سازی قدرتمند با خرید از ماهان سرور
  • برقراری یک محیط کاملا امن
  • پشتیبانی کامل و شبانه‌روزی از سرورهای مجازی
  • پایداری بسیار بالا
  • بهره‌مندی از خدمات مانیتورینگ و برطرف کردن سریع مشکلات در صورت بروز هرگونه اختلال در سرور
  • استفاده از منابع کاملا اختصاصی برای خریداران
  • گارانتی ۲۴ ساعته بازگشت وجه پس از خرید سرور مجازی از ماهان سرور
  • برخورداری از پورت ۱۰ گیگ
  • کیفیت بسیار بالا و بهره‌مندی از آپتایم‌های بالا
  • برخورداری از امکاناتی مانند نصب سیستم‌های عامل مورد نظر، روشن و خاموش کردن، اسنپ شات و بازگردانی اسنپ شات، ریبوت و دسترسی کنترل از طریق پنل مدیریتی
  • تغییر سیستم عامل سرور در هر زمان در صورت نیاز

در کنار مواردی که به آنها اشاره کردیم، حتما همه شما وقتی می‌خواهید یک سرویس یا کالایی را خریداری کنید، به اعتبار و سوابق ارائه دهنده آن نیز توجه خواهید کرد. ماهان سرور تاکنون سوابق بسیار درخشانی داشته و با استفاده از بهترین و جدیدترین امکانات و تکنولوژی‌های روز دنیا، ضمن به دست آوردن اعتبار بسیار بالا، کیفیتی بی نظیر را به کاربران خود هدیه می‌کند.

سرور مجازی ایران

شما می‌توانید انواع سرورهای مجازی از جمله سرور مجازی لینوکس ایران و سرور مجازی ویندوز ایران را به سادگی و با قیمتی ارزان و مناسب از وب سایت ماهان سرور خریداری کنید و بهترین‌ها را برای خود رقم بزنید. علاوه بر مواردی که گفته شد، ماهان سرور در صورت درخواست شما، ۵۰ گیگ فضای بکاپ رایگان را نیز ارائه می‌کند. همچنین اکنون ماهان سرور طرح فروش ویژه را آغاز کرده و یکی از پلان‌های سرور مجازی ایران را با تخفیف فوق‌العاده عرضه می‌کند. قیمت اصلی این پلان ۳۶۶ هزار تومان به صورت ماهانه است که حالا شما می‌توانید این سرویس را با قیمت ماهانه ۱۹۹ هزار تومان خریداری کنید.

سرور مجازی ایران

بنابراین برای خرید سرور مجازی ایران از ماهان سرور به این وبسایت رفته و تمام پلان‌های آن را به همراه قیمت و ویژگی‌هایش مشاهده کنید و در صورت نیازی به راحتی سفارش دهید تا به صورت آنی با ۵۰ گیگ فضای بکاپ رایگان، کنترل پنل مدیریتی، پشتیبانی شبانه‌روزی و گارانتی بازگشت وجه ۲۴ ساعته به شما تحویل داده شود.

خرید سرور اختصاصی ایران از ماهان سرور

سرور مجازی ایران تنها خدمتی نیست که ماهان سرور ارائه می‌کند و شما می‌توانید از این شرکت، سرور اختصاصی ایران یا سرور اختصاصی خارج از کشور را خریداری کنید. سرور اختصاصی برای وبسایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و سازمان‌های بزرگی که می‌خواهند سرعت و امنیت بالا، پهنای باند و دسترسی بیشتری داشته باشند، مناسب خواهد بود.

شما در صورت خرید سرور اختصاصی از ماهان سرور، هیچ محدودیتی را برای نصب نرم افزارها و اعمال تغییرات تجربه نمی‌کنید. ماهان سرور، انواع سرورهای اختصاصی لینوکس و ویندوز در ایران با دیتاسنتر پرسرعت شاتل و همچنین سرور اختصاصی فرانسه، آمریکا، آلمان، انگلیس و هلند را ارائه می‌کند که عملکرد قوی، آپتایم بالا، پردازشگرهای پرقدرت، پشتیبانی ۲۴ ساعته و مانیتورینگ دائمی از جمله مزایای آنها محسوب می‌شوند.

سرور مجازی ایران

همانطور که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم، در سرورهای اختصاصی، منابع در اختیار فقط یک کاربر قرار می‌گیرد و با کاربران دیگر به اشتراک گذاشته نمی‌شوند و علاوه بر آن، منابع در دیتاسنتر مجزا نگهداری می‌شود. به این ترتیب سرور اختصاصی در مقایسه با سرور اشتراکی، امنیت و سرعت بالاتری دارد. شما با خرید یک سرور اختصاصی، یک سرور فیزیکی اجاره می‌کنید که با توجه به نیاز خود، نوع سیستم عامل، کنترل پنل، پردازنده، رم و میزان فضای ذخیره‌سازی را تعیین خواهید کرد و کانفیگ نرم افزارهای سرور نیز بر عهده خود شما خواهد بود. به همراه این سرورها، یک آی پی اختصاصی نیز ارائه می‌شود.

هر یک از پلن‌های سرورهای اختصاصی ماهان سرور از منابع سخت افزاری و نرم افزاری متفاوتی بهره می‌برند که این منابع بر اساس زیرساخت‌های شرکت هاستینگ ارائه می‌شوند. کاربران می‌توانند میزان منابع مورد نظرشان را درخواست کنند و در صورت امکان، شرکت ارائه دهنده این منابع را تامین می‌کند.

سرورهای اختصاصی ماهان سرور از نظر موقعیت و محل نگهداری سرور در انواع سرور اختصاصی ایران و سرور اختصاصی خارج دسته‌بندی می‌شوند که برای هر سرور، پلن‌های متفاوتی عرضه می‌شود و شما با توجه به نیاز خود می‌توانید پلن مناسب خود را خریداری کنید.

سرور مجازی ایران

در این میان، سرور اختصاصی ایران به دلیل میزبانی در داخل کشور، امنیت بالایی دارد و این امکان وجود دارد که در صورت بروز حملات سایبری، آی پی‌های خارج کشور را محدود و امنیت شبکه را حفظ کرد. علاوه بر این به دلیل به‌روزرسانی زیرساخت‌ها و افزایش پهنای باند در ایران، پهنای باند بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد.

از دیگر مزایای سرور اختصاصی ایران در ماهان سرور، قیمت مناسب آن است و شما ضمن پرداخت هزینه کمتر، می‌توانید چهار برابر سرعت بیشتری را برای دسترسی کاربران به اطلاعات در مقایسه با سرورهای خارج از کشور تجربه کنید. سرورهای اختصاصی ایران در ماهان سرور روی بهترین تجهیزات سخت افزاری دیتاسنترهای شاتل نگهداری می‌شوند و امنیت، سرعت، پایداری و آپتایم بالا و عملکرد بسیار قدرتمندی دارند. به طور کلی، افزایش پهنای باند و ترافیک نامحدود، آی پی اختصاصی، امنیت بالا، بسته مدیریت نرم افزاری و سخت افزاری و پشتیبانی ۲۴ ساعته از جمله مزایای خرید سرور اختصاصی ایران از ماهان سرور محسوب می‌شوند.

اکنون می‌توانید برای خرید سرور اختصاصی ایران از ماهان سرور، به وبسایت این شرکت رفته و پلان‌های مختلف آن به همراه قیمت و ویژگی‌هایش را مشاهده کنید و در صورت دلخواه سفارش دهید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.