تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۶:۳۱
کد خبر : 27195

سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیون دلاری گوگل روی شرکت ADT

سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیون دلاری گوگل روی شرکت ADT

سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیون دلاری گوگل روی شرکت ADTADT، شرکتی که در حوضه امنیت خانه‌های هوشمند کار می‌کند، اعلام کرد که گوگل ۴۵۰ میلیون دلار روی این شرکت سرمایه‌گذاری کرده است و صاحب ۶٫۶ درصد از مالکیت آن شده است. همچنین گوگل و ADT اعلام کردند که نسل بعدی محصولات گوگل با همکاری ADT، سیستم‌ها، سرویس‌ها و نظارت بر شبکه جدید و ایمن به صورت حرفه‌ای انجام خواهد گرفت تا در نسل بعدی خانه‌های هوشمند، تجربه‌ای مناسب و یکپارچه برای خانوارهای آمریکایی ایجاد کند. هر دو شرکت متعهد هستند تا ۱۵۰ میلیون دلار برای بازاریابی، توسعه محصولات، فناوری و آموزش کارکنان هزینه کنند.
جزئیات این همکاری را در زیر می‌توانید ببینید:
این همکاری بیش از ۲۰۰۰۰ متخصصADT را با مجموعه‌ای از سخت‌افزارهای خانگی، فناوری ساخت و … به هم مرتبط می‌کند.ADT و گوگل با عرضه سیستم یکپارچه امنیت خانگی، از مصرف‌کنندگان محافظت می‌کنند. این همکاری با قرارداد و تعهد بلندمدت این دو شرکت برای ایجاد امنیت، آرامش، حریم شخصی و ساخت محصولات متمایز در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.راه حلی ساده در عین حال خلاق این دو شرکت، در مرکز خانه هوشمند قرار می‌گیر..

سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیون دلاری گوگل روی شرکت ADT

ADT، شرکتی که در حوضه امنیت خانه‌های هوشمند کار می‌کند، اعلام کرد که گوگل ۴۵۰ میلیون دلار روی این شرکت سرمایه‌گذاری کرده است و صاحب ۶٫۶ درصد از مالکیت آن شده است. همچنین گوگل و ADT اعلام کردند که نسل بعدی محصولات گوگل با همکاری ADT، سیستم‌ها، سرویس‌ها و نظارت بر شبکه جدید و ایمن به صورت حرفه‌ای انجام خواهد گرفت تا در نسل بعدی خانه‌های هوشمند، تجربه‌ای مناسب و یکپارچه برای خانوارهای آمریکایی ایجاد کند. هر دو شرکت متعهد هستند تا ۱۵۰ میلیون دلار برای بازاریابی، توسعه محصولات، فناوری و آموزش کارکنان هزینه کنند.

جزئیات این همکاری را در زیر می‌توانید ببینید:

  • این همکاری بیش از ۲۰۰۰۰ متخصصADT را با مجموعه‌ای از سخت‌افزارهای خانگی، فناوری ساخت و … به هم مرتبط می‌کند.
  • ADT و گوگل با عرضه سیستم یکپارچه امنیت خانگی، از مصرف‌کنندگان محافظت می‌کنند. این همکاری با قرارداد و تعهد بلندمدت این دو شرکت برای ایجاد امنیت، آرامش، حریم شخصی و ساخت محصولات متمایز در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.
  • راه حلی ساده در عین حال خلاق این دو شرکت، در مرکز خانه هوشمند قرار می‌گیرد و پیشرفت در یادگیری ماشینی باعث بهبود در تجربه به‌دست آمده از خانه هوشمند توسط مشتری خواهد شد.
  • انتظار می‌رود ADT و گوگل از محصولات جدیدی در همین سال رونمایی کنند و در سال آینده این همکاری را گسترش داده و کالاهای بیشتری را روانه بازار کنند. فناوری امنیت خانگی این دو شرکت از یک بستر ایمن برای داشتن تجربه بدون مشکل استفاده می‌کند و حریم خصوصی و دیگر فعالیت‌های مرتبط را برای مشتریان به بهترین نحو حفظ خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.