تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
کد خبر : 13822

سرقت ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده از بیمارستانها در کشور مرفه سوئیس!

سرقت ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده از بیمارستانها در کشور مرفه سوئیس!

سرقت ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده از بیمارستانها در کشور مرفه سوئیس! در حال حاضر ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده جزو کالای کمیاب در سوئیس هستند؛ روزانه سرقت‌های بسیاری از بیمارستان‌ها و درمانگاه های این کشور مرفه اروپایی ثبت می‌شود! – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ یکی از معضلاتی که در چند روز اخیر سیستم بهداشت کشور “سوئیس” با آن روبه‌رو شده، سرقت ماسک و مواد ضد عفونی‌کننده از بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های این کشور است!
پایگاه خبری “EN24” سوئیس در گزارشی نوشت در حال حاضر ماسک و مواد ضدعفونی کننده جزو کالاهای کمیاب در سوئیس هستند؛ روزانه سرقت‌های بسیاری از بیمارستان‌ها و درمانگاه های این کشور ثبت می‌شود.
یکی از کارمندان بیمارستان شهر “زوریخ” در مصاحبه با شبکه “۲۰ دقیقه” سوئیس گفت: «در چند روز گذشته استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده بیش از حد بالا رفته است و این قضیه بر روی بخشهایی از بیمارستان که عموم مردم در آنها تردد می‌کنند، تاثیر گذاشته است.»
سرقت ماشک و مواد ضدعفونی‌کننده در برخی نقاط دیگر سوئیس نیز دیده شده است؛ “فیلیپ جنت” مشاور ارشد بیماری‌های عفونی در “..

سرقت ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده از بیمارستانها در کشور مرفه سوئیس!

در حال حاضر ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده جزو کالای کمیاب در سوئیس هستند؛ روزانه سرقت‌های بسیاری از بیمارستان‌ها و درمانگاه های این کشور مرفه اروپایی ثبت می‌شود!

سرقت ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده از بیمارستانها در کشور مرفه سوئیس! – اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ یکی از معضلاتی که در چند روز اخیر سیستم بهداشت کشور "سوئیس" با آن روبه‌رو شده، سرقت ماسک و مواد ضد عفونی‌کننده از بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های این کشور است!

پایگاه خبری "EN24" سوئیس در گزارشی نوشت در حال حاضر ماسک و مواد ضدعفونی کننده جزو کالاهای کمیاب در سوئیس هستند؛ روزانه سرقت‌های بسیاری از بیمارستان‌ها و درمانگاه های این کشور ثبت می‌شود.

یکی از کارمندان بیمارستان شهر "زوریخ" در مصاحبه با شبکه "20 دقیقه" سوئیس گفت: «در چند روز گذشته استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده بیش از حد بالا رفته است و این قضیه بر روی بخشهایی از بیمارستان که عموم مردم در آنها تردد می‌کنند، تاثیر گذاشته است.»

سرقت ماشک و مواد ضدعفونی‌کننده در برخی نقاط دیگر سوئیس نیز دیده شده است؛ "فیلیپ جنت" مشاور ارشد بیماری‌های عفونی در "Inselspital" شهر برن گفت: «هر بسته ماسکی که در بیمارستان قرار می‌دهیم ظرف مدت ۵ دقیقه به سرقت می‌رود!»

این معضل در شهر "بازل" نیز دیده شده است؛ کاهش ماسک در پذیرش بیمارستانها به خوبی دیده می‌شود و افرادی هستند که بارها به پذیرش مراجعه کرده و تقاضای ماسک می‌کنند.

در این شهر مواردی دیده شده که با ظرف وارد می‌شوند و مواد ضدعفونی کننده را درون ظرف خالی کرده و خارج می‌شوند.

غارت قفسه‌های سوپرمارکت در انگلیس! + تصاویر"بی‌خانمان‌های پرتعداد آمریکایی" باعث شیوع گسترده‌تر و سریع‌تر کرونا در این کشور + فیلم و تصاویر

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.