تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
کد خبر : 61334

سرعت شارژ گوشی وان پلاس ۱۰ پرو، پرچم داران اپل و سامسونگ را شرمنده می‌کند!

سرعت شارژ گوشی وان پلاس ۱۰ پرو، پرچم داران اپل و سامسونگ را شرمنده می‌کند!

سرعت شارژ گوشی وان پلاس ۱۰ پرو، پرچم داران اپل و سامسونگ را شرمنده می‌کند!یک افشاگر می‌گوید سرعت شارژ گوشی وان پلاس ۱۰ پرو از تمام گوشی‌های بازار بیشتر است و می‌تواند سریع‌ترین فناوری شارژ جهان موبایل..

سرعت شارژ گوشی وان پلاس 10 پروسرعت شارژ گوشی وان پلاس ۱۰ پرو، پرچم داران اپل و سامسونگ را شرمنده می‌کند!

یک افشاگر می‌گوید سرعت شارژ گوشی وان پلاس ۱۰ پرو از تمام گوشی‌های بازار بیشتر است و می‌تواند سریع‌ترین فناوری شارژ جهان موبایل باشد.

چند روز قبل، رندرهایی از گوشی وان پلاس ۱۰ پرو به همراه مشخصات فنی اصلی آن فاش شد. اکنون یک افشاگر جزئیاتی از سرعت شارژ فوق سریع گوشی وان پلاس ۱۰ پرو را منتشر کرده است.

وان پلاس تأیید کرده که امسال خبری از نسخه “T” گوشی‌هایش نیست و این یعنی وان پلاس ۱۰، نام پرچمداران بعدی وان پلاس است. برآمدگی دوربین این گوشی‌ها شبیه به سری گلکسی S21 است که سه سنسور را در خودش جای داده است.

به احتمال خیلی زیاد گوشی OnePlus 10 Pro از چیپست اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام قدرت خواهد گرفت. شایعه شده که یک نمایشگر بزرگ ۶.۷ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و یک باتری بزرگ‌تر از باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وان پلاس ۹ پرو در این گوشی به کار خواهد رفت که با توان ۶۵ وات، در کمتر از ۳۰ دقیقه به شارژ کامل می‌رسد.

توان شارژ ۱۲۵ وات در گوشی وان پلاس ۱۰ پرو

یک افشاگر به نام Mukul Sharma می‌گوید وان پلاس از یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب این گوشی استفاده خواهد کرد که با سرعت فوق سریع ۱۲۵ وات شارژ می‌شود. از آنجا که وان پلاس خواهرخوانده کمپانی اوپو است و اوپو هم اکنون روی گوشی‌هایی مثل اوپو فایند ایکس ۴ خود از شارژ ۱۲۵ وات استفاده می‌کند، به احتمال زیاد این گزارش هم واقعی باشد.

سرعت شارژ گوشی وان پلاس 10 پرو

موکول شارما در توییت خود این‌چنین گفته است:

ریلمی جی تی ۲ پرو، سری فایند ایکس ۴، وان پلاس ۱۰ پرو، سری اوپو N، رینو ۸ پرو به شارژ‌ سریع ۱۲۵ وات مجهز هستند.

در حال حاضر رکورد سریع‌ترین شارژ با توان ۱۲۰ وات در اختیار گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو است و ۱۲۵ وات، رکورد جدیدی در حوزه موبایل محسوب می‌شود. باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گوشی شیائومی با این توان شارژ، در عرض ۱۷ دقیقه به شارژ کامل می‌رسد.

اوپو نیز هم اکنون شارژر ۱۲۵ وات خودش را رونمایی کرده که برای رساندن شارژ کامل یک گوشی با باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارد.

در حالی که پشتیبانی از شارژ ۱۲۵ وات روی کاغذ ویژگی جذابی به نظر می‌رسد، اما یک نکته منفی را هم در بر می‌گیرد: سرعت شارژ بالاتر، باعث استهلاک بیشتر باتری گوشی می‌شود. به عنوان مثال شارژر ۱۲W Flash Charge شرکت اوپو ۵۰ درصد ظرفیت باتری را در عرض ۲ سال نابود می‌کند. شاید به همین خاطر هم هست که پرچمداران سال ۲۰۲۱ مثل سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا و آیفون ۱۳ پرو مکس اپل از شارژ حداکثری ۲۵ و ۲۷ وات پشتیبانی می‌کنند.

به هر ترتیب باید تا رونمایی از گوشی وان پلاس ۱۰ پرو منتظر ماند تا این اطلاعات رسماً تأیید شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.