تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
کد خبر : 68408

سرعت شارژ شگفت انگیز گوشی ریلمی GT Neo3 با فناوری UltraDart را در این ویدیو تماشا کنید

سرعت شارژ شگفت انگیز گوشی ریلمی GT Neo3 با فناوری UltraDart را در این ویدیو تماشا کنید

سرعت شارژ شگفت انگیز گوشی ریلمی GT Neo3 با فناوری UltraDart را در این ویدیو تماشا کنیدشرکت ریلمی در آینده‌ای نزدیک از گوشی قدرتمند GT Neo3 رونمایی خواهد کرد. حالا این شرکت در ویدئویی که به تازگی منتشر..

سرعت شارژ شگفت انگیز گوشی ریلمی GT Neo3 با فناوری UltraDart را در این ویدیو تماشا کنید

شرکت ریلمی در آینده‌ای نزدیک از گوشی قدرتمند GT Neo3 رونمایی خواهد کرد. حالا این شرکت در ویدئویی که به تازگی منتشر شده، سرعت باورنکردنی شارژ این گوشی را به رخ رقبا می‌کشد.

شرکت‌های چینی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، مدتی است علاقه زیادی به بالا بردن سرعت شارژ گوشی‌هایشان نشان داده‌اند. با این که غول‌هایی مثل اپل و سامسونگ همچنان از سیستم‌های شارژ سریع کم‌سرعت‌تری استفاده می‌کنند، چینی‌ها هر روز در حال پیشرفت در زمینه سرعت شارژ هستند. ریلمی به زودی گوشی GT Neo3 را معرفی خواهد کرد. حالا در ویدئویی که توسط این شرکت منتشر شده، سرعت شارژ شگفت‌انگیز این گوشی به نمایش در آمده است.

کنگره موبایل بارسلون در سال جاری میلادی، میزبان اتفاقات جذابی نبود. با این حال ریلمی توانست با معرفی سیستم شارژ سریع اولترا دارت، توجه‌ها را به سمت خود جلب کند. این سیستم شارژ سریع می‌تواند از پس شارژ ۱۰۰ تا ۲۰۰ واتی گوشی‌های هوشمند بر بیاید. طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، گوشی ریلمی GT Neo3، یکی از اولین گوشی‌های این شرکت چینی خواهد بود که از این تکنولوژی شارژ سریع بهره می‌برد. این گوشی ظاهرا می‌تواند از شارژ سریع اولترا دارت ۱۵۰ واتی پشتیبانی کند. همان طور که در ویدئوی بالا می‌توانید ببینید، در تنها پنج دقیقه، گوشی ریلمی GT Neo3 تا ۵۰ درصد شارژ می‌شود.

گوشی ریلمی GT neo3

بهتر است بدانید این سرعت نهایی شارژ گوشی ریلمی جی تی نئو ۳ نیست. این احتمال وجود دارد که تا زمان معرفی گوشی، سرعت شارژ افزایش پیدا کند. همچنین در این گوشی، ریلمی از حداکثر پتانسیل سیستم شارژ اولترا دارت استفاده نکرده است. شاید یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌های کاربران در مورد سیستم‌های شارژ سریع، آسیب آن‌ها به باتری در بلندمدت باشد. ریلمی خیال کاربران را راحت کرده و طبق اظهار نظر رسمی مسئولان این شرکت چینی، در ۱۰۰۰ چرخه شارژ، ظرفیت باتری حدود ۸۰ درصد باقی خواهد ماند.

‎مشخصات گوشی ریلمی GT Neo3

گوشی ریلمی جی تی نئو ۳ یکی از اولین گوشی‌هایی خواهد بود که به تراشه قدرتمند دایمنسیتی ۸۱۰۰ مجهز می‌شود. تا به امروز اطلاعات رسمی زیادی درباره این گوشی منتشر نشده اما اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد با یک گوشی قدرتمند طرف خواهیم بود. گوشی ریلمی GT Neo3 به نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع اولد مجهز خواهد شد. نرخ نوسازی صفحه نمایش این گوشی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن آن فول اچ دی پلاس خواهد بود. گفته می‌شود نمایشگر این گوشی، از رنگ ۱۰ بیتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: نسل جدید فناوری شارژ فوق سریع ریلمی تنها در ۵ دقیقه گوشی را ۵۰ درصد شارژ می‌کند

اطلاعاتی درباره حافظه رم این گوشی منتشر نشده اما گفته می‌شود نسخه پایه، به حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی مجهز خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی ریلمی از طراحی حفره‌ای استفاده می‌کند و ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی نیز سه‌گانه است. حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است و از OIS پشتیبانی می‌کند. شنیده‌ها حاکی از آن هستند که ریلمی سراغ حسگر قدرتمند سونی IMX 766 رفته است. دیگر دوربین‌های این مدل هم ۸ و دو مگاپیکسلی خواهند بود که احتمالا حسگر عمق و دوربین اولترا واید هستند.

منبع :GSM Arenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.