تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۵۷
کد خبر : 59176

سرعت شارژ سری گلکسی S22 سامسونگ ناامید کننده است

سرعت شارژ سری گلکسی S22 سامسونگ ناامید کننده است

سرعت شارژ سری گلکسی S22 سامسونگ ناامید کننده استظاهرا برای سامسونگ سلامت باتری Galaxy S22 اولویت بالاتری نسبت به سرعت شارژ آن دارد. بر اساس شایعات سرعت شارژ سری گلکسی S22 بسیار پایین‌تر از رقبا خواهد ..

سرعت شارژ سری گلکسی S22سرعت شارژ سری گلکسی S22 سامسونگ ناامید کننده است

ظاهرا برای سامسونگ سلامت باتری Galaxy S22 اولویت بالاتری نسبت به سرعت شارژ آن دارد. بر اساس شایعات سرعت شارژ سری گلکسی S22 بسیار پایین‌تر از رقبا خواهد بود.

سرعت شارژ گوشی‌های هوشمند پیشرفت زیادی را در سالیان اخیر به خود دیده است. این روز‌ها برخی شرکت‌ها همچون شیائومی و اوپو حتی مرز ۱۰۰ وات را هم رد کرده‌اند؛ اما سامسونگ همچنان رویکردی محافظه کارانه در این رابطه اتخاذ کرده است و ظاهرا سرعت شارژ سری گلکسی S22 این شرکت نیز اختلاف زیادی با پرچمداران چینی خواهد داشت.

سرعت شارژ سری گلکسی S22 سامسونگ

سه گوشی جدید از برند سامسونگ که به نظر می‌رسد مدل‌های مختلف سری گلکسی اس ۲۲ باشند، توانسته‌اند تاییدیه ۳C چین را دریافت کنند. با نگاهی به سرعت شارژ آنها می‌توان متوجه شد که اتفاق هیجان انگیزی در این قسمت در انتظار ما نیست.

بر اساس تصویر منتشر شده مدل‌های SM-S9080، SM-S9060 و SM-S9010 از شارژ ۲۵ وات (۹ ولت، ۲.۷۷ آمپر) پشتیبانی خواهند کرد و ممکن است با یک شارژر مسافرتی اختیاری نیز همراه شوند. جالب اینجاست که از شارژر EP-TA800 در اینجا نام برده شده است که به دو سال قبل تعلق دارد.

سرعت شارژ سری گلکسی S22

انتشار این خبر ممکن است برای بسیاری از طرفداران برند سامسونگ ناامید کننده باشد؛ اما از جهاتی هم تصمیم سامسونگ درست بوده است. اول از همه اینکه شارژ کامل باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی اس ۲۱ اولترا با این شارژر حدود ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه طول می‌کشد که زمان خیلی زیادی نیست.

مورد دوم اینکه امروزه گوشی‌های هوشمند به خاطر بهینه‌سازی‌های مختلفی که در آنها اعمال شده عمر باتری بسیار بهتری نسبت به گذشته دارند و در اکثر موارد نیاز نیست گوشی خود را تا قبل از خواب به شارژ بزنید. در این حالت نیز شارژر ۲۵ وات قبل از بیدار شدن باتری را پر خواهد کرد و از طرفی به خاطر سرعت مناسب اثر منفی بر سلامت کلی باتری سری گلکسی S22 نخواهد داشت.

به طور کلی می‌توان گفت که تصمیم سامسونگ برای استفاده از یک شارژر ۲۵ وات منطقی است. در رابطه با زمان رونمایی از این گوشی‌ها هم گفته می‌شود که شرکت کره‌ای می‌خواهد به دلیل دادن فضای کافی به گلکسی S21 FE، پرچمداران جدیدش را با کمی تاخیر در سال آینده میلادی معرفی کند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.